7 روند بازاریابی تغییر در بازی که باید بدانید

طی چند سال گذشته ، فناوری بسیار تغییر کرده است. سرعت تغییر فناوری بسیار سریع است. برای شرکت های بازاریابی همگام شدن با این تغییر فناوری دشوار شده است. به زودی چه نوع تغییر فناوری را انتظار دارید؟ شما باید برای این تغییرات آینده آماده باشید. در اینجا برخی از محصولاتی که به زودی در دسترس خواهند بود:

1. بازاریابی روابط

بازاریابی روابط نیز به عنوان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شناخته می شود. این امر به جای روابط کوتاه مدت بر روی تعامل و روابط طولانی مدت با مشتری متمرکز است. هدف از بازاریابی ارتباطی درگیر کردن مشتری از نظر عاطفی با برندها است. این منجر به بازاریابی شفاهی و وفاداری می شود. این امر با رویکرد سنتی بازاریابی متفاوت است زیرا تمرکز آن بر تولید سودهای فردی نیست.

2. اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازار به جدیدترین فناوری و نرم افزاری است که برای بخش های بازاریابی طراحی شده است. این برنامه ها و کانال های آنلاین برای تبلیغ محصولات در سیستم عامل های مختلف از جمله ایمیل ، وبلاگ ، رسانه های اجتماعی و وب سایت ها استفاده می شوند.

3. فناوری بازاریابی مبتنی بر سایت

فناوری مبتنی بر موقعیت مکانی از وب سایت تلفن همراه برای بازاریابی محصولات استفاده می کند. این یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی مستقیم است. اشتراک معمولاً برای اداره این نوع بازاریابی فعال می شود. آنچه واقعاً اتفاق می افتد این است که وقتی اشتراک فعال می شود ، شروع به ردیابی مکان مالک دستگاه می کند و متنی را درباره محصول یا خدمات موجود در این نزدیکی ارسال می کند. این شامل هرگونه برنامه کوپن رایگان یا هرگونه تخفیف معاملات است. این فناوری به طور موثری فاصله فیزیکی بین مشتریان و محصولات موجود در این نزدیکی را ایجاد می کند.

4- واقعیت مجازی

واقعیت مجازی یکی از برجسته ترین استراتژی های بازاریابی است که هر بازاریاب باید از آن استفاده کند. واقعیت مجازی مصنوعی تجارب حسی را ایجاد می کند. این می تواند بینایی ، شنوایی ، بو کردن ، چشیدن یا لمس کردن را هدف قرار دهد. در عکاسی از محصولات تجاری ، بازی ها ، فیلم ها و هنرها استفاده می شود.

5- بازاریابی ترانزیت

اسنپ ​​چت یکی از بهترین نمونه های بازاریابی موقتی است. این یکی از جدیدترین جهش در توسعه فناوری است. شرکت ها و شرکت های بازاریابی می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. بازاریابی ترانزیت به معنای تحویل چیزی برای مشتریان برای مدت بسیار کوتاه است. این مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال ، هنگامی که تخفیف ها و پیشنهادات ویژه ای برای مدت زمان محدود به این روش اعلام می شود ، باعث افزایش اشتیاق مشتری می شود. به همین ترتیب ، نگاهی به محصول جدید که هنوز در بازار عرضه نشده است می تواند هیجان مردم را نیز افزایش دهد. به این ترتیب مردم بیشتر مورد توجه محصول قرار می گیرند.

6. موتورهای جستجو قبلی را جستجو کنید

بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر در تلاشند موتورهای جستجوگر خود را بسازند. همچنین فرصت های بازاریابی را برای بازاریابان تقویت می کند بنابراین باید برای این تغییر آمادگی داشته باشند.

7. اینترنت اشیا

اینترنت اشیاء در واقع شبکه ای از چیزهای فیزیکی است. به عنوان مثال وسایل نقلیه ، وسایل ، ساختمانها و غیره که بصورت الکترونیکی به یکدیگر وصل می شوند. برای بازاریابان ، این بدان معنی است که داده های آنها به راحتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد تا بتوانند محصولات خود را با بازده بیشتری به بازار عرضه کنند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا