رستوران عالی قاپو ملبورن

رستوران عالی قاپو ملبورن: سفری به قلب طعم ها

اپ

همیشه به دنبال تجربه های جدید و هیجان انگیز هستم چه در سفر چه در غذا و چه در زندگی. چند هفته پیش فرصتی پیدا کردم که به ملبورن شهری پویا و پر جنب و جوش سفر کنم. یکی از جذاب ترین بخش های این سفر کشف رستوران های منحصر به فرد و غذاهای لذیذ این شهر بود.

اپ

از بین همه رستوران هایی که در ملبورن تجربه کردم رستوران "عالی قاپو" واقعاً در قلبم جا خوش کرد. یک شب بعد از یک روز پر از گشت و گذار در خیابان های ملبورن قدم به این رستوران گذاشتم.

اپ

فضایی سرشار از انرژی

از همان لحظه ورود انرژی و شور و نشاطی که در هوا پیچیده بود غرقم کرد. رستوران عالی قاپو فضایی گرم و صمیمی داشت که با تزیینات سنتی ایرانی و موسیقی زنده ی دلنشین حس خانه ی دنج را به ارمغان می آورد. صدای خنده ی مردم رایحه دل انگیز ادویه های ایرانی و نور گرم شمع ها همه با هم در فضایی دوست داشتنی و دلنشین گره خورده بودند.

سفری به طعم های ایرانی

منوی رستوران غنی از غذاهای سنتی ایرانی بود. از کباب های خوشمزه گرفته تا خورشت های لعابدار و دسرهای خوش طعم هر کدام از غذاها حکایت از ذوق و سلیقه ی آشپزها در ارائه بهترین طعم ها داشت.

من برای شروع یک پیش غذای "کوفته تبریزی" سفارش دادم. کوفته ها با گوشت چرخ شده ادویه ها و سبزیجات به دقت تهیه شده بودند. مزه ممتاز و طعم دلنشین این کوفته ها همراه با سس لیمو و نعنای تازه ای که به آن اضافه شده بود آغازی فراموش نشدنی برای شام من بود.

بعد از پیش غذا یک "چلو کباب کوبیده" سفارش دادم. کباب ها با گوشت گوسفند آبدار و ادویه های ایرانی مخصوص آماده شده بودند. گوشت به دلیل آشپزی با ذغال طعم دود و رایحه ممتاز را با خود حمل می کرد. برنج سنتی و ترشی لیمو ترش همراهی مناسبی برای این کباب بود.

حسی از خانه در قلب ملبورن

از تمام جزئیات رستوران عالی قاپو آنچه بیشتر منو تحت تاثیر قرار داد همنشینی با فرهنگ و سنن ایرانی در فضایی جدید و مختلف بود. آشپزهای رستوران با مهارت و علاقه ی خاصی غذاهای ایرانی را تهیه می کردند. در هر لقمه می توانستید حس مهر و عشق به هنر آشپزی ایرانی را تشخیص دهید.

توصیه های عملی

اگر به دنبال تجربه ای جدید و غیر متعارف در ملبورن هستید رستوران عالی قاپو را حتماً در لیست خود قرار دهید. اما برای سفری بی دغدغه چند نکته ضروری را به یاد داشته باشید:

  • رزرو قبل از رفتن به رستوران ضروری است. به ویژه در روزهای آخر هفته و شب ها تعداد زیادی از افراد برای تجربه طعم و فضای رستوران عالی قاپو به این محل مراجعه می کنند.
  • از منوی غنی و متنوع رستوران لذت ببرید. هر غذا مزه و رایحه خاص خود را دارد و تجربه آن شما را با فرهنگ غذایی ایرانی آشنا خواهد کرد.
  • از موسیقی زنده و فضای صمیمی رستوران لذت ببرید. رستوران عالی قاپو با ایجاد فضایی شاد و دوست داشتنی سفر شما را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

1. رستوران عالی قاپو در چه محله ای از ملبورن واقع شده است؟

رستوران عالی قاپو در محله ی "ملبورن سنترال" (Melbourne Central) در خیابان لاتروب (La Trobe Street) واقع شده است. این محله یکی از شلوغ ترین و پویاترین محله های ملبورن است که پارک ها مراکز خرید و رستوران های متنوعی را در خود جای داده است.

2. چه نوع غذاهایی در منوی رستوران عالی قاپو وجود دارد؟

منوی رستوران عالی قاپو از غذاهای سنتی ایرانی تشکیل شده است. کباب ها خورشت ها پیش غذاها و دسرهای ایرانی از جمله غذاهایی هستند که می توانید در این رستوران تجربه کنید. غذاها با توجه به سنن ایرانی و با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت تهیه می شوند.

3. چه ساعاتی رستوران عالی قاپو باز است؟

رستوران عالی قاپو هر روز از ساعت 12 ظهر تا 11 شب باز است. اما برای اطمینان از ساعت باز بودن در روز مورد نظر بهتر است قبل از رفتن به رستوران سایت یا صفحه اینستاگرام رستوران را چک کنید.

نتیجه گیری

رستوران عالی قاپو تجربه ای منحصر به فرد از طعم و فرهنگ ایرانی را به شما ارائه می دهد. اگر در ملبورن هستید حتماً از این رستوران زیبا و لذیذ بازدید کنید. مطمئنم شما هم مثل من از طعم ها و فضای منحصر به فرد این رستوران لذت خواهید برد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا