7 راه برای افزایش نتیجه Google SEO خود

این نه اشتباه رایج در وبلاگ نویسان تازه کار است و اصلاح آنها بسیار ساده است. اما باید بدانیم که چگونه می توان با دانستن اینکه چه کاری را انجام می دهد ، اصلاح را انجام داد و از همه مهمتر چرا؟ بسیاری از این ویژگی ها در وبلاگ های جدید وجود ندارد و حضور و بهبود آنها ممکن است منجر به رتبه بندی گوگل بالای 80٪ شود ، مشروط بر اینکه وبلاگ شما به صورت حرفه ای جمع شود.

1 – عنوان وبلاگ

عنوان صفحه اصلی سایت معمولاً در قسمت هدر ظاهر می شود ، اما باید عنوان ه1 نیز باشد. در اینجا کلمات کلیدی کوتاه شما به خوبی در خدمت شما خواهد بود همچنین ، این عنوان نباید از 60 نویسه شامل تمام فضاها باشد زیرا این حداکثر مجاز توسط تمام موتورهای جستجو بزرگ است. با این حال ، توصیه می شود که از 55 کاراکتر تجاوز نکنید ، فقط برای اینکه ایمن باشید و سایت شما توسط همه موتورهای جستجوگر اصلی نمایه شود. سعی کنید طاقچه و نیاز مشترک خود را در داخل هدف گذاری کنید ، سپس این کلمات کلیدی را به آدرس اصلی وب سایت خود تبدیل کنید.

2 – هدر H2

عناوین پست وبلاگ شما باید عناوین H2 باشد و مجدداً آنها باید موقعیت و کلمات کلیدی شما را هدف قرار دهند. فقط این بار باید سعی کنید کلمات کلیدی خود را با دم بلند بکار ببرید. هرگز از شخصیت های دوستانه S.E.O در محتوای هر عنوان H1 یا H2 استفاده نکنید. این نامه ای است که شما با استفاده از دکمه “Shift” روی صفحه کلید مانند کاما ، علامت سؤال و حتی زیرنویس ها وارد می کنید. اگر متن پیوند خوبی دارید ، استفاده از آن در متن هدر H2 بسیار مناسب خواهد بود.

وقتی S.E.O به درستی با افزونه ها پیاده سازی شود ، هر پست URL به صورت جداگانه انجام می شود. به همین دلیل استفاده از شخصیتهای دوست داشتنی S.E.O بسیار مهم است. این کاراکترها در S.E.O کم خواهند بود ، زیرا URL های غیر دوستانه باعث می شوند امتیاز وبلاگ شما به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

عنوان پست شما نیز یک پیشنهاد فروش نیست ، باید به پیام اصلی پست شما اشاره کرد. در مورد ایده ای که می خواهید از مخاطبان خود الهام بگیرید ، فکر کنید و به یاد داشته باشید که چیزی مفید را ارائه دهید زیرا یک راه حل برای یک مشکل همیشه کار می کند!

آخرین مطالب – اکنون رشته و مرجع صدور گواهینامه دو حوزه دیگر هستند که نیاز به توجه دارند و می توان با انتشار مطالب بیش از 1000 – 2000 کلمه تقویت کرد. این باعث افزایش اقتدار دامنه شما می شود ، زیرا نظرات با کیفیت بالا باعث افزایش قدرت صفحه شما می شود. به همین دلیل است که نصب افزونه Spam Blocker را بسیار مهم می دانید و همیشه “تنظیمات نظرها را باید تأیید کنید” در Panel c Settings اعمال کنید.

هنگام انجام این کار به صورت دستی ، فقط کافیست روی وب سایت در نظر کلیک کنید (در یک پنجره جدید باز شود) و ببینید که آیا سایت واقعا فعال است یا خیر. سپس تأیید کنید که سایت قبلاً در موتورهای جستجوگر اصلی نمایه شده است. همین مورد در مورد ایمیل مورد استفاده برای اظهار نظر ، آزمایش و تأیید مشروعیت نیز صدق می کند. اگر هیچ یک از این گزینه ها فعال نیستند ، به جای اینکه نظر را حذف کنید زیرا پیوندهای شکسته به وبلاگ SEE شما آسیب می رسانند.

یک کلمه توصیه در مورد محتوای پست خود ؛ هرگز به صفحه یا نمایش دیگری در وبلاگ خود مراجعه نکنید ، زیرا ممکن است بخواهید از پست باکیفیت خود استفاده کنید و همچنین آن را به عنوان مقاله ارسال کنید. این کار باعث می شود محتوای شما در هر کجا ارسال شود ، اعتبار ایجاد کند.

3- توضیحات متا

توضیحات متا تا حدودی شبیه به خلاصه ای است که یک بازدید کننده می تواند انتظار داشته باشد ، و یک بار دیگر باید از همه شخصیت های S.E.O غیر دوستانه جلوگیری کنید. توضیحات متا نباید از 160 کاراکتر تجاوز کند ، اما مانند عنوان سایت ، تعداد کمتری توصیه می شود ، مانند حداکثر 155 نویسه.

با این مراحل ، کلمات کلیدی Tail Short، Long Tail و Anchor Text باید سر و محتوای شما را کاملاً پر کند. شما می خواهید یک مخاطب خاص را هدف قرار دهید و این تنها راه برای کاهش نرخ جستجوی بازدید کننده شماست.

صبر کنید ، “نرخ گزاف گویی” چیست؟ – نرخ گزاف گویی در واقع بازدید کننده ای است که آدرس وبلاگ شما را باز می کند اما تقریبا بلافاصله دوباره آن را می بندد. شما می خواهید بازدید کنندگان در سایت خود باز و بمانند زیرا محتوای شما جالب است.

هیچ کس که به دنبال یک محصول رژیم غذایی نیست ، مثلاً چیزی مانند تلویزیون صفحه تخت را می خواهد و این بازدید کننده سایت شما را ترک می کند و یک آمار دیگر می شود. من نمی توانم بهانه های کافی را برای کلمات کلیدی قرار دهم ، زیرا بسیاری از مبتدیان این تحقیق را انجام نمی دهند و این تنها اشتباه رایج است که منجر به موفقیت موفقیت آمیز 3٪ می شود.

دریافت درآمد آنلاین به عنوان یک بازاریاب وابسته یا Blogger یک علم است ، یک مسابقه نیست و مقصد نهایی وجود ندارد. فقط کار سخت ، تحقیقات زیادی و یادگیری مداوم.

4 – کلمات کلیدی مرده اند

این برای من غافلگیرکننده بود ، اما Google دیگر کلمات کلیدی متا را نپذیرفت. در مقابل ، داشتن کلمات کلیدی متا نمره S.E.O سایت شما را پایین می آورد. اگر از سایت Meta Keywords استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید آن را حذف کرده و دوباره امتیاز S.E.O خود را بررسی کنید.

5 – ویژگی “Alt” تصویر

این هم اشتباهی بود که من مرتکب شدم ، زیرا همه تصاویر باید ویژگی لازم «Alt» را داشته باشند. این مانند عباراتی است که به بهترین وجه تصویر را توصیف می کند. حالا برای بررسی آن ، کافیست روی “رسانه” خود در صفحه وبلاگ خود کلیک کنید و هر تصویر را جداگانه از آنجا باز کنید. به سادگی Alt را هنگام مرور عکس های خود اضافه کنید.

با تبلیغات بنر ، شما ممکن است کمی پیچیده تر به نظر برسید ، زیرا باید کد HTML را ویرایش کنید اما هنوز وحشت نکنید. به نظر می رسد فنی تر از واقع است. Image HTML به سادگی نماد آرم است که در ابزار متن خود کپی می کنید ، همچنین توسط برخی پیشنهادات وابسته ارائه می شود اما نه.

6 – داشتن یک فاکون

افزودن نماد مورد علاقه خود به وبلاگ شما باعث افزایش رتبه گوگل شما از 15 به 20٪ می شود که این ساده ترین کاری است. در حقیقت ، اکثر مراحل بهینه سازی بسیار ساده و آسان برای اجرای هستند. ممکن است متوجه شوید که برخی از مضامین گزینه اضافه کردن یک نماد مورد علاقه را ندارند و این فقط به معنای کار بیشتر است. تنها کاری که باید انجام دهم تغییر تم شماست و حداقل می توانم 3 تم را نام ببرم که از افزودن نماد ارجح پشتیبانی می کنند.

شما می توانید تم ها (Redwaves by Themient ، ColorMag توسط ThemeGrill و Spacious توسط ThemeGrill) پیدا کنید تا از لوگوی علاوه بر این و Favicon پشتیبانی کنید ، که هر دو مهم هستند. اکنون فقط چند نکته در مورد آرم خود به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته. همیشه یک نام تجاری را به نام خود و نه فقط یک محصول خاص قرار دهید ، زیرا گزینه های شما را بسیار گسترش می دهد.

اما فاویون چیست؟ بیایید از WordPress به عنوان نمونه استفاده کنیم. با ورود به WordPress یا صفحه اصلی ، در بالای مرورگر ، URL یک نماد کوچک نمایش داده می شود. مربع کوچک آبی با نماد “W” وردپرس. این یک نماد مورد علاقه است و در صورت انتخاب ، از آن به عنوان تصویر برای ایجاد یک برنامه نیز استفاده می شود. کلیه وبلاگ های شخصی من دارای حداقل 72٪ رتبه گوگل هستند ، به این معنی که این سایت درجه یک است و از استاندارد طلا برخوردار است. اکنون هر مدیر وبلاگ نویس یا وبلاگ نویسی حرفه ای به شما خواهد گفت که نتیجه ای بالاتر از 70٪ در زمان ضبط رتبه بندی خواهد شد. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، مراحل ساده برای دستیابی به نتایج شگفت انگیز اما حتی با زمان ضبط ما در مورد 3-6 ماه صحبت می کنیم.

نحوه اضافه کردن یک نماد مورد علاقه – به سادگی روی “ظاهر” و سپس “سر” در منوی کشویی حرکت کنید. اکنون صفحه وبلاگ خود را با یک منوی کشویی در سمت راست مشاهده خواهید کرد. در تنظیمات ، اکنون باید بر روی “Site ID” کلیک کنید تا گزینه اضافه کردن کد سایت را پیدا کنید ، که نماد مورد نظر است. تصاویر ترجیحاً 200 200 200 پیکسل هستند.

اگر نماد موردعلاقه خود یا نماد شخصی خود را ندارید ، ناامید نشوید زیرا من به سرعت به شما نشان می دهم که چگونه بدون هیچ هزینه ای بتوانید یکی را ایجاد کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به این سایت بروید – این سایت طراحی رایگان آرم – فقط نام و دسته شرکت را وارد کنید و مابقی آن به صورت خودکار است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم به جای نام تجاری ، بنابراین نام خود را در بخش نام شرکت وارد کنید. به سادگی نماد مورد علاقه خود را ایجاد و بارگیری کنید و آن را به عنوان نماد وب سایت وردپرس تنظیم کنید.

می توانید از همان تصویر به عنوان آرم سایت خود استفاده کنید ، اما فراموش نکنید که در تنظیمات عکس “Alt Attribute” را به عکس های خود اضافه کنید. یکی از بسیاری از تاکتیک های مورد استفاده در بالا بردن رتبه بندی گوگل ، موضوع جایگزین در عکس های شما است. اما این یک موضوع جداگانه برای پست های آینده خواهد بود.

7 – اختیارات دامنه و صفحه صفحه

اعتبار دامنه و صفحه زیر 20 – دستیابی به این دو ویژگی در کنار هم دشوار است. اینجاست که کار سخت تر لازم است. شما می توانید دامنه خود را تقویت کرده و با گرفتن نظرات مشروع ، مراقبت از نظرات ناخواسته را که در اکثر موارد پروفایل های صورت هستند ، به صفحه خود مجوز دهید. در بیشتر موارد ، نظر هرزنامه نیز با یک آدرس ایمیل تولید شده و آدرس URL وب سایت که “معمولاً به عنوان خطای 404 صفحه” باز می شود ، “نظر” در نظر گرفته می شود.

صفحه و دامنه نیز با افزایش تعداد کلمات برای همه پست ها و صفحات وبلاگ شما به بیش از 1000 کلمه بهبود می یابد. شما می توانید حداکثر 2000 کلمه داشته باشید و اقتدار سایت خود را تقویت کنید.

وقتی این چند مرحله را انجام می دهید و Checker Score Checker در مورد تغییرات می آموزد؟ بله ، من آن را حدس زده ام ، وبلاگ شما دارای رتبه بندی گوگل 80٪ یا بالاتر است. 5 مرحله ساده برای به دست آوردن یک سایت کلاس A در گوگل ، که به زودی ثابت می کند که می تواند برای رتبه بندی سایت شما تا زمان نمایه سازی ، تغییر در مقادیر باشد.

همه اینها مربوط به موتورهای جستجوگر است که هم اکنون موضوع دقیق سایت شما را می شناسند و طبقه بندی سایت خود را برای فهرست بندی و / یا رتبه بندی آسان تر خواهید یافت.

نتیجه گیری – در واقع بسیاری از این مراحل وجود دارد که شما را به رتبه بندی 100٪ گوگل سوق می دهد ، زیرا مجوز دامنه و صفحه مانند آخرین گام شما برای رسیدن به این هدف است. هنگامی که تمام ویژگی ها و تنظیمات دیگر دست نخورده باشند ، شما هنوز هم باید مطالب جالب و مفیدی را ایجاد کنید که مخاطب شما را به اظهار نظر القا کند.

همچنین نحوه آشنایی با شما به عنوان یک حرفه ای است و این یکی از اصلی ترین عناصر فروش آنلاین واقعی است. زیرا بدین ترتیب سایت شما با محتوا که تنها “راز” موفقیت آنلاین است ، قدرت می یابد.

بازدید کننده شما باید اطلاعات بیشتری کسب کند و حتی از پستها و صفحات دیگر بازدید کند. اما چگونه می دانید مخاطب شما واقعاً به مطالب شما علاقه مند است ، درست است؟

خوب ، در وبلاگ خود Analytics ، شما می خواهید به نسبت بازدید کنندگان / بازدیدها توجه کنید. بازدیدهای شما باید از تعداد بازدید کنندگان فراتر رود و هرچه این اختلاف بیشتر باشد ، مخاطب شما نیز بیشتر علاقه مند خواهد شد زیرا به وبلاگ شما باز می گردند.

بازدید کنندگان در حال برگشت نیز احتمال بیشتری برای پیوستن به لیست شما و اظهار نظر در مورد وبلاگ خود دارند ، شما یک فرم وب در نوار کناری وبلاگ خود دارید ، درست است؟ اگر اینگونه نباشید ، باید واقعاً خیلی ساده باشید اما قاعده محتوا یکسان است. فرم وب را جذاب و جالب جلوه دهید ، کمی روانشناسی رنگی اعمال کنید.

Get Response یک بستر عالی برای استفاده برای صفحات فرود و فرم وب و ایجاد لیست ایمیل است که در آن شما نیز یک آزمایش رایگان دارید. اینجاست که من لیست خودم را می سازم و یک دوره 90 روزه رایگان در ساخت و طراحی لیست برای شما می گذارم. شما باید یک لیست ایمیل داشته باشید زیرا شما را به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای و وبلاگ نویس معرفی می کند.

همه بازاریابان وابسته موفق دارای لیست های ایمیل ، وبلاگ ها و وب سایت های خود هستند. آنها همچنین گروه ها ، صفحات و اجتماعات خاص خود را دارند که محصولات و سیستم های خود را با آنها به اشتراک می گذارند. به یاد داشته باشید که تنها تفاوت بین یک بازاریاب فردی بسیار موفق و کاملاً ناموفق زمان است.

وقت آن است که تحقیق و یادگیری انجام شود زیرا این تنها راه برای ایجاد دانش کافی برای آشنایی با اوست. تمایل به یادگیری بزرگترین سرمایه شماست ، زیرا اینجاست که همه داستانهای موفقیت بزرگ از آنجا ناشی می شوند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا