چطور در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کنیم

رویای آمریکایی یک بلیط لاتاری!

آمریکا

آمریکا

تصورش رو بکن. هواپیما در حال فرود در فرودگاه JFK نیویورک است. از پنجره به شهر نگاه می کنی؛ آسمان خراش های بلند خیابان های پر از زندگی و شور و هیجان خاص یک شهر بزرگ… این می تواند شروع یک فصل جدید در زندگی شما باشد یک فصل پر از فرصت پیشرفت و البته ماجراجویی.

آمریکا

بله درست حدس زدید داریم از لاتاری گرین کارت آمریکا صحبت می کنیم. این شانس بزرگ که می تواند شما را به کشوری پر از فرصت نوآوری و آزادی برساند. شاید بگید "این فقط یک بلیط لاتاریه یه شانس محاله!". اما بگذارید با هم داستان "شانس" رو باز کنیم و ببینیم چه چیزی منتظر ماست.

آمریکا

داستان شانس

اول از همه تصور کنید در یک صبح دلنشین با یه قهوه داغ و لبخند روی لب فرم لاتاری گرین کارت رو پر می کنید. هر سئوال رو با دقت پاسخ می دهید و در نهایت با احساس رضایت فرم رو ارسال می کنید. منتظر خبر هستید منتظر یک پیام تغییر دهنده زندگی.

شاید هم سالهاست در انتظار چنین شانسی هستید. شاید هم از همان لحظه ای که اسم "گرین کارت" رو شنیدید رویای سفر به این سرزمین رو در سر پرورانده اید. و حالا این رویا به واقعیت نزدیکتر از هر زمانی هستید.

چطور ثبت نام کنیم؟

ثبت نام در لاتاری گرین کارت کار مشکلی نیست. سایت DV Lottery (Diversity Visa Lottery) یک پورتال ساده و کاربر پسند برای این کار ارائه میده. با کمک این سایت می توانید در کمتر از چند دقیقه فرم ثبت نام رو پر کنید. مهمترین نکته اینه که اطلاعات رو با دقت و درست وارد کنید چون هر اشتباه کوچکی میتونه به رد درخواست شما منجر شه.

نکات کلیدی برای موفقیت

  • تاریخ ثبت نام مهم هست: هر سال دوره ثبت نام از اوایل مهر تا اوایل آبان هست. پس همیشه سایت DV Lottery رو دنبال کنید تا تاریخ ثبت نام رو از دست ندهید.
  • عکس پاسپورت مهم هست: برای عکس پاسپورت هم قوانین مشخصی وجود داره. حتما از سایت DV Lottery اطلاعات کامل رو مطالعه کنید.
  • اطلاعات شخصی مهم هست: به اطلاعات شخصی شما مثل تاریخ تولد آدرس و شماره تلفن با دقت و درست وارد کنید.
  • تحصیلات و تجربه مهم هست: ثبت نام در لاتاری گرین کارت فقط یک شانس هست. اما داشتن تحصیلات و تجربه مناسب میتونه شانس شما رو برای اخذ گرین کارت افزایش بده.

از شانس خودتون استفاده کنید

ثبت نام در لاتاری گرین کارت ساده هست اما مهم هست که همه چیز رو با دقت و در زمان مناسب انجام بدید. اگر می خواهید رویای زندگی در آمریکا رو به واقعیت بدل کنید این شاید بزرگترین شانس شما باشه.

تجربه جدید فرصت جدید

اگر به شانس خودتون باور دارید اگر می خواهید زندگی جدید فرصت جدید و تجربه جدیدی رو آغاز کنید ثبت نام در لاتاری گرین کارت رو از دست ندهید.

سوالات متداول

1. سن ثبت نام در لاتاری گرین کارت چقدره؟

برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت هیچ سن محدودی وجود نداره. اما برای اخذ ویزای DV باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید.

2. آیا ثبت نام در لاتاری گرین کارت هزینه ای داره؟

ثبت نام در لاتاری گرین کارت رایگان هست. اما هزینه های دیگری مثل هزینه ویزا و هزینه سفر وجود داره که بعد از اخذ گرین کارت باید پرداخت کنید.

3. چه کشورهایی در لاتاری گرین کارت شرکت نمیتونن؟

کشورهای محدود برای شرکت در لاتاری گرین کارت هر سال تغییر میکنه. برای اطلاعات کامل به سایت DV Lottery مراجعه کنید.

نتیجه گیری

ثبت نام در لاتاری گرین کارت یه فرصت عالی برای همه کسانی هست که رویای زندگی در آمریکا رو در سر دارن. با توجه به نکات و توصیه هایی که در این مقاله ذکر شد میتونید شانس خودتون رو برای اخذ گرین کارت افزایش بدید. اما فراموش نکنید که این فقط یک شانس هست و در نهایت تصمیم با خودتون هست.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا