تور آفریقا قیمت

تور آفریقا سفری به قلب وحشی

قیمت

همیشه یه حس عجیبی نسبت به آفریقا داشتم. یه ترکیب عجیب از ترس و هیجان. یه دنیا ناشناخته که همزمان هم وحشی و هم زیبا بود. یه جاهایی که میشد صدای طبل ها رو شنید و با حیوانات وحشی روبرو شد. اما همیشه فکر می کردم سفر به آفریقا یه رویا دور از دسترسه. تا اینکه یه روز تصمیم گرفتم با خودم روراست باشم و یه قدم به سمت رویاهام بردارم.

قیمت

سفر به آفریقا یه ماجراجویی واقعی

قیمت

بالاخره با یه تور خوب و معتبر همراه شدم و راهی آفریقا شدم. از همون لحظه اول که از هواپیما پیاده شدم حس جدیدی به من دست داد. بوی عطر گیاهان گرمسیری و صدای پرندگان عجیب و غریب منو به یه دنیای جدید برد. انگار که وارد فیلم سینمایی شدم!

اولین مقصد: کنیا

اولین مقصد من کنیا بود. کنیا یه کشور رنگارنگ و سرسبز با مردم خندان و مهمان نواز بود. اولین چیزی که تو کنیا به چشمم اومد مناظر زیبا و عظیم شکارگاه های آفریقایی بود. خاک قرمز و سرسبز با درختان بامبو و حیوانات وحشی منو به یه دنیای جذاب و ناشناخته برد.

سافاری: تجربه ای فراموش نشدنی

سافاری تو کنیا یه تجربه فراموش نشدنی بود. با جیپ در میان چمنزارهای بیکران حرکت می کردیم و حیوانات وحشی را از نزدیک تماشا می کردیم. فیل های عظیم و با شکوه شیرهای بزرگ و محکم گورخرهای با رنگ های زیبا و زرافه های بلند و زیبا همه و همه جزء منظره های زیبا و عظیم این سفر بودند. در دشت های سرسبز همزمان با صدای خروس و موش صحرایی حیوانات به شیوه خودشان در حالت طبیعی خود زندگی می کردند.

ساحل زنگبار: آرامش و زیبایی

بعد از سافاری در کنیا راهی زنگبار شدم. زنگبار یه جزیره زیبا با ساحل های شنی سفید و آب های آبی فیروزه ای بود. اینجا میشه آرامش را در هوای گرم و آفتابی صدای موج و بوی نمک دریا حس کرد. غواصی و شنا در آب های زلال و پر از ماهی و مرجان تجربه ای عالی و فراموش نشدنی بود.

غذا و فرهنگ: تجربه جدید

تو سفر به آفریقا میتونید غذاهای خوشمزه و متنوع رو تجربه کنید. غذاهای آفریقایی معمولا با ادویه های طعم دار و سبزیجات محلی تهیه میشن. از غذاهای محبوب آفریقایی میتونیم به "سوما" (یک نوع سوپ با گوشت و سبزیجات) و "ندوما" (یک نوع خوراک گوشت و سبزیجات) اشاره کنیم. همچنین می تونید فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی را از نزدیک ببینید و با آنها آشنا شوید. در بازارهای محلی می تونید سفالگری جواهرات و هنر های دست ساز را خریداری کنید و با هنرمندان محلی صحبت کنید.

نکات عملی برای سفر به آفریقا

  • قبل از سفر به آفریقا واکسن های لازم را تزریق کنید و به پزشک خود راجع به داروهای لازم برای پیشگیری از بیماری مشورت کنید.
  • بهتره قبل از سفر به آفریقا پول خود را به دلار یا یورو تبدیل کنید.
  • لباس های راحت و سبک با خود ببرید و به دلیل هوای گرم و رطوبت بالا کلاه و عینک آفتابی را فراموش نکنید.
  • در حین سفر به آفریقا با مردم محلی با احترام رفتار کنید و از عرف و رسوم آنها اطلاع داشته باشید.
  • آب خوردن در حین سفر به آفریقا خیلی مهم هست. حتما آب معدنی بنوشید و از نوشیدن آب شیر و آب چاه خودداری کنید.
  • اگر حیوانات وحشی را از نزدیک تماشا می کنید به نكات ایمنی توجه داشته باشید و همیشه در گروه و با راهنمایی راهنما حرکت کنید.

جمع بندی

سفر به آفریقا یه تجربه فراموش نشدنی بود که منو به یه دنیای جدید و عجیب و غریب برد. من عاشق منظره های زیبا حیوانات وحشی فرهنگ رنگارنگ و مردم مهمان نواز آفریقا شدم. اگر به دنبال یه سفر ماجراجویانه و فراموش نشدنی هستید من سفر به آفریقا را به شما پیشنهاد میکنم.

پرسش و پاسخ

1. بهترین زمان برای سفر به آفریقا چه زمانی هست؟

بهترین زمان برای سفر به آفریقا به منطقه و فعالیت هایی که می خواهید انجام دهید بستگی دارد. به طور کلی فصل خشک و خنک (از ژوئن تا سپتامبر) بهترین زمان برای سافاری و پیاده روی در آفریقا هست. اما اگر می خواهید از ساحل های زیبا و آب های آبی لذت ببرید فصل باران (از اکتبر تا مه) بهترین زمان است.

2. آیا برای سفر به آفریقا به ویزای نیاز هست؟

بله برای سفر به اکثر کشورهای آفریقا به ویزای نیاز هست. قبل از سفر به آفریقا حتما ویزای لازم را از سفارت کشور مقصد دریافت کنید.

3. چه زبان هایی در آفریقا صحبت میشه؟

در آفریقا حدود 2000 زبان مختلف صحبت میشه. در هر کشور زبان های محلی مختلفی وجود داره. زبان انگلیسی در کشورهای آفریقایی مثل کنیا تانزانیا و آفریقای جنوبی به عنوان زبان رسمی استفاده میشه. اما در کشور های دیگه زبان فرانسه آلمانی و پرتغالی نیز صحبت میشه.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا