طراحی و سئو وب سایت

5 روش رسانه های اجتماعی برای نگاه کردن به سال 2018

اگر شما یک رهبر غیرانتفاعی یا یک شرکت اجتماعی هستید ، عجله نکنید و پیش بینی آنچه را در سال 2018 انتظار می رود شروع کنید. سازمان هایی که رشد چشمگیری دارند ، سازمان هایی هستند که به جای آینه به آینه نگاه می کنند.
در آن مرحله ، شما می دانید که فناوری و رسانه های اجتماعی بسیار سریع در حال پیشرفت و تغییر هستند. من همچنین فکر می کنم شما اکنون نیاز به پافشاری برای متمرکز نگه داشتن آنچه را که در عصر دیجیتال تغییر می کند را درک کرده اید زیرا این امر واقعاً بر نحوه کار ما تأثیر دارد.
در سال 2018 چه روندی را باید دنبال کنید که بتواند به شما کمک کند از رقابت برای کسب آگاهی بیشتر از مارک تجاری و دلار درآمد خود جلوتر باشید؟

رشد رو به رشد همه رهبران تجارت ، از جمله مدیران غیرانتفاعی ، می دانند که کسب درآمد و پول برای زندگی یک سازمان ضروری است. این همیشه به این معنی است که موقعیت طرفداران و طرفداران شما برای شما مهم است. این بدان معنی است که شما باید هم آنلاین و هم آفلاین شوید و باید مطمئن شوید که همه چیز مرتب است. شما باید محتوا ایجاد کنید تا طرفداران شما و دیگران مانند سایت شما بتوانند مکان های مورد نیاز برای یافتن آنها را پیدا کنند. همچنین به این معنی است که شما باید مطمئن شوید که یک متخصص SEO در دست دارید تا مطمئن شوید افرادی که به دنبال اهداف یا سازمان شما هستند به وب سایت شما مراجعه می کنند. به عبارت دیگر ، اگر در مهارت های SEO سرمایه گذاری نکنید ، هشت توپ پشت سر خود دارید.

شنیدن اجتماعی: شنیدن اجتماعی بیش از آن چیزی است که شما در دنیای دیجیتال می گویید و فکر می کنید. گوش دادن اجتماعی به این معنی است که شما محتوای مکالمات خود را با پیروان و افراد خود بهتر درک می کنید و آنها را به جای ایجاد پاسخ های خودکار یا کنسرو ، تحلیل می کنید. مهم است که افرادی در تیم خود – افراد زنده – که “کل” سازمان را درک می کنند در تیم شما باشند ، و هنگامی که کسی به شما نزدیک می شود ، مانند یک دنیای غیر دیجیتال با آنها رفتار می کنید. ساده ترین راه برای یافتن گوش دادن به اجتماعی این است که با همه طوری رفتار کنید که گویی در دفتر شما جلوی شما ایستاده اند. مهم نیست که آنها با شما یا سازمان شما تعامل دارند

هوش مصنوعی: اگر افکار قدیمی من در مورد دخالت انسان در بازاریابی را بخاطر بسپارم که می تواند نقش بالقوه شما را با طرفداران دنیای دیجیتال و واقعی درک کند ، هوش اطلاعاتی (AI) تلاشهای بازاریابی بیشتر را تشویق می کند. حتی در آغاز دوره هوش مصنوعی ، ما هوش مصنوعی داریم که قدرتمندترین است و می تواند فروش بیشتری از هر تیم دیگری داشته باشد. هوش مصنوعی هنگام اشتراک یا مدیریت انتقال داخلی به شما کمک می کند. به عبارت دیگر ، یک گروه از طرفداران شما بسته به معیارهایی که تعیین می کنید به داخل A نگاه می کنند ، در حالی که گروه دیگر به B نگاه می کنند. هوش مصنوعی همه کارها را انجام می دهد و شما باید مراقب آن باشید تا بتوانید به طور م effectivelyثر از آن استفاده کنید.

محتوای ویدیویی: می دانید که محتوای ویدئو برای استراتژی بازاریابی محتوای امروز ضروری است.با پیشرفت هوش مصنوعی در عرصه دیجیتال ، فضای داخلی یک ویدیو به آن داده می شود. یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید برای شروع رابطه خود انجام دهید ایجاد یک جریان مستقیم و قرار دادن یک فیلم در آن است. شما می توانید تعاملات خود را ، مثلاً در صفحه فیس بوک خود با پیام هایی که حاوی فیلم هستند ، فقط با عکس و تصویر کنترل و مقایسه کنید. به احتمال زیاد همان داده هایی را خواهید دید که در بازاریابی اجتماعی ما مشاهده می کنید: محتوای ویدیویی بیشتر سرزده و متناقض می شود.

انژکتورهای میکروبی: بازاریابی موثر در گسترش آگاهی از برند مهم است و همچنین به رشد درآمد کمک می کند. اگر شما یک تأثیرگذار برای حمایت از اهداف یا سازمان خود دارید ، این طلا است. اما مناطقی نیز وجود دارد که نباید از آنها استفاده کنید و تأثیر کمی دارد. مخاطب هر میکرو شنونده حدود 1000 تا 100000 دنبال کننده است. همانطور که در این پست HubSpot ، ارزش کار با سازندگان خرد در سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام را دارد:

کاربران اینستاگرام با کمتر از 1000 فالوور 8٪ پسندیدن ایجاد می کنند
کاربرانی که 1000 تا 10000 دنبال کننده دارند 4٪ تأیید می کنند
کاربران با 100 میلیون دنبال کننده به نرخ 2.4٪ رسیده اند
کاربرانی که 1-10 میلیون فالوور دارند تنها 1.7٪ از وقت را دریافت می کنند.

همانطور که شروع به بررسی برنامه های خود برای سال 2018 می کنید ، مطمئن شوید که به کارآمدترین روش فروش می کنید. من می دانم که برخی از این عناصر هزینه (و همچنین زمان) دارند. بسیاری از سازمان های غیرانتفاعی به بودجه نیاز دارند ، به همین دلیل من به عنوان مدیرعامل یک شرکت خصوصی در فکر ادغام یک جمع آوری سرمایه یا جمع آوری سرمایه از یک موسسه هستم. بازاریابی برای آگاهی و موفقیت در برند ضروری است و فعالیت هایی مانند مهارت سئو نیز ارائه می شود. اگر بودجه خوبی برای بازاریابی ندارید ، درخواست هدیه خود را برای گروه خود در عصر دیجیتال تنظیم کنید.

.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا