7 راز برای بازاریابی ویدیویی آنلاین موفق

هرکسی که به تجارت خود بازاریابی می کند می داند که تلاش های بازاریابی خود را جدید و مرتبط با بازار هدف نگه دارید. یكی از متداول ترین راه های بازاریابی مخاطبان شما انجام بازاریابی ویدیویی است. در اینجا 7 نکته عالی در مورد نحوه استفاده از فیلم در یک برنامه بازاریابی اینترنتی ارائه شده است.

1 – برای اطلاع رسانی به مشتریان خود از بازاریابی ویدیویی استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک فیلم هفتگی در مورد محصولات خود و معاملات آینده را درج کنید. با رزرو بخشی از فیلم هفتگی خود برای پاسخگویی به سؤالاتی که مشتریان برای شما ارسال می کنند ، فعالیت بازاریابی خود را تا حد ممکن تعامل برقرار کنید.

2 – از برنامه هایی مانند سمینارها و همایش ها برای دیدار با متخصصان استفاده کنید. سپس می توانید مصاحبه های خود را به عنوان منبع بینندگان برای سایت خود ارسال کنید. از نوع سؤالاتی که مخاطب شما دوست دارد بپرسید و مصاحبه را تا حد ممکن جالب کنید تا توجه بیننده را جلب کنید.

3 – اگر یک فروشگاه واقعی دارید ، فکر نکنید که فیلم های آنلاین نمی توانند تجارت شما را ارتقا دهند. آنها می توانند و می توانند انجام دهند. یک تور ویدیویی را از طریق فروشگاه خود شروع کرده و در مورد بهترین محصولات و خدمات اطلاعات کسب کنید. به طور صحیح ، بازاریابی ویدیویی می تواند به شما در سفارشی کردن مشاغل و دستیابی به مشتریان جدید کمک کند. بنابراین این دوربین را روشن کنید و به جهانیان نشان دهید که چرا باید از فروشگاه شما بازدید کنند.

4 – خلاصه ویدیویی از خدمات تجاری خود را در این نمایش بسازید. اگر در حال ارائه خدمات به مشتریان خود هستید ، بهتر است تصور کنید که چه کاری باید انجام دهند. این کار را می توان با تهیه یک خلاصه ویدئویی از مراحل مختلفی که برای انجام این سرویس برمی دارید انجام داد. شما فقط باید یک دوست داشته باشید که دفعه دیگر که این سرویس را برای هر یک از مشتریان خود انجام می دهید ، با دوربین دنبال می کند.

5- حتماً با مخاطبان خود رابطه برقرار کنید. از طریق بخش نظرات می توانید با بینندگان ارتباط برقرار کنید. از آنها بخواهید که نظرات خود را به اشتراک بگذارند و از آنها دعوت کنید تا پیشنهاد دهند. مردم می خواهند بدانند كه نظر آنها واقعاً مهم است و شما واقعاً گوش می دهید زیرا این امر باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و به آنها اهمیت دهید.

6- آیا تجارت شما یک نوع سرویس متفاوت است؟ در این صورت ، برای توضیح خدمات عمومی در شرکت خود ، از بازاریابی ویدیویی استفاده کنید. با چه نوع خدماتی و چگونه مشتری می تواند سطح خدمات را تعیین کند ، یک فیلم کوتاه ایجاد کنید. این کار مشتری شما را آگاه می کند و احتمالاً فروش را افزایش می دهد. نقطه‌ای را انتخاب کنید که در آن ویدیوی خود را به تمام مواردی که خدمات شما را بسیار بهتر از رقبا نشان می دهد ، نشان دهید.

7 – برخی از فیلم های آموزشی مرتبط با شغل خود ایجاد کنید. این قطعاً به شما کمک خواهد کرد زیرا افراد زیادی هستند که از اینترنت استفاده می کنند تا بدانند چگونه یک کار خاص را انجام دهند. با ایجاد فیلم های چگونه می توانید به شخصی که وظیفه خاصی دارد کمک کنید و در عوض ، آنها به شما به عنوان یک اقتدار عینی نگاه می کنند و بیشتر از شما خرید می کنند.

استفاده از فیلم در استراتژی بازاریابی شما ایده ای هوشمندانه است و روز به روز در حال گسترش است. با استفاده از فیلم زنده می توانید بازاریابی را مرتبط و جدید نگه دارید تا به خریداران برسید. نکاتی را در این مقاله به دست آورید و از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید که می توانید از طریق بازاریابی ویدیویی برای مشاغل خود به روشی هوشمندانه استفاده کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا