نقشه آلاسکا آمریکا

آلاسکا سرزمین یخی و شگفتی

آمریکا

آمریکا

همیشه آرزو داشتم که روزی پا به سرزمین یخی و بکر آلاسکا بگذارم. تصور کوه های بلند و پوشیده از برف یخچال های طبیعی خیره کننده و آسمان پرستاره در شب ذهنم را مجذوب می کرد. بالاخره فرصتی دست داد تا رویای سفر به این سرزمین وحشی و جذاب را به واقعیت تبدیل کنم.

آمریکا

آلاسکا بزرگترین ایالت آمریکا سرزمینی است پر از تضاد. از یک طرف با طبیعت وحشی و دست نخورده اش شگفتی های بی نظیری را به نمایش می گذارد و از طرف دیگر شهر های مدرن و امروزی را در دل خود جای داده است.

آمریکا

آنگکوریج درگاه ورود به آلاسکا

سفر ما از آنکوریج بزرگترین شهر آلاسکا آغاز شد. شهر مدرن و پویایی که به شما حس زندگی شهری را القا می کند. اما نگران نباشید! هنوز هم می توانید در آنکوریج با طبیعت آلاسکا رابطه تنگاتنگی برقرار کنید. با اتوبوس یا تاکسی می توانید به پارک چوگاچ با چشم اندازهای شگفت انگیز کوه های برف پوش برسید.

سفر به دل طبیعت

بعد از آنکوریج به سوی جنوب به سمت پارک ملی دنالی حرکت کردیم. در این پارک قله دنالی بلندترین قله قاره آمریکا با ارتفاع ۶۱۹۰ متر شما را به خود دعوت می کند.

من از ارتفاعات قله به پایین نگاه کردم. یخچال های طبیعی بزرگ مانند رودخانه های یخی به سمت دره ها پیش می رفتند. در این مکان احساس کوچکی و حیرت کردم و از قدرت طبیعت در آلاسکا شگفت زده شدم.

سفر به قلب یخچال

یکی از مهم ترین تجربه های من در آلاسکا سفر با قایق به یخچال طبیعی منطقه "منطقه مچوچن" بود. قایق ما در میان یخچال های طبیعی به حرکت در آمد و به ما امکان داد تا به طور نزدیک به این شگفتی های طبیعی نگاه کنیم. یخچال ها بزرگ و خیره کننده بودند و از آن جا که خورشید در آب منعکس می شد رنگ های متنوع و زیبایی را به نمایش گذاشت.

سفر به لبه ی دنیای خرس ها

یکی دیگر از مکان های دیدنی آلاسکا "خلیج کنای" است. این خلیج خانه ی خرس های قهوه ای بزرگ و قدرتمند است. در این منطقه با هدایت راهنمایان متخصص می توانید خرس ها را از فاصله ایمن مشاهده کنید. اما به یاد داشته باشید که خرس های قهوه ای حیوانات وحشی هستند و همیشه با احترام به آن ها رفتار کنید.

نکاتی که باید به خاطر بسپارید

  • آلاسکا سرزمینی بزرگ است بنابراین برای سفر به آن باید زمان کافی در نظر بگیرید.
  • آلاسکا در زمستان بسیار سرد است و در تابستان نیز هوا متغیر است. بهتر است قبل از سفر شرایط آب و هوا را بررسی کنید.
  • در هنگام سفر به طبیعت به اطراف خود توجه کنید و برای حفظ محیط زیست زباله ها را جمع آوری کنید.

پرسش و پاسخ

  • آیا برای سفر به آلاسکا به ویزای آمریکا نیاز داریم؟
    بله برای سفر به آلاسکا به ویزای آمریکا نیاز دارید.
  • بهترین زمان برای سفر به آلاسکا چه زمانی است؟
    بهترین زمان برای سفر به آلاسکا تابستان است چرا که هوا ملایم تر است و روزها طولانی تر هستند.
  • چه گونه حیوانات را می توان در آلاسکا مشاهده کرد؟
    در آلاسکا می توانید حیواناتی مانند خرس قهوه ای گوزن شمالی روباه گرگ و همچنین نهنگ و فوک را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

سفر من به آلاسکا تجربه ای فراموش نشدنی بود. طبیعت وحشی و بکر این سرزمین منظره های شگفت انگیز یخچال های طبیعی و جانوران منحصر به فرد من را مبهوت خود کرد. اگر شما هم از علاقه مندان به طبیعت وحشی هستید سفر به آلاسکا را به شدت به شما پیشنهاد می کنم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا