طراحی و سئو وب سایت

4 قدم برای موفقیت در بازاریابی اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از عناصر اصلی برنامه بازاریابی هر کسب و کار است. “هر کسی که کالایی یا خدماتی داشته باشد و به تبلیغ نیاز داشته باشد ، می تواند برای ارائه ، به اشتراک گذاری ، ایده گرفتن ، ارتباط با مشتری و در نهایت فروش به سراغ بازاریابی رسانه های اجتماعی رود. از صاحب مشاغل بپرسید بهترین کیفیت و چه موجود است. این کار را انجام دهید.” بگویید “مرجع”. مشتری از شخصی ناشی می شود که تجربه خود را با شخصی در حلقه جامعه به اشتراک می گذارد. و این قدرت بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. با جایگاه سازی خود یا شرکت در شبکه های اجتماعی ، شرکت ها شانس بیشتری برای یافتن افرادی که به جستجوی شما می پردازند ، جستجو می کنند ، درباره شما مطالعه می کنند یا مستقیماً با شما صحبت می کنند پیدا می کنند. اما مانند هر پلت به شکل بازاریابی ، همیشه یک قانون وجود دارد که باید از آن پیروی کنید. و تله های قابل اجتناب در این مقاله ما به 4 مرحله موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت. مرحله 1: چه کسی؟ هر برنامه بازاریابی برنامه ریزی شده باید با این سوال شروع شود که ما چه کسانی را هدف قرار می دهیم؟ اگر حسابدار بودید و خود را به نوجوانان می فروختید ، فعالیت شما چقدر موفق بود؟ شما باید بدانید چه کسی ممکن است حتی بیشتر از این بخواهد. من به محصول یا خدمات شما نیاز دارم. اگر به دنبال هدف خود هستید ، همه چیز در ابزار بازاریابی شما ، چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین ، باید کاملاً مربوط به بازار هدف شما باشد. این شامل قلم های استفاده شده ، تصاویر ، زبان ، رنگ ها ، خدمات و روانشناسی عمومی در مورد کمپین شما است. در غیر این صورت بعید به نظر می رسد که در بسیج اجتماعی موفقیت زیادی کسب کنید. مرحله 2: چگونه؟ مرحله بعدی لازم است. برای دستیابی به یک کمپین اجتماعی موثر ، بدانید که چگونه می توانید به بازار هدف خود برسید. هر یک از چهار سایت رسانه های اجتماعی جدول زمانی مختلفی را برای شرکت های مختلف ارائه می دهند. بسته به نوع کمپینی که قصد دارید شروع کنید مناسب ترین سایت اجتماعی را تعیین کنید. چهار سایت محبوب شبکه های اجتماعی Facebook ، YouTube ، LinkedIn و Twitter هستند. اگر قصد دارید از هر چهار وب سایت برای فروش محصول یا خدمات خود استفاده کنید ، مهم این است که درک خوبی از هر یک از آنها داشته باشید تا موفقیت کمپین خود را تضمین کنید. مرحله 3: خدمات بدون خدمات یا تبلیغات. ، به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی گروه “مارک” و چگونه مارک را اندازه گیری می کنید؟ نمی توانید یک کمپین موفق را به صورت آنلاین یا در اینترنت اندازه بگیرید. اگر وقت یا پول خود را در یک “x” قرار دهید ، باید نتایج قابل اندازه گیری را با دلار یا اعداد خلاق بدست آورید. پیشنهاد شما برای فروش یا هدایت تولید باید این عناصر را داشته باشد. اما چرا ممکن است کسی خدمات شما را بپذیرد در صورتی که ممکن است خدمات مشابه یا مشابه آن را در جاهای دیگر دریافت کند؟ به ندرت – ما برای چیزهایی که فکر می کنیم دشوار هستند ارزش قائل هستیم. چرا طلا اینقدر ارزش دارد؟ از آنجا که اکثر آنها به پایان نرسیده اند – داشتن پیشنهادات تمام ساله انگیزه ای برای شما ایجاد نمی کند “این کار را قبل از اینکه خیلی دیر شود”.مهم – طرح ، رنگ ، گرافیک ، طرح و غیره در تجارت شما یک تجارت الکترونیکی باید متناسب با بازار هدف شما باشد. رضایت – آنچه شما به طور اتفاقی ارائه می دهید خوب نخواهد بود. علاوه بر پولی که برای پرداخت هزینه محصولات و خدمات خود نیاز دارید ، باید انگیزه آن را داشته باشند که امروز (یا هر زمان که با مدل شما متناسب باشد) جابجا شوند. برای اطمینان از اینکه بازار هدف شما روند فروش شما را دنبال می کند ، یک استراتژی تدوین کنید. کانال در هر استراتژی برای سایت های رسانه های اجتماعی؟ آیا شما استراتژی ای برای علاقه مند کردن به وب سایت خود دارید؟ آیا استراتژی های بازاریابی مناسب دیگری نیز دارید؟ و چگونه یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به آنها زمان لازم برای ایجاد اعتماد و انگیزه برای خرید محصول یا خدمات شما را بدهد؟ آیا شما یک سرویس بازاریابی تلفنی خواهید داشت که شما را دنبال کند تا نرخ تبدیل خود را از طریق تقاضا افزایش دهد؟ اگر می خواهید پاسخ کمپین های اجتماعی را بهبود ببخشید ، همه آنها ابزار خوبی برای پاسخگویی و استفاده از راه حل ها هستند. صاحبان مشاغل معتقدند که برای اتفاق جادویی برای آنها باید “در شبکه های اجتماعی” وارد شوند. آنها معتقدند که برای دریافت محصولات یا خدمات خود از یک درگاه مجازی عبور می کنند. منطقا اگر می خواهید بهره وری خود را افزایش دهید ، بازاریابی شبکه های اجتماعی باید از یک یا چند روش با بازاریابی و فروش سنتی ادغام شود. اکنون که چهار مرحله برای دستیابی به یک کمپین بازاریابی اجتماعی موثر را دانستید ، این مقاله را بررسی کنید. از لیست ها قبل ، در حین و بعد از کمپین خود برای تعیین اینکه چه کارایی می کند و چه مواردی را می توان در کمپین بعدی بهبود بخشید استفاده کنید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا