اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

دانلود اتوکد برای سیستم های ضعیف | راهکار تضمینی گروه آموزشی محمد فرشادیان

امیدوارم حالتون عالی عالی باشه :)) داخل این مقاله آموزشی میخوایم یکسری نکات رو بهتون آموزش بدیم تا در روند دانلود اتوکد دچار مشکل نشید و بهترین ورژن از نرم افزار اتوکد و اگر مورد نیازتون بودش، آخرین ورژن از نرم افزار اتوکد رو دانلود کنید. پس تا انتهای این آموزش همراهم باش . . .

دانلود اتوکد برای سیستم های ضعیف

دانلود اتوکد برای سیستم های ضعیف

شما میتونید هر ورژن از نرم افزار اتوکد رو دانلود کنید و روی سیستم خودتون نصب کنید، ولی مسئله وقتی بوجود میاد که سیستم شما ضعیفه و وقتی که دانلود اتوکد رو انجام میدین و نصب می‌کنید. یا با لگ اجرا میشه یا اصلا اجرا نمیکنه اون ورژن از نرم افزار اتوکد رو و ایراد هایی از این قبیل.

پیشنهادی که میتونم بهتون بدم تو این شرایط این هست که بیاید ببینید سیستمتون دقیقا چه مشخصاتی داره و طبق اون مشخصاتی که سیستمتون داره تخمین بزنید که چه ورژنی از نرم افزار اتوکد مورد نیازش هست و اگر دانلود اون ورژن از اتوکد رو انجام بدید میتونید به راحتی روی سیستمتون ازش استفاده کنید.

همیشه به هنرجوهای خودمون که میان میپرسن فلان ورژن برای سیستم من مناسبه یا نه این حرف رو میزنم : که برای سیستم هایی که دیگه رم 8 دارن سی پی یو cori5 به پایین دارن از ورژن 2016 به پایین نصب کنید که هم به سیستم فشار نیاد هم اینکه وقتی پروژه سنگین باز میکنید لگ نگیره اتوکدتون.

حالا موضوعی که هست طبیعتا نمیشه به صورت دقیق گفت که قطعا ورژن 2016 به پایین مناسب این سیستم ها است ولاغیر!!! قطعا ممکنه شما روی سیستمتون با کانفیگ متفاوت و نزدیک به مشخصاتی که دادم بیاید و اتوکد 2018 نصب کنید و خیلی راحت باشید باهاش!

دقیقا میخواستم از حرفام به همین قسمت برسم، شما باید با توجه به مشخصات سیستمتون به یه حدودی برسید که چه ورژنی مناسب هست، بعد برید دانلود اون ورژن از اتوکد رو انجام بدید نصبش کنید و تست کنید ببینید به چه صورته، باهاش راحت هستید یا نه. یعنی مثلا طبق مشخصاتی که سیستمتون داره میبینید ورژن 2016 مناسبه.

اکی میاید اتوکد 2016 رو نصب میکنید تست میکنید، اگر اکی بود که جلو میرید با همین ورژن از اتوکد. اگر نه، یک ورژن پایین تر یعنی اتوکد 2015 رو دانلود میکنید و همینطوری الی آخر پیش میرید تا به ورژن مناسب خود برسید. در نهایت دانلود رایگان اتوکد از وبسایت محمد فرشادیان رو انجام میدید و به راحتی ورژن مد نظر خودتون رو از وبسایت دانلود میکنید.

دانلود اتوکد

ورژن مخصوص اتوکد برای سیستم های ضعیف

دانلود اتوکد برای سیستم های ضعیف، تو این قسمت دقیقا میخوایم به همین موضوع بپردازیم که ورژن مخصوص و خاصی برای سیستم های ضعیف وجود نداره! ضعیف بودن یک معیار کیفی هست، بخاطر همین سیستم ضعیف از نظر من یک چیزه، از نظر شخص دوم چیز دیگه ای هست.

پس نمیتونیم یک نسخه مشخص برای همه بپیچیم که برای سیستم های ضعیف حتما و حتما فلان ورژن از اتوکد رو دانلود کنید. و دقیقا بنا به تجربه تیم محمد فرشادیان در این 8 سال، بهترین روش برای دانلود اتوکدی که مناسب سیستم شما باشه روشی هست که در قسمت بالایی بهتون آموزش دادیم.

🔴  این رو هم به من داخل کامنت ها یا دیدگاه های همین مقاله بگید که سیستمتون چه مشخصاتی داره و در حال حاضر کدوم یک از نرم افزار های معماری رو نصب دارید تا بقیه بچه ها هم متوجه بشن که مثلا با این مشخصات سیستم ورژن 2016 فلان نرم افزار رو میشه نصب کرد . . .

ورژن های اتوکد با هم چه فرقی دارن؟

فرق اصلی ورژن های اتوکد با هم اینه که کمی گرافیک اتوکد بهتر میشه معمولا، کمی از بابت جذابیت کارکردن با نرم افزار بهبود پیدا میکنه، ویژگی های جدید انگشت شماری در هر ورژن معمولا اضافه میشه به اتوکد و از این دست موارد. به همین دلیل اگر ورژن پایین اتوکد را دارید، اصلا و ابدا نیاز نیست نارحت این باشید که چرا من نمیتونم دانلود اتوکد آخرین نسخه رو داشته باشم و از ورژن اخر استفاده کنم و . . . . همین الان هنرجو های ما با اتوکد 2013 پروژه هایی رو ارائه میدن که هنرجوی دیگه ای با ورژن 2018 داره ارائش میده.

🔴🔴  پس فقط کافی هست که شروع کنید به دانلود اتوکد مطابق با سیستمتون و همینطور دریافت یه آموزش حرفه ای و اصولی و پروژه محور که قدم اولش این هست : آموزش رایگان اتوکد محمد فرشادیان. کافیه همین عبارت رو تو گوگل سرچ کنید تا دوره رایگان اتوکدی رو بهتون هدیه بدیم که استارت کار رو بزنید  : ))

دانلود اخرین ورژن اتوکد برای سیستم های ضعیف

آیا میتونم دو نسخه از اتوکد همزمان در سیستم‌ام نصب داشته باشم؟

هیچ مسئله ای نداره. شما اتوکد 2016 رو به عنوان مثال نصب کنید. اگر کار کردید جواب داد که هیچی. اگر نداد میتونید به راحتی اتوکد 2016 دانلود و نصب کنید و جفت اتوکد ها هم روی سیستمتون باشن. ولی خب طبیعتا وقتی میخواید با اتوکد کار کنید جفتشون باز نباشه چون سرعت سیستم مخصوصا تو سیستم های ضعیف افت میکنه و این یه امر طبیعیه. ولی در کل دانلود اتوکد برای سیستم های ضعیف رو پیشنهاد نمیدم تعداد زیادی باشه! همون ورژنی که کارتونو راه میندازه دانلود کنید و تمام.

کلام آخر . . . 

برای اینکه بتونید متوجه بشید که مشخصات کامپیوترتون یا لپتاپتون چی هست کافیه : ( در گوگل سرچ کنید : پیدا کردن مشخصات سیستم محمد فرشادیان )

و در نهایت، امیدوارم این آموزش خیلی بهتون کمک کرده باشه و براتون مفید باشه. دوستانی که از طریق مطالعه این آموزش از طرف هیلی‌بیلی به سایت گروه آموزشی محمد فرشادیان میان، میتونن اولین نفری باشن که از این دو کد تخفیف که مخصوص بچه های سایت هیلی‌بیلی هست در وبسایت محمد فرشادیان استفاده کنند و از تخفیف های خفنمون استفاده کنن ( کد های تخفیف : rep-takhfif2  و  rep-takhfif1). جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان هم میتونید به اینستاگرام محمد فرشادیان ( https://www.instagram.com/mohammad.farshadian/ ) و یا به شماره واتساپ 09390277983 پیام بدید. در خدمتتونیم  : ))

منبع : گروه آموزشی محمد فرشادیان

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا