طراحی و سئو وب سایت

4 روش ساده و گران قیمت برای بهبود تلاش های بازاریابی خارجی شما

معرفی
به نظر می رسد بخشی از بنیان یک تجارت پر رونق ، بازاریابی ثابت ، سازگار و حرفه ای باشد. فرقی نمی کند شما یک مشاغل مستقر در خانه هستید ، یک دفتر حرفه ای یا یک شرکت چند کارمند. شرکت شما ، کوچک یا بزرگ ، این لیست را تغییر نمی دهد.
شماره پیشرفت 1. سایت را به روز نگه دارید
وب سایت شما بزرگترین ابزار بازاریابی است. برای شما 24/7/365 مناسب است. این اولین جایی است که همه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و شرکت شما به آنجا خواهند رفت. شما همیشه باید مطمئن شوید که او در بالای نمایش کار می کند. همه پیوندها باید ارسال شوند و همه تصاویر و عکسها باید به درستی نمایش داده شوند. اطمینان حاصل کنید که تمام pdf ها به درستی کار می کنند و پیوندهای pdf نیز کار می کنند. از صحت تاریخ ، آمار و واقعیت اطمینان حاصل کنید. اطمینان حاصل کنید که صفحه شما آسان پیدا و جستجو می شود. فراموش کردن یا فراموش کردن تمام این جزئیات بسیار آسان است. اما برداشت اول بسیار مهم است ، بنابراین مطمئن شوید که تمام جزئیات وب سایت شما خوب و به روز باشد.
پیشرفت 2. ارتباط عاطفی ایجاد کنید
قوی ترین و مهمترین قسمت یک برنامه بازاریابی موثر ، برنامه ای است که بتواند روابط مهیجی با مشتری و چشم انداز شما ایجاد کند. بقا و رشد شرکت به این امر بستگی دارد. هرچه این رابطه بزرگتر باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که شرکت های دیگر قلب ، ذهن و دلار مشتریان را به دست آورند. بنابراین تعداد کمی از شرکت های بزرگ یا کوچک در تلاشند تا مشتاقانه با مشتریان و مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. اما با نشان دادن این که به مشتریان خود اهمیت می دهید و به آنها اثبات می کنید که واقعاً می خواهید آنها را به عنوان مشتری نگه دارید ، می توانید یک مرکز مشتری وفادار ایجاد کنید که شما را در رقابت کمتری قرار دهد.
شماره 3 را بهبود ببخشید. لیست خود را سازماندهی کنید
منظور من از لیست ها لیست های ایمیل ، لیست های ایمیل مستقیم و لیست های شبکه های اجتماعی است. هر کدام می توانند نقش مهمی در برنامه شما داشته باشند. مشتریان و برخی از مشتریان ممکن است طرح های دیگری را درخواست کنند. این به نوع شرکت و اطلاعات جمعیتی مشتریان شما بستگی دارد. مهم نیست که مشتریان و مشتریان شما چه ساختاری دارند ، شما باید بطور منظم لیستی از آنها تهیه کنید. به عنوان مثال ، لیست پستی شما می تواند با ارائه یک بارگیری رایگان PDF ایجاد شود. لیست ایمیل مستقیم شما می تواند با ارائه یک نمونه رایگان ایجاد شود. لیست های رسانه های اجتماعی را می توان در فیس بوک ، اینستاگرام یا یوتیوب ارسال کرد. در حالی که هر لیست مزایا ، محدودیت ها و آمار جمعیتی خاص خود را دارد ، همه می توانند و باید نقش مهمی در برنامه بازاریابی شما داشته باشند.
عدد 4. را بهبود ببخشید
از امتحان چیز جدید یا متفاوت نترسید. به عنوان مثال ، اگر دائماً ابزارهای شخصی خود را توسعه می دهید ، نترسید که اجازه دهید شخص دیگری در شرکت شما ، خانواده شما یا شخصی از Fiverr ابزارهای بازاریابی جدیدی طراحی کند و نسخه عکس را بنویسد.ممکن است در مرحله خلاقیت باشید ، یا خیلی نزدیک به پرونده باشید تا بتوانید یک نسخه موفق را ایجاد کنید. اجازه دادن به افراد با دیدگاه جدید یا خارجی می تواند روحیه تازه ای به ابزارهای تجاری شما بدهد. تکان دادن آن می تواند در رشد یا مرگ کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند.
در نتیجه
در اینجا چند گام اما اساسی در بازاریابی آورده شده است که می توانید برای بهبود و ارتقا آنها گام بردارید. ما هرگز نباید از فکر کردن و کار روی آنها دست بکشیم. حتی فقط بهبود یکی از تلاش های بازاریابی خارجی شما می تواند قدرت برنامه بازاریابی شما را بهبود بخشد – اگر می خواهید حرفه ای تر باشید و درآمد بیشتری کسب کنید ، همه آن را بهبود ببخشید. .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا