طراحی و سئو وب سایت

8 استراتژی بازاریابی ایمیلی که فروش B2B شما را افزایش می دهد

B2B یا تجارت برای فروش مفهوم تبادل محصولات ، خدمات یا اطلاعات بین دو یا چند شرکت است. بازاریابی ایمیلی م effectiveثرترین روش برای ایجاد ارتباط و ارتباط با مشتریان است. استراتژی بازاریابی ایمیلی زیر به شما در ایجاد سرنخ های فروش موثر کمک می کند.
• کبد را بهبود می بخشد و جوان می کند
• در رسانه های اجتماعی متصل شوید
• بر مخاطبان خود تمرکز کنید
• اثربخشی ایمیل خود را افزایش دهید
• تبدیل خود را بهبود بخشید
• با مشترکین غیرفعال ارتباط برقرار کنید
• فروش و بازاریابی بین المللی
• مدیریت رویداد
1. بهبود و ایجاد محتوا
هنگام ارسال ایمیل به مشتری ، محتوا مهمترین چیز است. محتوای ارزشمندی برای ارتباط با مخاطبان خود ایجاد کنید. بیش از 55 درصد از بازاریابان b2b می خواهند محتوای خود را برای ارتباط بهتر با متخصصانی که مایل به خرید محصولات یا خدمات خود هستند ، بهبود بخشند.
آن را مختصر و دقیق بیان کنید. اکثر متخصصان نمی خواهند داستانهای بزرگ بخوانند ، اما ترجیح می دهند برای اطلاع از خدمات شما ، نظرات کوتاهی بخوانند.
پیوند کبد اگر کبد بزرگی دارید و نگران نباشید ، این بدان معنا نیست. محتوای خود را بفروشید و به مخاطب مناسب برسید.
CTA توجه مخاطبان خود را از طریق نحوه کار آن جلب کنید. این به حفظ روابط مشتری در لانه آنها کمک می کند.
2. در رسانه های اجتماعی متصل شوید
شبکه های اجتماعی را در ایمیل خود ایجاد کرده و پیوند دهید تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. رسانه های اجتماعی یکی از عناصر کلیدی برای افزایش مشارکت مشتریان شما و همچنین یکی از قوی ترین راه ها برای بهبود تعامل با مشتریان است. تجارت آنها شما می توانید محصولات و خدمات خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا مخاطب موثری را به دست آورید.
پس از رقبای خود ، پست های رسانه های اجتماعی منحصر به فرد ایجاد کنید و بسترهای رسانه های اجتماعی خود را با رقبای خود مقایسه کنید تا رشد فروش شما بهبود یابد.
3. بر مخاطبان خود تمرکز کنید
در بازاریابی B2B ، قبل از شروع گفتگو در مورد آنچه باید در مورد مشتریان خود بدانید ، با میلیون ها نفر ارتباط برقرار می کنید. آنچه آنها انجام می دهند ، اهداف شرکت و موارد دیگر. شما باید همه چیز را در مورد مخاطبان خود در نظر بگیرید تا انگیزه شما رشد کرده و توسعه یابد.
انواع روابط بازاریابی B2B
• شرکت های تولیدی
• شرکت هایی که محصولات را خریداری می کنند
• یک شرکت خرده فروشی که محصولات شما را خریداری و توزیع می کند
داشتن تصور بهتری از مخاطبان هدف شما می تواند درک بهتری از چشم اندازهای شما داشته باشد. اگر نیازهای مشتریان خود را می دانید ، می توانید به راحتی روابط ایجاد کرده و منجر به فروش خود شوید.
4. اثربخشی ایمیل خود را افزایش دهید
یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی می تواند به شما در کسب اطلاعات در مورد مشتریان خود کمک کند و از طریق آن می توانید داده های خود را با توجه به نیاز مشتریان خود تنظیم کنید. سرفصل های خوبی ایجاد کنید ، خدمات و تبلیغات خود را برجسته کنید ، تصاویری متناسب با کسب و کار خود طراحی کنید ، استفاده از خدمات را برای مشتریان آسان کنید.مشکل جلب توجه مشتری است. عنوان شما باید با نیازهای مشتری مطابقت داشته باشد.
5. تبدیل خود را بهبود بخشید
وب سایت شما از طریق بازاریابی ایمیلی ، رسانه های اجتماعی و سایر کانال های شما بازدید زیادی خواهد داشت ، اما تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری مهمترین چیز است. نمای کلی و اطلاعات ساده ای را برای مشتریان احتمالی ایجاد کنید.
راهی آسان برای جلب توجه مشتریان
• دخالت کاربر
• CTA را می توان فشار داد
• عناوین و آثار جالب
صفحه کمپ. اطمینان حاصل کنید که صفحه شما با صفحه اطلاعات صحیح که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند ، به روز شده است.
6. با ثبت نام غیر فعال دوباره ارتباط برقرار کنید
مشتریان فعلی شما بیشتر از مشتریان جدید درباره کسب و کار شما می دانند ، بنابراین بهتر است مشتریان فعلی خود را هدف قرار دهید تا فروش شما افزایش یابد.
شما باید ابتدا مشتریان بیکار را شناسایی کرده و سپس از طریق یک دفتر با آنها تماس بگیرید و از آنها بخواهید خدمات شما را بررسی کنند استراتژی بازاریابی ایمیل شما مهمتر از هدف قرار دادن مشتریان است. هر مشتری به مشتری متفاوتی احتیاج دارد ، بنابراین ابتدا ، باید مشتریان خود را بر اساس روابط گذشته خود که در آن می توانید ایمیل های داخلی ایجاد کنید ، جدا کنید.
7. نرخ رشد و فروش
در بخش فروش ، دو نوع وجود دارد: خرده فروشی و عمده فروشی. اگر محصولات خاصی را به عنوان مکمل انتظارات خود ارائه می دهید ، در حال فروش هستید.
اگر مشتری به دنبال محصولی با قیمت پایین است و بالاترین کیفیت محصول مورد نیاز مشتری را ارائه می دهد ، برای فروش است.
فروش محصولات در پیش بینی جدید شما 10-20 است ، اما فروش احتمالی مشتریان 70-80 است. در طول فروش و بازاریابی ، مشتریان شما می دانند چگونه نیازهای خود را تأمین کنند.
هر دوی این استراتژی ها مشتریان شما را تشویق به خرید محصول شما می کنند.
8. مدیریت رویداد
مدیریت رویداد یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با مشتریانی است که رویدادهای خاصی را در رابطه با محصولات و خدمات شما ایجاد می کنند. هنگام اقدام ، افرادی را دعوت کنید که از قبل شرکت و محصولات شما را می شناسند.
رویداد را از طریق بازاریابی ایمیلی تشویق کنید و اطلاعات واضحی در مورد رویداد مانند زمان ، تاریخ و مکان ارائه دهید. با میزبانی یک رویداد ، می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید. این به شما کمک می کند تا ارتباطات جدیدی ایجاد کرده و در مورد برنامه اطلاعات کسب کنید.
در نتیجه
بازاریابی ایمیلی یکی از بزرگترین راههای ارتباط موثر با مخاطبان است. با استفاده از این استراتژی های بازاریابی ایمیلی ، بازاریابان می توانند فروش B2B خود را بهبود بخشیده و با مشتریان ارتباط برقرار کنند. امیدوارم این مقاله برای تجارت شما ارزش قائل شود.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا