5 استراتژی اثبات شده طراحی وب که بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد

آنها بدون شک می توانند همراه با طراحی بد وب سایت ، متن بهم ریخته ، پس زمینه های شلوغ و حواس پرت کننده که خواندن متن را دشوار می کند ، ناوبری تار و یا با یک صفحه اصلی کثیف که در پنجره استاندارد مرورگر قرار ندارد ، از سایت شما چشم پوشی کنند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا مشتریان می توانند گزاف گویی کنند و می توانند بر درآمد شما بسیار تأثیرگذار باشند.

در یک نکته جدی ، زیبایی ، قابلیت استفاده ، قابلیت جابجایی و پاسخگویی سایت شما بخشی جدایی ناپذیر از مارک تجاری شما است. جایی که دلتنگت می شوی

برای مقابله با این رویارویی ، در اینجا یک پست تقطیر شده آورده شده است که پنج جنبه اصلی طراحی وب را برای شما توضیح می دهد که می تواند مشتریان شما را به شما بازگرداند و تجربه آنها را حتی بیشتر بهبود بخشد.

1. ارائه و تجسم– شلوغی و توقف غیرقابل توقف رانندگی در رانندگی ، اگر ظاهر وب سایت شما ناخوشایند و جذاب باشد ، شما را به جایی نمی رساند.

روندهای وب سایت مدرن باید شامل موارد زیر باشد:

• طراحی تعاملی

• خطوط بزرگ و پررنگ

• پیمایش اختلاف منظر

• تصاویر خیره کننده و حیرت انگیز “قهرمان”

• مولتی مدیا ، انیمیشن و عناصر بصری غنی

2. حرفه ای بودن– و فکر می کنید همه برچسب های مشتری را که در خانه پیدا می کنید کجا هستند؟ این در قلب تشکیل شرکت شما ، کارمندان ، بررسی ها ، رضایت مشتری و جو فرهنگی چندین برابر است.

این چهار ارزش اعتمادساز اگر در آن گنجانده شود ، به شما کمک می کند تا در بازار شلوغ شرکت کنید.

• گواهینامه ها – به هر روشی تجارت خود را شناسایی کنید.

• تصاویر کارمندان – خوشبختی کارمندان در افزایش حرفه ای بودن بسیار کمک می کند.

• صفحه فرهنگ – ثابت شده است که صفحه فرهنگی در ارزش افزودن ارزشمند است.

محیط – ایجاد ارگونومی مدرن عنصر دیگری است که طراحی وب شما می تواند ارائه دهد.

3. درک و شفافیتسایت شما باید تا حد امکان شفاف باشد. بازدید کنندگان باید بتوانند به سرعت خواسته های خود را پیدا کنند. این امر قطعاً می تواند با بهبود تحرک اتفاق بیفتد.

الگوهای شناخته شده روند حرکتی عبارتند از:

• پودرهای سوخاری

• منوی کشویی

• منوی همبرگر

• طرح ناوبری در مرکز

• اختلاف منظر طراحی شده را لیست کنید

• پیمایش پیوست

4. زمان بارگذاری صفحهزمان بارگذاری نقش زیادی در جذب مشتری به وب سایت دارد. 3 ثانیه صبر کنید و مشتری سایت شما را رها کرده و به سایت رقبای شما می پرد. سپس ، وب سایت باید در یک چشم به هم زدن بارگیری شود.

بنابراین ، چگونه می توانید زمان بارگذاری سایت خود را کاهش دهید؟ این نکته حرفه ای است:

اندازه تصویر و بازده CSS بهبود یافته است

درخواست های HTTP را کاهش دهید

زمان پاسخ سرور را کاهش دهید

• فعال کردن فشرده سازی

منابع را به حداقل برسانید

تعداد افزونه هایی را که در سایت خود استفاده می کنید کاهش دهید

کاهش هدایت ها.

5. نقل و انتقالاتزنجیره ساخت و موفقیت برند در نهایت با “نه” به پایان می رسد. از نقل و انتقالات. طراحی وب می تواند بر تبدیلات تأثیر بگذارد و برای لاف زدن در مورد آن ، سه راه سریع وجود دارد:

• از رنگ کنتراست برای برجسته سازی ارائه های فروش استفاده کنید

• اصل KISS: حفظ سادگی و حماقت.

• افزودن چهره های انسانی به بازدید کنندگان شما کمک می کند تا تجارت شما را بهم پیوند دهند و در برقراری ارتباط با شما احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

با استفاده از همه موارد ذکر شده طراحی و توسعه وب سایت فناوری هایی که می توانید در بهبود تجربه مشتری از بین ببرید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا