5 عامل رتبه بندی سئو

رتبه بندی موتورهای جستجو شما تحت تأثیر صدها چیز مختلف قرار دارد ، اما اهمیت آن مهمترین است.

مرتبط بودن با جستجوی شما به این معنی است که صفحه شما بالاتر می رود ، ظاهراً کمکی نمی کند. درعوض ، باید روی 5 عامل برتر رتبه بندی جستجو متمرکز شوید.

1. عنوان مقاله / کلمات کلیدی

2. تعداد کلمات

3. پیوندهای داخلی

4. طول خواندن

5. نرخ گزاف گویی

دو دسته از عوامل رتبه بندی سئو وجود دارد: رفتار کاربر و محتوای مقاله.

تمرکز روی دوم آسان است ، و مردم اغلب اولی را نادیده می گیرند و آن را به عنوان خارج از کنترل رد می کنند.

نوشتن مطالب جذاب باعث می شود خوانندگان برای مدت طولانی در حالت مداوم نگه داشته شوند و این باعث افزایش رتبه جستجو می شود. اما این نیاز به تمرین و داده برای خوانندگان شما دارد. در عوض ، روی محتوای مقاله تمرکز کنید. با داشتن 5 عامل رتبه بندی برتر ، می توانید الگوریتم Google را برای شما مناسب درست کنید.

1 از کلمات کلیدی و عناوینی برای رتبه بالاتر در Google استفاده کنید

به کلمات کلیدی مانند آنچه در گوگل می نویسید فکر کنید ، اگرچه به یاد داشته باشید که آنها کلمه ای نیستند بلکه عباراتی هستند.

هنگامی که موضوع خود را پیدا کردید ، نحوه جستجو افراد در Google را در Google پیدا کنید. با استفاده از این عبارات در عنوان خود ، مطمئن شوید که آنها گرامری و جالب هستند. این استراتژی را در عناوین پست از سراسر وب مشاهده خواهید کرد.

2. مدت زمان پست های وبلاگ شما باید چه مدت باشد؟

بهتر مقاله ای با 2000 کلمه بالاتر از مقاله 500 کلمه خواهد بود. اما این بدان معنا نیست که شما باید پیام خود را با کرک و باد کنید.

ساختار اساسی که بدون اضافه کردن کرکی به شما اضافه می کند:

1. نگه داشتن وعده مقاله درست در ابتدا

2. توضیح دهید که چه چیزی شما را به پاسخ سوق داده است

3. پاسخ را گسترش دهید. جزئیات را بیان کنید

4. پاسخ خود را توجیه کنید

5- به سوالات پیگیری افراد ممکن است پاسخ دهید

این نه تنها باعث طولانی تر شدن مقاله شما بلکه بهتر و مفیدتر خواهد شد.

3. از لینک های داخلی استفاده کنید

پیوند بین پست های مختلف در وبلاگ خود. اگر چیزی را لمس کنید که قبلاً در مورد پیوند خوانندگان خود به آن صفحه نوشتید.

پست های مورد علاقه خود یا بهتر را انتخاب کنید. آنها را به طور مداوم وصل کنید. این به Google می گوید که بیشتر به این موضوع توجه کند.

4- زمان خواندن مهم است

عوامل رتبه بندی قبلی تحت کنترل شما بود. نه برای این

اگر افراد برای مدت طولانی در پست شما باقی بمانند ، به Google می گویند که این پاسخ خوبی برای جستجوی آنها است.

هنگام ارسال مقاله ، بر ترافیک نظارت کنید و ببینید که آیا مدت زمان خواندن طول پست را معقول می کند یا خیر. اگر اینگونه نیست ویرایش کنید.

5. نرخ گزاف گویی

نرخ گزاف گویی تعداد افرادی که سایت شما را ترک کرده اند بدون مراجعه به صفحه جدید اندازه گیری می کند. اگر طول خواندن نشان دهد که یک پست چقدر مهم است ، بازگشت به سایت شما است.

نرخ گزاف گویی بالا ممکن است به پستهایی که تحویل نمی دهند یا هیچ پست مرتبط دیگری در سایت شما وجود ندارد ، کاهش یابد.

اگر نرخ گزاف گویی بالایی را به دلیل اولی دارید ، کلمات کلیدی و عنوان را برطرف کنید. دوم ، مباحث مرتبط را که جستجو می کنید ببینید و یک پست بنویسید. مانند طول خواندن ، میزان گزاف گویی و ضربت سنج را اندازه گیری کنید.

6. سرعت بارگیری

سرعت بارگذاری سایت شما یک عامل مهم در رتبه بندی جستجو است. برای اندازه گیری سرعت بارگیری و شناسایی مشکلات از این ابزار استفاده کنید.

چه مدت طول می کشد؟

صفحه اول گوگل یک شبه نرسیده است. شما باید پشتکار و صبور باشید ، اما باید این مراحل را دنبال کنید و طی شش ماه و ده ها پست ، باید پرواز بالایی داشته باشید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا