مقایسه عایق بندی استخر با مواد نانو با عایق کاری سنتی و قدیمی (قیر و ایزوگام) :

استفاده از استخرها به عنوان یکی از امکانات تفریحی و سرگرمی در منازل و مجموعه های تفریحی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. اما یکی از مشکلاتی که ممکن است در استفاده از استخرها به وجود بیاید، ورود آب به سازه های اطراف استخر است. برای حل این مشکل، آب بندی و عایق بندی مناسب استخرها بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله، به بررسی انواع آب بندی و عایق بندی استخرها با استفاده از عایق استخری نانو می پردازیم.

مقایسه

اهمیت عایق کاری استخر با مواد نانو :

عایق کاری استخر با استفاده از تکنولوژی نانو می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. زیرا عایق های رطوبتی نانو ، در ظاهر فیزیکی سطح، تغییراتی را ایجاد نمی کند و اجازه می دهد رنگ، بافت و کیفیت سطح، بدون تغییر بماند. نکته جالب این است که این مواد قابلیت تنفس دارند. نانو ذرات بسیار با دوام هستند و در برابر تنش های شدید، نوسانات دمایی، اشعه ماورابنفش و هوا مقاوم هستند. این ویژگی رنگ استخری نانو باعث جلوگیری از شکستن و یا شکافته شدن نانو عایق استخر در برابر عوامل مختلف و اتصال قوی آن ها به لایه زیرین شده است.

اهمیت ترمیم و بازسازی استخرهای قدیمی :

مقایسه

استخرهایی که دچار شکاف و ترک خوردگی شده اند را بایستی با استفاده از عایق استخر بازسازی کرد و آن ها را کاملا پوشش داد، زیرا همین عوامل باعث نشتی استخرها می شوند. بنابراین باید در اسرع وقت خدمات بازسازی استخرهای قدیمی صورت گیرد. دلیل به وجود آمدن ترک ها، ضعیف بودن خاک اطراف دیوارها و نگهداری آب بیش از حد ظرفیت می باشد.

عایق کاری رطوبتی استخر با استفاده از مواد نانو برای مصرف کننده بسیار کار آسان و راحتی می باشد. اما گروه متخصص شرکت دکتر نانو علاوه بر تولید با کیفیت ترین رنگ عایق استخر و عرضه به بازار فروش، خدمات ترمیم و بازسازی استخرهای قدیمی با عایق نانو را نیز انجام می دهد. شما می توانید بر اساس ملاحظات فنی و طراحی مناسب، استخر قدیمی خود را با کم ترین هزینه توسط مجموعه دکترنانو به استخری مدرن و امروزی تبدیل نمایید.

مقایسه عایق بندی استخر با مواد نانو با عایق کاری سنتی 

  • عایق نانو استخر، محلولی بی بو است. برای انسان ضرر نداشته و موادی است که با محیط سازگار می باشد. اما قیر و ایزوگام، گازهای سمی از خود تولید می کنند و برای سلامتی انسان ها مضر می باشد.
  • عایق استخر، مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی دارد و به هیچ عنوان دچار آسیب و یا ترک خوردگی نمی شود. اما قیر و ایزوگام در مقابل سرمای زمستان ترک می خورد و در فصل گرمای تابستان به دلیل گرمای زیاد، نرم و خاصیت عایق بندی خود را از دست خواهد داد.
  • عایق استخر به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد، این توانایی را خواهد داشت که تمامی درزها و شکاف ها را بپوشاند و سطح استخر شما را به طور کامل عایق بندی نماید. اما عایق کاری سنتی (قیر و ایزوگام) امکان پوشش دهی تمام سطوح مورد نظر را ندارد.
  • عایق کاری استخر بدون هیچ گونه تخریبی بر روی سطح اجرا می شود. اما برای استفاده از ایزوگام نیاز است که سطح مورد نظر خود را تا حدودی تخریب نمایید تا عایق کاری خود را انجام دهید.  

رنگ استخری ضد جلبک نانو به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی در انواع سطوح قابل اجرا می باشد. آب بندی استخر با مواد نانو، استخر را در برابر عوامل محیطی مانند باران، سرما، قارچ ، جلبک و … مقاوم می کند. این مزیتی بسیار حیاتی است، زیرا بیشتر محصولاتی که به عنوان پوشش های ضد آب استفاده می شوند، با گذشت زمان، ضعیف و کیفیت آن ها به شدت پایین می آید، ولی عایق نانو استخر برای سالیان سال با دوام باقی می ماند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا