طراحی و سئو وب سایت

5 استراتژی بازاریابی اجتماعی برای بهبود تلاش های شما در سال 2017

رسانه های اجتماعی فعالیت شماره یک روزانه در ایالات متحده محسوب می شود و 76٪ از کاربران فیس بوک در سراسر جهان روزانه از این سایت بازدید می کنند. میانگین قیمت خرید ایمیل و Google بیش از هر چیز دیگری است. یک مطالعه نشان داد که 93٪ از بازاریابان از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ مشاغل خود استفاده می کنند. رسانه های اجتماعی هر روز در حال رشد هستند. اگر از رسانه های اجتماعی برای نام تجاری خود استفاده نمی کنید ، به مشتریان زیادی اهمیت نمی دهید. در اینجا برخی از استراتژی های رسانه های اجتماعی برای تقویت حضور در اینترنت وجود دارد.
یک برنامه بازی ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. عدم استراتژی ورزش به معنی آسیب کبدی است. برای تعداد توییت هایی که می خواهید روزانه ارسال کنید محدودیتی تعیین کنید. این تعداد بسته به نیاز ممکن است متفاوت باشد ، اما اگر می خواهید آن را داشته باشید ، باید حداقل چهار توییت در روز ارسال کنید. قبل از قرار دادن تعداد محدود ، ابتدا به رقبای خود نگاه کنید ، قیمت SMO را در یک روز بیاموزید زیرا مهم است که کوشا باشید و بیش از حد فعال نباشید. فضای داخلی را آسان بخوانید و در هر زمان از آن استفاده کنید. کبد را برای یک هفته قبل آماده کنید ، اما برای تغییر نیز آماده باشید.
با هر بستر رسانه های اجتماعی به عنوان یک تجارت رفتار کنید. هر بخش باید به عنوان یک شرکت جداگانه یا مجزا تلقی شود. محتوایی وجود دارد که می توانید از طریق هر سیستم عامل به اشتراک بگذارید و محتوای دیگری نیز وجود دارد ، مانند برخی از جوک ها که در LinkedIn مناسب نیستند. شما باید یک استراتژی متناسب با هر منطقه با فضای داخلی متفاوت داشته باشید. شما می توانید محتوای مرتبط با مشاغل را در LinkedIn به اشتراک بگذارید ، اما از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم قابل مشاهده تر است ، برای جذب شنوندگان بیشتر به حساب خود ، باید عکس های بیشتری را به اشتراک بگذارید. اگر می توانید مواردی را به طور کلی در توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید ، اینها سیستم هایی هستند که به شما امکان می دهند افکار خود را درباره یک موضوع خاص به اشتراک بگذارید یا می توانید از دیگران بخواهید که افکار خود را نیز به اشتراک بگذارند. در نظر گرفتن اطلاعات جمعیتی پیروان خود در همه سیستم عامل ها به شما در ایجاد محتوایی که ممکن است مورد علاقه آنها باشد کمک می کند.
بیشتر از خدمات به مشتری هرگاه بازدید کننده ای در هنگام ارسال یا توییت در صفحه فیس بوک شما پاسخی دریافت نکند ، اعتماد او را از دست می دهد. به دلیل این عدم برقراری ارتباط ، وی برای بدست آوردن پاسخ س questionsالات خود به رقیب شما (آژانس رسانه SMO) مراجعه خواهد کرد. اما اگر به موقع پاسخ دهید ، از طرف شرکت شما متعجب و ستایش خواهد شد. شانس خود را برای تبدیل شدن به یکی از مشتریان وفادار خود افزایش دهید. پاسخ به موقع و حل مسئله دو مفهوم اصلی برای جذب مشتری و وفاداری به برند برای همیشه است. پاسخگویی به درخواستهای شما زمان بر است و این نیز قدرت شما را بهبود می بخشد. گاهی اوقات افراد تصور بدی از حساب شما دارند ، بنابراین در آن مرحله ، به جای وحشت ، ببینید چه کاری می توانید انجام دهید تا آن ایده بد را به ایده خوبی تبدیل کنید.سطح خدمات خود را افزایش دهید از هر مشتری بپرسید چه چیزی فکر می کند ندارد. وقتی مشتری ها به شما مراجعه می کنند ، در این موارد پیشرفت کنید ، آنها می توانند تغییر را احساس کنند و می توانند از شما بخاطر بی توجهی به بازخوردشان تشکر کنند.
در این دنیای رسانه ای ریسک کنید ، اشتباهات اجتناب ناپذیر است. این اصول را قلباً در نظر بگیرید و آنها را دست کم نگیرید. نقص کوچک مانند بینایی کما برای بیان مشکل بزرگی نیست ، مردم باید از قبل متوجه آن شده باشند و تصمیم بگیرند که آن را نادیده بگیرند ، اما اگر ادامه دهید فقط باعث هرج و مرج می شود. اما گاهی اوقات مشکل بزرگتر است ، مانند ارسال کالای اشتباه ، و با این کار ، فعالانه پاسخ دهید و عذرخواهی کنید و به مشتریان خود بگویید قدم بعدی چیست تا به مشتریان خود در مورد کار شما اطلاع دهند. کار درست را انجام دهید از اشتباهات بزرگی که مرتکب شده اید ناراحت نشوید ، آنها را بپذیرید ، از آنها عذرخواهی کرده و آنچه ممکن است داشته باشید را اصلاح کنید.
دنبال کنید و بحث کنید موارد زیر اغلب وقت گیر و خسته کننده تلقی می شود. اما تحقیق در مورد مشکلات چند ساعت طول می کشد تا ببینید آیا استراتژی شما نتایج صحیحی را ایجاد می کند یا خیر. چه چیزی را می توانید تغییر دهید تا بهره وری خود را افزایش دهید؟ تعداد دنبال کنندگان خود ، میزان درگیر شدن مخاطب ، به اشتراک گذاری مقاله ، آنچه درمورد مقاله دوست دارید و باعث می شود مخاطب شما طولانی تر شود ، پیگیری کنید. لیستی از هشتگ های مربوط به شرکت خود و دیگران را نگه دارید که ممکن است هیچ ارتباطی با برند شما نداشته باشند اما پتانسیل زیادی دارند. یاد بگیرید که رقبا چه کاری انجام می دهند ، آنها را دنبال کنید و از آنها پیشی بگیرید. .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا