ترجمه فارسی فرم Ds 260

سفر به دنیای جدید: راهنمای کامل فرم DS-260

فارس | فارسی

فارس | فارسی

همیشه دوست داشتید به سرزمین های جدید سفر کنید؟ تجربه ای متفاوت از فرهنگ های مختلف و تماشای زیبایی های بی نظیر دنیا؟ احساس می کنم که همه ما در این حس مشترکیم. اما چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از اینکه با یک ویزا به کشور دلخواه تان سفر کنید؟

فارس | فارسی

در این راه هیجان انگیز فرم DS-260 مثل یک نقشه راه شما را راهنمایی می کند. این فرم گام اولین و مهم ترین برای دریافت ویزا به ایالات متحده است. اما نگران نباشید! من با تجربه ای که در پر کردن این فرم داشتم می توانم راهنمایی تان کنم و این مسیر را برایتان آسان کنم.

فارس | فارسی

دنیای جدید: اکتشاف فرم DS-260

فرم DS-260 مثل یک کتاب بزرگ است که با پرسش های متنوع و مهم در مورد شما و سفرتان به ایالات متحده رو به رو می شوید. اما نگران نباشید من با شما همراه هستم و با هم به مواجهه با هر بخش از این فرم می پردازیم.

بخش اول: اطلاعات شخصی

اولین قسمت فرم DS-260 مثل یک معرفی نامه است. در این بخش اطلاعات شخصی شما مثل نام نام خانوادگی تاریخ تولد ملیت و اطلاعات گذرنامه را وارد می کنید. مثل اینکه خودتان را به مقامات آمریکایی معرفی می کنید.

بخش دوم: اطلاعات سفر

در این بخش مقصد سفرتان را به ایالات متحده و مدت اقامت خود را مشخص می کنید. با تعریف هدف سفرتان مثل گردشگری تحصیل کار یا ملاقات با خانواده مقامات آمریکایی در مورد دلیل سفر شما اطلاعات کامل را به دست می آورند.

بخش سوم: اطلاعات خانواده

در این بخش اطلاعات درباره خانواده خود را به اشتراک می گذارید. مثل نام همسر فرزندان و والدین خود را معرفی می کنید. البته با اطمینان می توانم بگویم که این بخش بسیار ساده است.

بخش چهارم: اطلاعات تحصیلی و شغلی

فرم DS-260 در این بخش به زندگی حرفه ای و تحصیلی شما علاقه مند است. در این بخش اطلاعات در مورد تحصیلات و شغل فعلی خود را وارد می کنید. اما نگران نباشید پاسخ دادن به این پرسش ها بسیار ساده است.

بخش پنجم: اطلاعات درباره سفرهای قبلی

این بخش برای بررسی سفرهای قبلی شما به کشورهای دیگر است. اطلاعاتی مثل نام کشورهایی که به آن ها سفر کرده اید تاریخ سفر و مدت اقامت را وارد می کنید. مثل اینکه یک دفترچه سفر خود را به مقامات آمریکایی نشان می دهید.

بخش ششم: اطلاعات درباره سلامتی

فرم DS-260 در این بخش به سلامتی شما نیز علاقه دارد. اطلاعاتی مثل بیماری های موجود و داروهای مصرفی را وارد می کنید. اما نگران نباشید این بخش برای اطمینان از سلامتی شما و سایر مسافران در ایالات متحده است.

بخش هفتم: اطلاعات درباره سابقه جنایی

در این بخش درباره سابقه جنایی خود اطلاعات را وارد می کنید. اما نگران نباشید این بخش برای اطمینان از امنیت ایالات متحده و شهروندان آن است.

بخش آخر: تأیید و ارسال فرم

بعد از پر کردن همه بخش های فرم DS-260 باید آن را با احتیاط مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات وارد شده را تأیید کنید. سپس با کلیک بر دکمه ارسال فرم شما به صورت آنلاین به مقامات آمریکایی ارسال می شود.

نکاتی برای پر کردن فرم DS-260

  • قبل از شروع پر کردن فرم DS-260 مطمئن شوید که همه مدارک لازم مثل گذرنامه عکس و اطلاعات شخصی را در دست دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعات وارد شده در فرم DS-260 صحیح و دقیق باشند.
  • به پرسش های فرم DS-260 با دقت و با احتیاط پاسخ دهید و از پر کردن غیر واقعی خودداری کنید.
  • فرم DS-260 را با کامپیوتر و از طریق اینترنت پر کنید.
  • بعد از ارسال فرم DS-260 به صورت آنلاین کپی آن را در یک فایل جدید ذخیره کنید.

پرسش و پاسخ

1. چه مدارکی برای پر کردن فرم DS-260 نیاز دارم؟

برای پر کردن فرم DS-260 به مدارک زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه معتبر
  • عکس گذرنامه
  • اطلاعات شخصی مثل نام نام خانوادگی تاریخ تولد ملیت و اطلاعات گذرنامه

2. آیا می توانم فرم DS-260 را به صورت کاغذی پر کنم؟

نه فرم DS-260 را فقط به صورت آنلاین می توان پر کرد.

3. اگر در پر کردن فرم DS-260 با مشکلی مواجه شدم چه کار باید کنم؟

اگر در پر کردن فرم DS-260 با مشکلی مواجه شدید می توانید با مرکز خدمات ویزای ایالات متحده در کشور خودتان تماس بگیرید.

نتیجه گیری

فرم DS-260 راه اول برای شروع یک سفر شگفت انگیز به ایالات متحده است. با راهنمایی های من و مطالعه این مقاله می توانید این فرم را با اطمینان پر کنید و قدم اول را برای دریافت ویزا به ایالات متحده بردارید. ای امید که با این راهنمایی موفق به رسیدن به هدف خود بشوید و از سفر به کشور دلخواه تان لذت ببرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا