سفارت آمریکا در ابوظبی

سفری به دل امارات: تجربه سفارت آمریکا در ابوظبی

آمریکا

آمریکا

بوی خوش قهوه عربی و شادی مردم در بازارهای سنتی انعکاس نور خورشید در برج های بلند و مدرن همه و همه تصویری فراموش نشدنی از ابوظبی را در ذهن من تداعی می کنند. سفر من به ابوظبی سفری به دل امارات بود سفری پر از شگفتی و هیجان که طعم تجربه جدیدی از زندگی را برایم به ارمغان آورد. در این سفر سفارت آمریکا در ابوظبی خانه ای گرم و صمیمی در قلب این شهر بود.

آمریکا

اولین قدم ها در سفارت آمریکا

آمریکا

اولین قدم در سفارت آمریکا همانند قدم گذاشتن در فضایی امن و آشنای بود. کارکنان با لبخند و مهربانی آغوش گرمی را به من گشودند. در حالیکه با اخلاق خوب و انسان دوستانه پاسخ سوالات من را می دادند حس امنیت و اعتماد به من دست می داد.

سفارت پلی به دنیای امکانات

سفارت امریکا در ابوظبی پلی بین دو فرهنگ متفاوت است. از طریق این سفارت می توانید به اطلاعات مهم و ضروری در مورد امارات دسترسی داشته باشید. از اخذ ویزای کشور گرفته تا اطلاعات مربوط به تحصیل و کار در امارات همه و همه در این سفارت در انتظار شما ست.

غرق در جذابیت های ابوظبی

در سفر به ابوظبی غرق در جذابیت های بی نظیر این شهر شدم. قدم زدن در بازارهای سنتی و چانه زدن با فروشندگان محلی تجربه فراموش نشدنی بود. در بازار گراند مسجد و موزه لوور ابوظبی در حالت حیرت و تعجب از زیبایی و شکوه این مکان ها به سر بردم.

نکاتی برای سفر به ابوظبی

  • لباس مناسب بپوشید: در امارات به پوشش مناسب توجه می شود. بخصوص در مکان های مذهبی و فرهنگی پوشش متناسب با آداب و رسوم محلی مناسب تر است.
  • زبان عربی را بیاموزید: در حالت ایده آل یادگیری چند کلمه عربی برای ارتباط با مردم محلی مفید است.
  • پول خود را به درهم تبدیل کنید: در امارات واحد پول "درهم" است. قبل از سفر پول خود را به درهم تبدیل کنید.
  • غذاهای محلی را بچشید: غذاهای محلی امارات طعم بی نظیری دارند. حتما "حلیم" "مطبوخ" و "کباب" را بچشید.
  • احتیاط در مورد آفتاب: ابوظبی مکانی گرم و آفتابی است. به همراه داشتن کرم ضد آفتاب و کلاه ضروری است.

پرسش و پاسخ

1. آیا برای سفر به امارات نیاز به ویزای داریم؟

برای  اطلاعات  بیشتر  در  مورد  ویزای  امارات  و  نحوه  اخذ  آن  می توانید  به  وبسایت  سفارت  امارات  در  کشور  خود  مراجعه  کنید. 

2. بهترین زمان برای سفر به ابوظبی چه زمانی است؟

بهترین  زمان  برای  سفر  به  ابوظبی  فصل  پاییز  و  بهار  است  که  هوا  مناسب  و  گرمای  هوا  مطلوب  است.

3. چه مکان هایی در ابوظبی را باید بازدید کنیم؟

در ابوظبی مکان های زیادی برای بازدید وجود دارد. به عنوان مثال برج خلیفه موزه لوور ابوظبی گراند مسجد جزیره یاس و پارک فرهنگی قصر الخبی را می توان نام برد.

نتیجه گیری

سفر من به ابوظبی تجربه فراموش نشدنی بود. سفارت امریکا در ابوظبی خانه ای گرم و صمیمی بود که احساس امنیت و اطمینان را به من داد. با اطلاعات ارائه شده در این مقاله امیدوارم که شما نیز بتوانید سفر لذت بخش و فراموش نشدنی به ابوظبی داشته باشید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا