طراحی و سئو وب سایت

7 ابزار عالی برای صرفه جویی در وقت برای راه اندازی بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدون اضافه کردن بار خود!

با تمام تلاش های انجام شده در زمینه ارتقا a یک شرکت و موفقیت و سودآوری آن ، جای تعجب نیست که بسیاری از کارآفرینان در تلاشند زمانی را برای حفظ حضور خود در شبکه های اجتماعی پیدا کنند. و من در ابزارهای رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کردم که می توانم بدون نیاز به هر روزه رفتن به تجارتم از طریق شبکه های اجتماعی حضور خود را حفظ کنم ، پیروان خود را افزایش دهم و از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنم. در این مقاله ، 7 ابزار برای صرفه جویی در وقت شبکه پیدا خواهید کرد: 1) Tweet Adder – با استفاده از این برنامه می توانید پیام های مستقیم را به دنبال کنندگان جدید توییتر ارسال کنید (یک روش عالی برای دادن هدایا به دنبال کنندگان خود با دنبال کردن در Twitter ، با ایجاد لیست شما برای چهره های خودکار). همچنین می توانید بدون نیاز به ورود به توییتر ، سریعاً لیستی از افراد مرتبط را برای دنبال کردن ایجاد کنید. پائیزو مورا! 2) پرداخت به ازای هر توییت – در این برنامه می توانید نام یا آدرس ایمیل پیروان خود را انتخاب کنید. درعوض ، آنها می توانند “از طریق توییت پرداخت کنند” (آنها پیامی را در حساب توییتر خود توییت می کنند و در عوض ، به آنها امکان دسترسی به خدمات خود را می دهید). من دوست دارم از این برای کشتن 2 پرنده با یک سنگ استفاده کنم: اضافه کردن وزن به لیست to -do من و اصلاح لیست خود. راه این کار صرفاً اجازه دادن به خوانندگان شبکه های اجتماعی برای پرداخت هر توییت است. وقتی خوانندگان شما توییت می کنند ، این توییت ها حاوی پیوندی به یک صفحه اصلی هستند که باید وارد آن شوند. بنابراین هر کسی که روی یک توییت کلیک می کند باید به لیست ایمیل شما بپیوندد ، بنابراین لیست شما دوباره رشد می کند ، هیچ کار اضافی انجام نمی شود!) 3) Meet Edgar-نرم افزار سنتی برنامه نویسی رسانه های اجتماعی که توسط کارآفرینان استفاده می شود (به عنوان مثال Hoot Suite و Sprout Social) هنوز به راهنما نیاز دارد کار کنید زیرا شما باید تاریخ و زمان انتشار را در هر یک از نمایه های خود وارد کنید. همچنین نمی توانید از محتوا به طور خودکار استفاده مجدد کنید (فقط لازم است روی سیستم نصب شود). وقتی ادگار را ملاقات کردید ، می توانید داخل آن را بیرون بکشید و اجازه دهید ادگار هنگام انتخاب خود انتخاب کند. Edgar بسته به مقدار محتوای شما نادر است (بنابراین اگر مقاله توجه زیادی را به خود جلب کند ، Edgar از آن برای کمک به شما در افزایش رتبه صفحه استفاده می کند). دوستت دارم! 4) طرفداران هفته – این برنامه راهی عالی برای نشان دادن عشق به طرفداران فعال در صفحه طرفداران Facebook شما است. هر هفته ، این نرم افزار ارزیابی می کند که کدام یک از طرفداران شما بیشتر جذب پروفایل شما می شوند و با اعلام “طرفداران هفته” به طرفداران شما پاداش می دهد. این روشی آسان و اتوماتیک برای جلب رضایت پیروان شماست! 5) ایجاد پست های وبلاگ – یکی از سخت ترین زمینه های رسانه های اجتماعی ارسال مطالب است. این شامل مشاهده وبلاگهایی است که در شبکه های اجتماعی شما پخش می شوند. با استفاده از این ابزار می توانید دو کلمه مرتبط با آنچه می خواهید در مورد آن بنویسید وارد کنید و لیستی از موضوعات وبلاگ را برای شما ایجاد می کند.6) Canva – اگر شما خالق تصویر نیستید ، ایجاد یک تصویر مارک دار برای شبکه های اجتماعی می تواند به گلو شما آسیب برساند (و اگر شخصی را برای این کار استخدام کنید ، ممکن است کمی پول بپردازید). من یک تکنسین هستم و خالق نیستم ، بنابراین فقط از Canva برای ایجاد تصاویر در شبکه های اجتماعی استفاده می کنم. من الگوهای رایگان با رنگ مارک ، عکس و نقل قول یا پیام ایجاد می کنم که در پیروان من طنین انداز خواهد شد. ، بلیط ، مسابقه ، نظرسنجی ، صفحه رایانه و موارد دیگر. اما “هک” ها و جمع کننده های زمان در شبکه های اجتماعی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند ، بنابراین می توانید آنها را ایجاد کنید تا هر آنچه را که در صفحات اجتماعی خود قرار می دهید در توییتر ارسال شود. و نکته منفی این است که محتوا در این سیستم عامل ها یکسان است (پس چرا کسی به خود زحمت می دهد شما را در توییتر دنبال کند؟) و اگر پست های طولانی تری ارسال می کنید ، به نظر عجیب در توییتر می رسد. اما ، اگر وقت شما کم است ، طول پیام خود و سایر روشهای دنبال کردن در Twitter را به خاطر بسپارید (فقط پیروان خود را برای پیروان Twitter خود دنبال کنید) ، از طریق ابزار ارسال پیام پیام های Adders ذکر شده مستقیماً در خط 1) ، بنابراین ارزش آن را دارد. با استفاده از این 7 سیستم عامل رسانه اجتماعی ، می توانید ساعاتی از روز را به علاقه مندان به انتشار محتوا ، ارسال و نحوه برقراری ارتباط اختصاص دهید. آن ها تورا دوست دارند. (ووهو!) برو آنجا و کار تمام شد!.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا