آشنایی با ایالت ویرجینیای غربی (west Virginia) آمریکا

به قلب آپالاچی به ویرجینیای غربی!

آمریکا

همیشه دوست داشتم سفری به جایی داشته باشم که حس آرامش طبیعت بکر و فرهنگ غنی به طور همزمان به استقبال آدم بیاد. چند سال پیش این فرصت نصیبم شد که سفری به ویرجینیای غربی ایالتی در قلب کوه های آپالاچی داشته باشم. اونجا از طبیعت شگفت انگیز گرفته تا تاریخ جذاب و غذاهای خوشمزه هرچیزی بود که یه آدم عاشق سفر می تونست بخواد.

آمریکا

چشم اندازهایی که نفس رو می گیرن

آمریکا

همین که به ویرجینیای غربی رسیدم انگار وارد دنیای دیگه ای شدم. کوه های سر به فلک کشیده آپالاچی با جنگل های انبوه و رودخانه های خروشان چشم اندازی بی نظیر رو به نمایش می گذاشتن. انگار همه چیز با آرامش و سکوت خاص خودش در کنار هم قرار گرفته بود. هوای تازه و عطر گیاهان وحشی حس زندگی رو به من القا می کرد.

دره نیو ریور با صخره های بلند و رودخونه ای که از میان اونها می گذشت یکی از زیباترین جاهایی بود که دیدم. منظره ی کوه های پوشیده از درختان رنگارنگ اونقدر چشم نواز بود که آدم ساعت ها می تونست اونجا بشینه و غرق تماشای اون همه زیبایی بشه. دریاچه سمور با آب های آبی و آرام فرصت مناسبی برای قایقرانی و ماهیگیری فراهم می کرد.

تاریخ زنده

ویرجینیای غربی نه تنها از نظر طبیعت بلکه از لحاظ تاریخ هم حرف های زیادی برای گفتن داره. شارلستون پایتخت این ایالت یه شهر با معماری کلاسیک و بناهای تاریخی که به دوران استعمار برمی گردن. موزه هنر و تاریخ ویرجینیای غربی با گنجینه ای از آثار هنری و اشیاء مربوط به گذشته این ایالت یه مکان فوق العاده برای فهمیدن تاریخ و فرهنگ این منطقه هست.

معادن ذغال سنگ یکی از مهم ترین بخش های تاریخ ویرجینیای غربی هستن. در موزه معدن ذغال سنگ می تونید با نحوه ی زندگی معدنچی ها و چالش های اونها آشنا بشید.

فرهنگ و غذا

مردم ویرجینیای غربی آدم های گرم و صمیمی هستن که به فرهنگ و سنت های خودشون افتخار می کنن. موسیقی محلی آپالاچی با سازهای ساده و آهنگ های شاد و غمگین از مهم ترین ویژگی های فرهنگی این ایالت هست.

غذاهای ویرجینیای غربی همگی پر از طعم و رنگ و یادآور سنت ها و زندگی روستایی هستن. گوشت کبابی سیب زمینی پخته با سس پنیر نان ذرت و سیب زمینی سرخ شده از جمله غذاهای خوشمزه ای هستن که باید حتماً امتحان کنید. قارچ وحشی و مربای توت فرنگی از سوغاتی های محبوب این ایالت هستن.

سفر به ویرجینیای غربی: نکاتی کاربردی

  • بهترین زمان برای سفر به ویرجینیای غربی فصل بهار و پاییز هست.
  • برای سفر به ویرجینیای غربی ماشین شخصی بهترین گزینه هست.
  • مناطق کوهستانی ویرجینیای غربی کوهنوردی پیاده روی و دوچرخه سواری رو به شما پیشنهاد می کنن.
  • شهر شارلستون جاذبه های گردشگری متنوعی مثل موزه ها تئاترها و پارک ها رو در خود جای داده.
  • برای اقامت انتخاب های متنوعی مثل هتل مسافرخانه و اقامتگاه های روستایی وجود داره.

پرسش و پاسخ

1. از چه چیزهایی در ویرجینیای غربی لذت بردید؟

از طبیعت بکر و چشم اندازهای بی نظیر تاریخ غنی و فرهنگ مردم اونجا لذت بردم.

2. بهترین زمان برای سفر به ویرجینیای غربی چه زمانی هست؟

به نظر من فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به ویرجینیای غربی هست.

3. چه توصیه ای برای سفر به ویرجینیای غربی دارید؟

ماشین شخصی رو برای سفر انتخاب کنید و حتماً به مناطق کوهستانی و تاریخ و فرهنگ این ایالت سر بزنید.

در نهایت…

ویرجینیای غربی ایالتی با روحی آرام و سرشار از زیبایی تاریخ و فرهنگ هست. سفری به اونجا تجربه ای فراموش نشدنی رو برای شما به ارمغان می آره.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا