6 آیا باید از ابزارهای SEO برای تحلیل وب سایت استفاده کرد؟

بازاریابی اینترنتی سریعترین راه برای تبلیغ ، آموزش ، تبلیغ و یا بازاریابی یک محصول یا خدمات است. اگر یک وب سایت برای محصولات یا خدمات دارید ، باید محبوبیت مردم را برای تبلیغ کالاهای خود افزایش دهید. اگر زمان کمتری برای انجام این کار دارید ، باید از برخی ابزارهای بازاریابی آنلاین برای یک روند سریعتر استفاده کنید.

ارتقاء موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و غیره و سایتهای رسانه های اجتماعی قطعاً در مدت زمان کوتاهی میزان دید محصول را افزایش می دهد. با این وجود ، برای تجزیه و تحلیل و تقویت فرایند باید از برخی از ابزارهای جستجوگرها استفاده کنید.

1 Google Analytics:

این ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل به طور رایگان از Google در دسترس است. می توانید گزارشهای مفصلی درباره ترافیک وبلاگ ، وب سایت ، کلمات کلیدی ، بازدید کنندگان ، صفحات فرود ، نرخ گزاف گویی ، زمان در سایت و موارد دیگر ایجاد کنید. Google Analytics پرکاربردترین ابزار تجزیه و تحلیل SEO با طیف گسترده ای از ویژگی ها و گزینه ها است.

2 ابزار Google AdWords:

یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند نمایشی و کلمات کلیدی Google. این ابزار SEO بهترین کلمات کلیدی را که در نتایج موتور جستجوی Google جستجو شده اند تشخیص می دهد. کلمات کلیدی را می توان به سه روش ممکن فیلتر کرد – مسابقات گسترده ، دقیق و عبارات عبارت. همچنین می توانید کلمات کلیدی مربوط به یک وب سایت خاص را بدست آورید. کلمات کلیدی (های) خاص را انتخاب کنید و جستجو برای کلمات کلیدی ماهانه محلی و جهانی دریافت کنید.

3 زمین لرزه:

SEOQuake یک افزودنی یا افزونه برای مرورگرهای وب مانند Mozilla Firefox و Google Chrome است. این رایج ترین پسوند مرورگر برای تجزیه و تحلیل وب سایت است. با استفاده از این ابزار می توانید شماره ای پیدا کنید. پیوندهای داخلی و خارجی ، صفحات فهرست بندی شده ، ویژگی های nofollow ، رتبه صفحه و بسیاری از صفحات وب خاص دیگر.

4 BacklinkWatch:

این یک بررسی کننده پیوند رایگان و پیشرفته است که جزئیاتی مانند تعداد لینک دهنده ، Google PageRank و ویژگی Nofollow را تولید می کند. BacklinkWatch داده های Yahoo! صفحه وب را فهرست کرده و آنالیز می کند.

5 SEMRush:

این یکی دیگر از ابزارهای آنالیز آنلاین است که نتایج جستجوی رایگان و پولی گوگل را به رقبا می دهد. این توسط شرکت SEO Quake ساخته شده است. دو روش برای تجزیه و تحلیل رقبا وجود دارد – Free و Pro. کاربر رایگان فقط برخی از کلمات کلیدی و URL را برای سایت شما دریافت می کند. اما کاربر SEMRush Pro گزارش مفصلی در مورد حدود 300 سؤال روزانه و 10،000 بازدید در روز ارائه می دهد. شما حتی می توانید گزارش را در پرونده های Excel و CSV بارگیری کنید.

6 iBusinessPromoter (IBP):

IBP بهترین و بهترین نرم افزار SEO است که امروزه با مجموعه ای از ابزارهای تحلیل برای تقویت و بهینه سازی وب سایت ، تاکتیک های موتور جستجو ، ردیابی نتایج بازاریابی آنلاین و فعالیت های بهینه سازی موتور جستجو در دسترس است.

همچنین می توانید برای کلیه موتورهای جستجو ، دایرکتوری ها ، رسانه های اجتماعی و سایت های مهم شبکه ای پیوند دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا