روش های تشخیص بدلیجات عمده ژوپینگ

بدلیجات ژوپینگ که با نام های شوپینگ یا  Xuping  نیز شناخته می شود کار خود را از سال 1991 شروع نمود؛ شاید هیچوقت فکرش را هم نمی کرد که به این سطح از موفقیت در بازار بدلیجات عمده برسد. در حال حاضر سود خالص از فروش بدلیجات عمده ژوپینگ به مقداری رسیده که این کمپانی با حدود 2900 کارمند یکی از موفق ترین شرکت های کشور چین به حساب می آید. در کنار این موضوع، با کمی بررسی می توان این نکته را دریافت که در 95% از فروشگاه های بدلیجات، حداقل یک مدل از محصولات ژوپینگ به فروش می رسد. این سطح از محبوبیت در بین طرفداران زیورآلات بدلی را می توان دست نیافتنی دانست؛ تا حدی که باید برند ژوپینگ را موفق ترین شرکت در بین تمامی شرکت های تولید و پخش بدلیجات عمده محسوب نمود.

حال در ادامه می خواهیم به این موضوع بپردازیم که برند ژوپینگ چگونه توانست قله های موفقیت را در کمتر از نیم قرن یکی پس از دیگری طی کند.

کیفیت و قیمت بدلیجات ژوپینگ دلیل اصلی موفقیت این برند

کیفیت و قیمت بدلیجات ژوپینگ از همان اوایل شروع به کار این برند، برگ برنده ی آن به حساب می آمد. درباره ی کیفیت بدلیجات ژوپینگ همین بس که بگوییم SGS (سازمان جهانی تعیین کیفیت محصولات) پس از آزمایشات متعدد خود بر روی مواد اولیه ی محصولات برند ژوپینگ و بررسی کیفیت اسمبلینگ قطعات مربوطه، گواهی نامه ی بین المللی خود مبنی بر تایید کیفیت محصولات را به برند ژوپینگ اعطا نمود.

برتری قیمت بدلیجات ژوپینگ در کشورهای مختلف

غیر از کیفیت برگ برنده ی دیگر بدلیجات ژوپینگ که آن را موفق ترین کمپانی فروش بدلیجات عمده ساخته؛ برتری قیمتی نسبت به سایر رقبای خود است. ارزش پول چین در کشورهای مختلف، با یکدیگر تفاوت دارد. همین امر باعث شده تا محصولات ژوپینگ قیمت های مختلفی را در این کشورها به خود ببینند. اما با تدابیر انجام شده تصمیم بر آن شد که ساخت و طراحی بدلیجات ژوپینگ تنها در داخل کشورهای بازار هدف این کمپانی انجام بپذیرد. به دنبال همین موضوع قمیت تمام شده ی بدلیجات ژوپینگ بر اساس واحد پول کشور مربوطه تعیین شد. در نتیجه قیمت بدلیجات ژوپینگ بسیار مقرون به صرفه تر از سایر رقبا است.

البته قیمت ارزان بدلیجات ژوپینگ بدون کیفیت محصولات آن به هیچ موفقیتی نمی رسید. به همین دلیل وقتی خریداران عمده بدلیجات می بینند که می توانند مجموعه ای وسیع از مدل های مختلف بدلیجات ارزان قیمت را با سطح کیفی مطلوب در اختیار داشته باشند؛ بدون شک انتخاب اولشان بدلیجات ژوپینگ خواهد بود.

محصولات مختلف بدلیجات ژوپینگ و تنوع بی نظیر آن ها

در ابتدای این بخش بهتر است بدانید که کلیه ی بدلیجات ژوپینگ بر اساس متودهای اروپایی طراحی و عرضه می شوند؛ به همین دلیل گول چینی بودن این برند را نخورید و از این موضوع اطمینان داشته باشید که با محصولات شیک و به روزی سر و کار خواهید داشت.

فروش بدلیجات عمده ژوپینگ باعث شده این برند سعی کند محصولات خود را باب میل همه ی سلیقه ها طراحی کند. به همین دلیل بدلیجات ژوپینگ در دسته های مختلفی عرضه می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • دستبند
  • پابند
  • گردنبند
  • آویز گردنبند
  • انگشتر
  • گوشواره
  • ست و نیم ست
  • النگو

از بین تمامی این موارد النگو و نیم ست پرطرفدارترین محصولات برند ژوپینگ به حساب می آیند و ما قصد داریم توضیحی مختصر از این محصولات را به شما عزیزان بدهیم.

النگو ژوپینگ پرطرفدار در بین ایرانی ها

النگو ژوپینگ شاید بهترین بازار خود را در کشور ایران داشته باشد؛ چرا که ما ایرانی ها از قدیم الایام طرفدار بی چون چرای النگوهای طلا بودیم و هستیم. استفاده از النگو به غیر از ایران و چند کشور عربی و آفریقایی دیگر، در سایر نقاط دنیا طرفدار آنچنانی ندارد. البته در میان همه ی کشورها ایران از بقیه بیشتر خریدار النگو ژوپینگ بوده و همین موضوع باعث شده برند ژوپینگ حساب ویژه ای بر روی بازار ایران برای فروش النگوه های خود داشته باشد.

نیم ست ژوپینگ محصولی بی نظیر از این کمپانی

نیم ست ژوپینگ را شاید بتوان پرطرفدارترین محصول این کمپانی دانست. طراحی های به خصوص و ظرافت بالای به کار رفته در ساخت انواع مختلف نیم ست ژوپینگ باعث شده بیشتر فروش بدلیجات عمده ژوپینگ از طریق این مدل محصولات خود باشد. به همین دلیل نیز با عرضه ی مدل های مختلف نیم ست ژوپینگ سعی در برطرف کردن نیاز مشتریان خود به بهترین نحو داشته است.

برای دیدن مدل های مختلف ست و نیم ست ژوپینگ در فروشگاه آذین پخش بر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

جنس بدلیجات ژوپینگ از چیست؟

ماده ی پایه ای در بدلیجات ژوپینگ مس است. پس از شکل دهی به محصول، با استفاده از رادیوم و انواع طلای 24، 18 و یا 14 عیار عمل آبکاری را انجام می دهند. در کنار این موارد استفاده از جواهرات و کریستال های زیرکونیا باعث شده بدلیجات ژوپینگ درخشش و جلوه ای بی نظیر پیدا کنند. البته رعایت اصل کیفیت تنها در اینجا به پایان نمی رسد. بهتر است بدانید جواهرات و سنگ های قیمتی در بدلیجات ژوپینگ علاوه بر زیبایی دارای کیفیتی بالا هستند. این سنگ ها و جواهرات به صورت باگتی در بطن کار قرار می گیرند که این امر باعث شده تا مانند برخی محصولات مشابه پس از مدتی کوتاه استفاده سنگ و کریستال از داخل جای خود به بیرون نیفتد.

کیفیت بالای ساخت در کنار تنوع گسترده ی رنگ هایی مانند طلایی، رزگلد، سیلور و … باعث شده تا فروش عمده بدلیجات ژوپینگ هر ساله رو به افزایش باشد.

فروش بدلیجات عمده ژوپینگ تقلبی

با افزایش فروش بدلیجات عمده ژوپینگ و محبوبیت روزافزون این برند، برخی از سودجویان فرصت را غنیمت شمرده و دست به ساخت و پخش نمونه ی تقلبی بدلیجات ژوپینگ زدند. اما در این مقاله قصد داریم به شما روش تشخیص نمونه ی اصلی بدلیجات ژوپینگ را با نسخه ی تقلبی آن آموزش دهیم.

تشخیص بدلیجات ژوپینگ تقلبی از نمونه اصل آن

در واقع تشخیص نمونه ی اصلی از تقلبی در مورد بدلیجات ژوپینگ امری بسیار دشوار است که فقط سازنده آن توانایی تمایز این دو از هم را دارند. به همین دلیل قابل اعتماد ترین راه، خرید بدلیجات ژوپینگ از فروشگاه های معتبر است. فروشگاه آسیا استار نیز با توجه به اینکه تمامی محصولاتش گارانتی اصالت کالا دارند؛ یکی از مطمئن ترین مراجع برای خرید بدلیجات عمده ژوپینگ به شمار می رود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا