5 نکته برتر در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مشاغل

چه یک استارت آپ داشته باشید و چه یک شرکت ارثی ، نمی توانید این واقعیت را انکار کنید که شبکه های اجتماعی اکنون به بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی شما تبدیل می شوند.

با این حال ، اشتباه در شبکه های اجتماعی بسیار آسان است و این می تواند تأثیر منفی بر نام تجاری شما بگذارد. بنابراین ، ما به شما خلاصه ای از پنج روش اصلی می دهیم تا بتوانید استراتژی خود را عملی کنید.

در اینجا 5 کاری وجود دارد که مشاغل می توانند برای افزایش اثربخشی کمپین های خود در شبکه های اجتماعی انجام دهند:

  1. استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید

بسیاری از صاحبان مشاغل فکر می کنند که بازاریابی شبکه های اجتماعی اساساً به معنای ایجاد یک حساب جدید و به اشتراک گذاری دو به روزرسانی است. آنها تئوری یکسانی را در چندین کانال رسانه اجتماعی اعمال می کنند و انتظار نتایج یکسان را دارند. آنها فکر می کنند – “اگر آنها را بسازی ، آنها می آیند!” وقتی هیچ پایه ای پیدا نمی کنند ، بلافاصله فکر می کنند که شبکه های اجتماعی کار نمی کنند. اما حقیقت خشن این است که آنها هرگز یک برنامه واقعی تدوین نکردند.

  1. قرار ملاقات اجتماعی بگذارید

پایداری وقتی صحبت از بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود ، نام بازی است. زمان و دفعات انتخاب شده برای انتشار بسیار مهم است. شما باید روندهای فعلی و هشدارهای مربوط به کسب و کار خود را کنترل کنید و آنچه را که مشتریان می گویند و انجام می دهند پیگیری کنید. تعامل منظم و گفتگو با مشتریان بسیار ضروری است. قانون کلی: حداقل 2 ساعت در هفته را به هر یک از سایت های شبکه های اجتماعی که در آن هستید اختصاص دهید!

  1. با مشتریان خود تعامل داشته باشید

بر ارتباط و تعامل با مشتریان خود تمرکز کنید. یک تجارت می تواند با ارتقا updates به روزرسانی های مشتریان ، به اشتراک گذاشتن حرف هایشان ، ذکر مکرر آنها ، پاسخ دادن به س theirالاتشان ، س askingال از آنها ، دعوت از آنها به رویدادها ، جویا شدن نظراتشان از طرف آنها یا ارسال پیام مستقیم به آنها ، با مشتریها و چشم اندازهای آنها ارتباط برقرار کند. تعامل مکرر با مشتریان و ارتقا and منظم آنچه که آنها تقسیم می کنند ، در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتری و افزایش فروش می شود.

  1. محتوا هنوز شاهانه است

نوشتن محتوای با کیفیت و به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبان و مشتریان بالقوه باید یکی از اولویت های شما باشد زیرا این نقش مهمی می تواند در نحوه برقراری ارتباط با خوانندگان و انتقال پیام شما داشته باشد. نوشتن درخشان به صورت ارگانیک مردم را جذب می کند و طولانی تر می ماند.

  1. خوشحال کننده تر باشید

آخرین اما نه کمترین – کانالهای اجتماعی شما باید مفید باشند. با این حال ، آنها نیز باید مرتبط باشند. همه عاشق خندیدن و پیوند هستند. بنابراین وقت بگذارید تا مخاطبان خود را با بازی با کلمات یا از طریق جوک ها یا تصاویر سرگرم کننده درگیر کنید.

اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد. بنابراین ، شنیدن توصیه های یک متخصص واقعی و شناخته شده ، شما را به مسیر درستی می رساند. اهداف خود را متمرکز کنید ، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید و در آخرین روندها قرار بگیرید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا