غذاهای آمریکایی

غذاهای آمریکایی: سفری به دنیای طعم و مزه

آمریکا

همیشه عاشق سفر بودم مخصوصاً به جاهایی که فرهنگ غنی غذایی داشته باشن. چند وقت پیش سفری به آمریکا داشتم و فرصت این رو پیدا کردم که طعم و مزه غذاهای این کشور رو تجربه کنم. خب باید اعتراف کنم که از اون چیزی که فکر می کردم خیلی متنوع تر بود.

آمریکا

از پیتزا و همبرگر تا غذاهای خوشمزه جنوب

آمریکا

وقتی به آمریکا فکر می کنیم معمولاً پیتزا و همبرگر به ذهن مون خطور می کنه. این دو غذا در واقع از محبوب ترین غذاهای این کشور هستن و طعمشون هم خاطره انگیزه. من شخصاً عاشق پیتزا هستم و در طول سفر انواع مختلفی از پیتزا از پیتزاهای کلاسیک نیویورکی با پنیر فراوان تا پیتزاهای نازک و خوش طعم شیکاگو رو امتحان کردم. اما آمریکا فقط به پیتزا و همبرگر محدود نمیشه.

سفر به قلب جنوب

یکی از تجربه های جذاب من سفر به جنوب آمریکا بود. طعم و مزه غذاهای جنوب واقعاً خاص و منحصر به فرد بود. غذای جنوب آمیزه ای از غذاهای فرانسوی آفریقایی و بومی است که به طور خاص در ایالت های جنوبی آمریکا با خلاقیت و سنت شکل گرفته.

ماهی سرخ شده و پنکیک های خوشمزه

ماهی سرخ شده یکی از غذاهای محبوب جنوب است. این ماهی با آرد و ادویه پوشانده میشه و در روغن داغ سرخ میشه. پنکیک غذای دیگه ای است که در هر منطقه ای از آمریکا با سس و مواد مختلف ساخته میشه. در جنوب پنکیک با سس تند و گوشت خوک خورده میشه و مزه متفاوت و ناب به خودش می گیره.

غذاهای کالیفرنیایی: طعم طراوت و سبزیجات

کالیفرنیا با طبیعت زیبا و آفتاب روشنش به طعم و مزه غذاهای خودش هم مشهور است. غذاهای کالیفرنیایی معمولاً با سبزیجات تازه و ماهی و میوه های دریایی ساخته میشن و حاوی طعم طراوت و سبزیجات هستند.

نکات و توصیه ها

اگر شما هم به فکر سفر به آمریکا هستید و می خواین طعم غذاهای این کشور رو تجربه کنید این نکات و توصیه ها به شما کمک می کنه:

  • از غذاهای محلی هر منطقه استفاده کنید. هر منطقه از آمریکا غذای محلی منحصر به خودش رو داره. برای تجربه واقعی مطمئن باشید که از غذاهای محلی هر منطقه استفاده کنید.
  • از غذاهای خیابانی آمریکایی لذت ببرید. غذاهای خیابانی آمریکایی طعم و مزه و تجربه متفاوت رو ارائه میدن. حتماً از آن ها دیدن کنید.
  • به غذاهای ساده و خوش طعم علاقه میدید. غذاهای آمریکایی معمولاً ساده و خوش طعم هستن. با این حال در برخی از مکان ها غذاهای ظریف و چاشنی دار هم وجود داره.
  • از پخت و پز خودتان لذت ببرید. در آمریکا مکان های زیادی برای پخت و پز وجود داره. با پخت و پز خودتان می توانید غذاهای آمریکایی رو با سلیقه خودتان ساخته و طعم واقعی آن ها رو تجربه کنید.
  • از غذاهای گیاهی فراموش نکنید. در سال های اخیر غذاهای گیاهی در آمریکا طرفدار زیادی پیدا کرده و مکان های زیادی با غذاهای گیاهی متنوع و خوشمزه وجود داره.

پرسش و پاسخ

1. چه غذاهای محلی در جنوب آمریکا وجود داره؟

*   ماهی  سرخ  شده  پنکیک  گوشت  خوک  و  تخم  مرغ  از  غذاهای  محلی  جنوب  آمریکا  هستن. 

2. آیا در آمریکا غذاهای گیاهی موجود هست؟

*  بله  در  سال های  اخیر  غذاهای  گیاهی  در  آمریکا  طرفدار  زیادی  پیدا  کرده  و  مکان های  زیادی  با  غذاهای  گیاهی  متنوع  و  خوشمزه  وجود  داره. 

3. بهترین مکان برای طعم و مزه غذاهای کالیفرنیایی کجاست؟

*  ساحل  کالیفرنیا  و  شهر  سن  فرانسیسکو  بهترین  مکان  برای  تجربه  طعم  و  مزه  غذاهای  کالیفرنیایی  هستن. 

نتیجه گیری

تجربه غذاهای آمریکایی یک تجربه فراموش نشدنی است. طعم و مزه و تنوع غذاهای این کشور شما رو به یک سفر در دنیای طعم و مزه می بره. اگر شما هم عاشق سفر و غذا هستید مطمئناً از تجربه غذاهای آمریکایی لذت خواهید برد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا