سفر به کانادا با گرین کارت آمریکا

با گرین کارت به کانادا سفر کنیم: ماجراجویی در سرزمین افسانه ای

آمریکا | سفر

آمریکا | سفر

همیشه آرزو داشتم روزی سفر کنم به سرزمینی پوشیده از برف و جنگل های سرسبز سرزمینی که صدای آبشارهای خروشان و بوی کاج را با تمام وجود حس کنم. کانادا برای من همیشه نمادی از آرامش و طبیعت بود جایی که می توانستم از شتاب و سر و صدای زندگی شهری دوری کنم و به خودم و محیط اطرافم نزدیک تر شوم. گرین کارت آمریکا هم یک فرصت عالی بود تا این رویا را به واقعیت بدل کنم.

آمریکا | سفر

گام اول: برنامه ریزی و تهیه مدارک

آمریکا | سفر

اولین قدم برای سفر به کانادا برنامه ریزی و تهیه مدارک لازم بود. با گرین کارت آمریکا می توانستم با ویزای ESTA برای مدت 90 روز به کانادا سفر کنم. ESTA یک سیستم مجوز الکترونیکی است که برای مسافران آمریکایی که از طریق هوا یا دریا به کانادا سفر می کنند ضروری است. با وجود این که ESTA نسبتاً ساده و سریع است مهم است که قبل از سفر همه مدارک لازم را تهیه کنید. در حقیقت با گرین کارت به طور کلی محدودیت چندانی برای سفر به کانادا ندارید.

تجربه سفر به کانادا با گرین کارت آمریکا

برای من سفر به کانادا تجربه ای فراموش نشدنی بود. با پرواز از نیویورک به تورنتو اولین بار بود که قدم به این کشور می گذاشتم. هوای خنک و برف آلود تورنتو با صدای شلوغی شهر و برف باری که همه جا را پوشانده بود حس خاصی را در من ایجاد کرد.

تورنتو: شهر زیبا و شلوغ

تورنتو شهر زیبا و شلوغی است که همیشه در حال توسعه و تغییر است. طبیعت فراوان و حداقل 200 پارک در هر گوشه از این شهر وجود دارد. برج سی. ان که بلندترین برج کانادا است نمادی از این شهر است و از بالای آن می توان نمای زیبایی از شهر و دریاچه انتاریو را مشاهده کرد. من در تورنتو از موزه رويال انتاریو و گالری هنر انتاریو بازدید کردم و از غذاهای لذيذ محلی و رستوران های مختلف آن لذت بردم.

نیاگارا فالز: شگفتی طبیعت

بعد از تورنتو به نیاگارا فالز سفر کردم. این آبشار زیبا و فوق العاده یکی از شگفتی های طبیعت است و هر کس که به کانادا سفر می کند حتماً باید از آن بازدید کند. صدای خروشان آب و نمای 壮丽 و مهیج آبشار تجربه فراموش نشدنی را برای من به ارمغان آورد. می توانید با قایق به پای آبشار نزدیک شوید و حرفه ای ها با جت اسکی از روی آبشار عبور می کنند.

مونترال: شهر فرانسه زبان و زیبا

مونترال شهر زیبا و زیبا و فرانسه زبان است که با معماری زیبا و جذاب خود همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. می توانید در مونترال از موزه هنر مونترال موزه تاریخ مونترال و موزه علوم مونترال بازدید کنید.

نکات و توصیه ها برای سفر به کانادا با گرین کارت

  • حتماً قبل از سفر ویزای ESTA را تهیه کنید و مدارک لازم را با خود به همراه داشته باشید.
  • قبل از سفر اطلاعات لازم درباره هوا و آب و هوای کشور را مطالعه کنید و لباس مناسب با خود به همراه داشته باشید.
  • در کانادا دلار کانادا ارز رایج است و می توانید در بانک یا صرافی دلار آمریکا را به دلار کانادا تبدیل کنید.
  • اگر می خواهید به کانادا سفر کنید و از طبیعت و زیبایی های آن لذت ببرید بهتر است با ماشین به این کشور سفر کنید و از جاده های زیبا و منظره های فوق العاده کانادا لذت ببرید.

    نتیجه گیری

سفر به کانادا با گرین کارت آمریکا تجربه ای فوق العاده است و می توانید از زیبایی های طبیعت شهرهای زیبا و مناطق تاریخی کانادا لذت ببرید. مطمئن باشید که با برنامه ریزی و تهیه مدارک لازم سفر آسانی را تجربه خواهید کرد.

پرسش و پاسخ

1. چه مدارکی برای سفر به کانادا با گرین کارت لازم است؟

برای سفر به کانادا با گرین کارت مدارک لازم شامل پاسپورت گرین کارت ویزای ESTA و بلیط هواپیما است.

2. آیا می توان با گرین کارت آمریکا در کانادا کار کرد؟

بله با گرین کارت آمریکا می توانید در کانادا کار کنید اما باید مجوز کار لازم را دریافت کنید.

3. هزینه سفر به کانادا چقدر است؟

هزینه سفر به کانادا بستگی به مدت سفر نوع مسکن غذا و فعالیت های شما دارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا