بررسی کتاب برای اجاره – آیا این کلاهبرداری نیست؟

[ad_1]

آمازون

چندی پیش کسی سعی کرد در یک شبکه اجتماعی آنلاین با من دوست شود. من تعجب کردم که چرا ، زیرا من این نام را تشخیص ندادم ، بنابراین فرد را جستجو کردم. به نظر می رسد که این فرد در شبکه های اجتماعی دارای مشاغل کوچکی است که در نوشتن نظرات آمازون تخصص دارد. این من را آزار داد زیرا خوب ، من نویسنده هستم و این پسر احتمالاً می خواهد به او پول بدهم تا نقد بنویسد. این تجارت قانونی نیست ، چون گویا بررسی به عنوان تأیید پرداخت شده مشخص نیست ، در واقع بازاریابی تقلبی است ، حداقل FTC چنین تصوری می کند ، خوب.

ببینید ، روز بعد ، من یک مقاله جالب را خواندم ، این یک مقاله جالب در Ventura County Star در آنجا در کالیفرنیا جایی بود ، که در 19 دسامبر 2013 با عنوان منتشر شد. “بورلی کلی” درگیر آنلاین در مورد بررسی های تقلبی نیست. وقتی این مقاله را به همراه چندین مسئله مطرح شده توسط کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در مورد این موضوع خواندم ، به من یادآوری شد که چگونه این فعالیت به طور کامل تجربه آنلاین کاربران را از بین می برد و باعث بی اعتمادی به سیستم می شود.

اینترنت بدون شک بزرگترین وسیله ارتباطی است که در طول تاریخ بشر ایجاد شده است – و اگرچه توسط نقدهای جعلی مورد حمله قرار گرفته است ، اما این یک نرم افزار مخرب است ، و این بدان معنی است که آیا بررسی های اشتباه در آمازون ، Zagat ، Trip Advisor ، لیست Angie یا هرجای دیگر وجود دارد. دیگر درست مانند بررسی های خوب جعلی که از فریب استفاده می کنند ، بررسی های بد جعلی نیز وجود دارد که رقبای کوچک یا خدمات و محصولات رقیب را از بین می برد.

تصور کنید که شما یک تاجر سخت کوش و تاجر هستید و پس از آن ناگهان فروش شما متوقف شده است ، چرا؟ فقط به این دلیل که فردی ننگ آور نظرات بد ارسال کرده یا بدتر از آن ، شخصی را برای انجام این کار استخدام کرده است ، نام تجاری شما را تحریف می کند. چند سال پیش ، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) به دنبال شرکت هایی بود که نظرات مثبت ارسال می کردند ، حتی در حالی که آنها توسط کارآفرینانی استخدام شده بودند که سعی در خنثی کردن نظرات بد رقبا داشتند – بسیار شگفت آور است ، و به نظر می رسد شما نمی توانید برنده شوید. آیا می توانیم با بررسی آنلاین به انسان اعتماد کنیم؟ گفتن آن دشوار است ، به نظر نمی رسد راهی وجود داشته باشد.

من حدس می زنم این به این دلیل است که چند سال پیش بوی نامطبوع زیادی در این مورد بوجود آمده بود و اکنون شخصی که خود را به عنوان دوست معرفی می کند با من تماس آنلاین گرفته است که احتمالاً می خواهد برای آنها خدمات بخرم تا بررسی های جعلی انجام دهند تا من بیشتر به صورت آنلاین بفروشم. چه شرم آور است ، چرا انسانها نمی توانند بزرگ شوند و کاری بزرگوارانه برای امرار معاش انجام دهند؟ خوب ، ما در دنیایی زندگی می کنیم که امکان پذیر نیست و افراد کلاهبرداری زیادی در آنجا وجود دارند. مراقب خریدار باشید – بله ، اما مراقب کسب و کار نیز باشید. لطفاً به همه این موارد نگاه کنید و فکر کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا