ایالت پنسیلوانیا

پنسیلوانیا: طلوع تاریخ و جادوی طبیعت

همیشه تصور می کردم پنسیلوانیا فقط یک ایالت با تاریخ غنی و شهرهای صنعتی بزرگ است. اما وقتی اولین بار پا به این ایالت گذاشتم انگار وارد دنیای دیگری شدم. دنیایی که هم تاریخ را در آغوش می گرفت و هم طبیعت بکر و دست نخورده را در خود جای داده بود.

در این مقاله شما را به سفری به قلب پنسیلوانیا می برم سفری که از دل شهر فیلادلفیا آغاز می شود و در دامنه کوه های آلپ شروع و در آرامش جنگل های کاج به پایان می رسد. با من همراه باشید تا با هم طعم پنسیلوانیا را بچشیم و از جاذبه های توریستی آن از تاریخ غنی آن تا زیبایی های طبیعی لذت ببریم.

فیلادلفیا: نفس تاریخ در دل شهر

اولین توقفگاه ما در فیلادلفیا است. این شهر به عنوان مهد آزادی آمریکا همیشه قلبم را به خودش جذب کرده است.

وقتی در خیابان های سنگ فرش این شهر قدم می زدم انگار به گذشته سفر می کردم. میدان استقلال با ساختمان تاریخی استقلال هال زنگ آزادی و خانه های آجر قرمز منحصر به فرد حسی از غرور و اقتدار را در من ایجاد می کرد.

فیلادلفیا اما فقط تاریخ نیست. این شهر گالری های هنری پر زرق و برق موزه هایی با گنجینه های ارزشمند و محله های شیک با کافه های دنج و رستوران های سنتی دارد که هر ذائقه ای را راضی می کند.

یکی از خاطره انگیزترین لحظات من در فیلادلفیا وقتی بود که در "Reading Terminal Market" قدم می زدم و بوی نان تازه پخته شده و محصولات کشاورزی محلی من را به سفر عطر و طعم عظیمی می برد.

از دل شهر به دل طبیعت: کوه های آلپ

بعد از فیلادلفیا عازم کوه های آلپ شدم. این کوه ها در بخش شمال شرقی پنسیلوانیا قرار دارند و با جنگل های کاج سرتاسری و آبشارهای بلند و خروشان به چشم می آیند.

من همیشه به طبیعت علاقه داشتم و کوه های آلپ برای من یک بهشت بود. در حالی که در مسیرهای پیاده روی کوهستانی قدم می زدم صدای آواز پرندگان و زمزمه جریان آب در کوه ها آرامشم را بیشتر می کرد.

در زمستان می توانید از پیست های اسکی در این منطقه لذت ببرید و در تابستان در دریاچه ها و رودخانه های یخ چشم و سر تان را سرد کنید.

من در حالی که از کوه بالا می رفتم متوجه شدم که در هوای پاک کوه فکر و ذهن من نیز پاک می شود.

جنگل های کاج: سکوت و طلوع خورشید

آخرین توقف من در پنسیلوانیا جنگل های کاج در بخش شمالی ایالت بود. جنگل های کاج با درختان بلند و پهن و هوای آرام و سکوت محیطی برای آرامش و تفکر ایجاد می کند.

من در این منطقه در یک کلبه کوچک ساکن شدم و در حالی که در ایوان کلبه نشسته بودم طلوع خورشید را در میان درختان کاج تماشا می کردم.

من در جنگل های کاج احساس می کردم که با طبیعت در آشتی ام و صدای جریان آب در رودخانه ها و آواز پرندگان موسیقی روح من است.

نکات عملی

  • بهترین زمان برای سفر به پنسیلوانیا به علاقه شما بستگی دارد. اگر علاقه به تفریحات زمستانی دارید زمستان بهترین زمان برای سفر است. اما اگر به تفریحات تابستانی و پیاده روی در طبیعت علاقه دارید تابستان و پاییز انتخاب مناسبی است.
  • برای سفر به پنسیلوانیا بهتر است از ماشین شخصی استفاده کنید. این موضوع به شما آزادی بیشتری برای اکتشاف مناطق مختلف ایالت می دهد.
  • هزینه سفر به پنسیلوانیا نسبت به سایر ایالت های آمریکا کمتر است.
  • برای اقامت در پنسیلوانیا گزینه های مختلفی از هتل ها تا کلبه های کوهستانی در دسترس است.
  • غذا و نوشیدنی در پنسیلوانیا از غذاهای سنتی آلمانی تا محصولات کشاورزی محلی را شامل می شود.

پرسش و پاسخ

  • آیا در پنسیلوانیا مناطق گردشگری برای کودکان نیز وجود دارد؟ بله در پنسیلوانیا مناطق گردشگری زیادی برای کودکان وجود دارد. موزه کودکان فیلادلفیا باغ وحش فیلادلفیا و پارک سرگرمی "Dorney Park" از جمله این مناطق هستند.
  • آیا پنسیلوانیا برای علاقمندان به تاریخ مناسب است؟ بله پنسیلوانیا با موزه ها و مکان های تاریخی متعدد یک مکان عالی برای علاقمندان به تاریخ است.
  • آیا پنسیلوانیا برای علاقمندان به طبیعت مناسب است؟ بله پنسیلوانیا با کوه ها جنگل ها و دریاچه ها متعدد یک بهشت برای علاقمندان به طبیعت است.

نتیجه گیری

سفر من به پنسیلوانیا تجربه فراموش نشدنی بود. این ایالت در کنار تاریخ غنی خود زیبایی های طبیعت را نیز به من نشان داد و لحظات فراموش نشدنی را برای من ایجاد کرد.

اگر به دنبال یک سفر با آرامش و ماجراجویی هستید پنسیلوانیا را از دست ندهید. در این ایالت تاریخ طبیعت و آرامش در کنار هم قرار دارند و شما را به تجربه ای فراموش نشدنی دعوت می کنند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا