7 رایج ترین خطای سئو که ممکن است بخواهید از آن جلوگیری کنید

با توجه به بازاریابی محتوا ، باید وبلاگ یا وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهبود بخشید. اگرچه فناوری های سئو با گذشت زمان تغییر می کنند ، SEO هنوز هم برای دستیابی به رتبه بهتر اهمیت دارد. با این حال ، در حالی که سایت خود را برای سئو بهینه می کنید ، حتما از برخی اشتباهات رایج خودداری کنید. در زیر برخی از خطاهای رایج SEO که اکثر افراد مرتکب می شوند.

1. کلمات کلیدی اشتباه را انتخاب کنید

بهینه سازی محتوا در رتبه بندی وب سایت شما برای کلمات کلیدی خاص ، کاهش می یابد. بنابراین ، انتخاب کلمات کلیدی مرتبط مهم است. شما ممکن است بخواهید از اهمیت کلمات کلیدی دم بلند چشم پوشی نکنید.

قبل از شروع ، ممکن است بخواهید تحقیقات خود را انجام دهید. برای این منظور می توانید از برخی ابزارهای مفید مانند Moz ، SEMrush ، Google Trends و Google AdWords Keyword Planner استفاده کنید تا چند مورد را نام ببرید. انتخاب کلمات کلیدی اشتباه یک اشتباه مهم است.

2. چاشنی کلمات کلیدی

یک اشتباه رایج دیگر استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی است. استفاده از همان کلمات کلیدی چند بار در بخشی از مطالب توسط موتورهای جستجو اسپم شده است. بنابراین ، رتبه شما برای موتورهای جستجو مضر خواهد بود.

در حالت ایده آل ، چگالی کلمه کلیدی باید 0.5 تا 1٪ باشد Google می تواند با استفاده از فناوری موسوم به LSI ، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی را تشخیص دهد.

3. محتوای بی ربط ایجاد کنید

یک اشتباه رایج دیگر تولید محتوای بی ربط به محتوای شماست. موتورهای جستجو مانند Google فقط این صفحات را با کلمات کلیدی و محتوای مرتبط با جستجوگرهای آنلاین ارائه می دهند. بنابراین ، اگر افراد به سایت شما بیایند اما محتوای مورد نظر خود را پیدا نکنند ، وب سایت شما رتبه ای پیدا نمی کند.

4- ارسال محتوای غیر اصلی

این نکته به کیفیت مطالبی که شما در وبلاگ یا وب سایت خود ارسال می کنید مربوط می شود. محتوایی که در وبلاگ خود ارسال می کنید باید اصلی باشد یا Google سایت شما را مجازات می کند. بنابراین ، کپی کردن مطالب از وب سایت دیگری و استفاده از آن در سایت خود ایده خوبی نیست.

محتوای تکراری به هیچ وجه مفید نخواهد بود. بنابراین بهتر است روی محتوای اصلی سرمایه گذاری کنید. اگر نمی توانید خودتان مقاله بنویسید ، می توانید یک کارمند آزاد استخدام کنید.

5- از تگ های عنوان و توضیحات متا استفاده نکنید

توضیحات متا و برچسب های عنوان برای سئو بسیار مهم است. نادیده گرفتن این جنبه از سئو برای رتبه بندی وب سایت شما بد است. اشتباه دیگر فراموش کردن اضافه کردن برچسب های تصویر است. مشکل این است که روبات های موتور جستجو برای خواندن متن روی تصاویر برنامه ریزی نشده اند. بنابراین ، شما باید برچسب های جایگزین را نیز در اختیار داشته باشید تا موتورهای جستجوگر بتوانند موضوع تصاویر خود را بدانند.

6. از بک لینک های کم کیفیت استفاده کنید

امروز ، بازاریابان محتوا باید اهمیت گرفتن بک لینک های با کیفیت را درک کنند. با این حال ، آنها اشتباه می کنند که به جای برخی از لینک های با کیفیت از وب سایت های مربوطه ، تعداد زیادی بک لینک با کیفیت پایین بدست آورند.

به عبارت دیگر ، شما باید از سایتهایی با شهرت خوب و رتبه بالا بک لینک دریافت کنید.

7. از لینک های داخلی زیادی استفاده کنید

پیوندهای درونی برای آرایش بهتر نیز مهم هستند. کاری که شما باید انجام دهید این است که پستها یا مقاله های وبلاگ خود را به صفحات بهترین عملکرد و بالعکس پیوند دهید با این حال ، اطمینان حاصل کنید که مقالاتی که به آنها لینک می دهید مرتبط هستند. باز هم ، شما ممکن است بخواهید که از آن زیاده روی کنید یا ممکن است مجازات شوید.

به طور خلاصه ، حتما هنگام اتخاذ تکنیک های سئو ، این اشتباهات را انجام ندهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا