5 مزیت بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی

شماره 1. تراز کردن زمین بازی با استفاده از بازاریابی دیجیتال

شرکت های بزرگ ممکن است در برخی از مناطق جهان آفلاین از قبیل فروشگاه های مفصل ، ابتکارات گسترده بازاریابی برای بودجه ها برای جذب مشتری و غیره از مزیت هایی برخوردار باشند. اما در دنیای آنلاین ، اندازه اهمیتی ندارد بلکه استراتژی است. فکر خوب از طریق تجربه آنلاین مشتری می تواند بسیاری از موارد دقیق و کارآمد در هر روز را شکست دهد. هیچکدام از آنها هزینه زیادی ندارند. در حقیقت ، هزینه ها برابر با آنچه شرکت های بزرگ برای ساخت یک تجربه برتر مشتری آنلاین باید پرداخت کنند ، خواهد بود. تنها مزیتی که کسب خواهید کرد اقتصاد مقیاس است.

نوشته های مشابه

شماره 2. نتایج قابل اندازه گیری با بازاریابی دیجیتال

بازاریابان مجاز هستند هر مرحله از راه نتایج را اندازه‌گیری کنند. در نتیجه ، آنها می توانند رویکرد خود را در حال حرکت تنظیم کنند ، برخلاف روشهای سنتی بازاریابی که حتی برای کوچکترین تغییر رویکرد ، وابسته به منابع مالی هستند. با استفاده از کانال های دیجیتال مارکتینگ ، هر درس تبدیل و ردیابی می تواند در کمپین های پی در پی دنبال شود. نتایج در زمان واقعی است ، بنابراین لازم نیست یک روز صبر کنید تا عملکرد کمپین خود را بفهمید.

شماره 3. مخاطب را در مکالمات واقعی درگیر کنید

اخیراً برندها نیاز به مکالمه معنی دار با مصرف کنندگان را درک کرده اند. در حالی که هزینه های انجام این کار به روش های سنتی ، حتی برای شرکت های بزرگ نیز منع کننده خواهد بود. بیشتر تمرکز روی مکالمات واقعی با مصرف کنندگان قرار می گیرد تا احساس ارتباط آنها با مارک هایی که مصرف می کنند ، شود. این مکالمات نه تنها به مصرف کنندگان کمک می کند تا نظر مثبتی در مورد برند ایجاد کنند بلکه به برند کمک می کنند تا از تجربه خود بیاموزد و خدماتی را که مشتریان واقعاً می خواهند ارائه دهد.

شماره 4. پیام های غیر مزاحم

همه از تماس های تلفنی یا پیام های تبلیغاتی در مواقع نامناسب متنفر هستند. با بازاریابی دیجیتال ، مصرف کنندگان این گزینه را دارند که از دریافت مطالب تبلیغی خودداری کنند. این امر نیز بسیار مرتبط و بسیار هدفمند است زیرا در وهله اول به دنبال محصولات و خدمات برای خرید است. در نتیجه ، فشار تبدیل به تیم بازاریابی بسیار کمتر از کانالهای بازاریابی سنتی است.

شماره 5. دسترسی جهانی برای هر کمپین

هر کمپین صرف نظر از اینکه منطقه خاصی را هدف قرار دهد یا مخاطبان مورد نظر را هدف قرار دهد ، دسترسی جهانی دارد. این امر به برند کمک می کند تا شهرتی فراتر از حد جغرافیایی خود به شیوه ای مؤثرتر ایجاد کند. ناگفته نماند که هزینه های انجام همین کار نیز در روش های سنتی منع خواهد شد.

آخرین افکار

بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی سنتی مزایای بسیاری دارد و بنابراین بسیاری از بازاریاب های سنتی با دستیابی به مهارت های بازاریابی دیجیتال از طریق پیشرفت ، به سمت دیجیتال حرکت می کنند دوره بازاریابی دیجیتال.

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا