پریسکات (prescott) شهری با تاریخچه غنی و معماری ویکتوریایی

پریسکات: گشت و گذار در تاریخ ویکتوریایی

معماری

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شهر پریسکات (Prescott) در ایالت آریزونا با قدمتی بیش از یک قرن و معماری ویکتوریایی شگفت انگیز در دنیای امروز به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته می شود. با من همراه شوید تا در این سفر به زمان گذشته و تجربه زیبایی و عظمت این شهر قدیمی غرق شویم.

معماری

گامی به عقب در زمان

معماری

بگذارید همین جا به شما بگویم که من هر گز تصور نمی کردم که در سفر به آریزونا با چنین جذابیت تاریخی روبرو شوم. اولین بار که پای به شهر پریسکات گذاشتم حس نوستالژیک و قدیمی بودن به طور جدی من را گرفت. انگار که در یک فیلم قدیمی قدم می زنم و می توانم صدای اسب و کالسکه و آواز پرندگان را به وضوح بشنوم. میدان شهر با ساختمان های ویکتوریایی زیبا و کافه های قدیمی احساس انزوا و آرامش را به من منتقل کرد.

گشتی در معماری ویکتوریایی

معماری ویکتوریایی پریسکات با نمای آجر قرمز ستون های بلند و پنجره های بزرگ از اصلی ترین عوامل جذابیت این شهر است. می توانید از ساختمان قدیمی ایالت خانه قصر گاورنر و گالری هنری شگفت انگیز " Prescott Fine Arts Center " دیدن کنید و از زیبایی و تاریخ آن ها لذت ببرید.

نکته کاربردی: حتماً از بازدید از موزه " Sharlot Hall Museum " غافل نباشید. در این موزه می توانید تاریخ شهر پریسکات را از اولین روزهای استقرار تا به امروز به وضوح مشاهده کنید.

تجربه ای شگفت انگیز در طبیعت

اگرچه پریسکات شهر تاریخ و معماری است اما طبیعت زیبا و بکر آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کوه های کاج پوش جنگل های سرسبز و آبشارهای خیره کننده زمینه ای مناسب را برای پیاده روی دوچرخه سواری و سفر به طبیعت فراهم می آورند.

نکته کاربردی: سفر به " Prescott National Forest " مکانی آرام و با طبیعت بکر است که می توانید در آن به کوهنوردی دوچرخه سواری و کمپینگ بپردازید.

تجربه ای فراموش نشدنی با هر ذائقه

پریسکات با مکان های گردشگری گوناگون رستوران های معروف و رویدادهای شگفت انگیز هر چشم و ذائقه ای را مناسب خود می بیند.

  • علاقه مندان به تاریخ: از دیدار از موزه " Sharlot Hall Museum " ساختمان قدیمی ایالت خانه قصر گاورنر و " Prescott Fine Arts Center " لذت ببرید.
  • علاقه مندان به طبیعت: سفر به " Prescott National Forest " و " Watson Lake " را از دست ندهید.
  • علاقه مندان به غذا: از رستوران های منطقه با غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید.

نکته کاربردی: هر سال در ماه ژوئن " Prescott Frontier Days " رویدادی شگفت انگیز با رقابت های چرم موسیقی غذا و تفریح در این شهر برگزار می شود.

پرسش و پاسخ

  • بهترین زمان برای سفر به پریسکات چه زمانی است؟

    بهترین زمان برای سفر به پریسکات بهار و پاییز است که هوا مناسب و مطبوع است.

  • برای سفر به پریسکات چه لباس هایی باید با خود ببرم؟

    در پریسکات به دلیل تفاوت دمای روز و شب لباس های ضخیم و ضد آب برای فصل های پاییز و زمستان نیاز است.

  • برای سفر به پریسکات چه هزینه ای باید در نظر بگیرم؟

    هزینه سفر به پریسکات به نوع اقامتگاه غذا انتقال و فعالیت های شما بستگی دارد. اما به طور کلی هزینه سفر به این شهر متناسب با بودجه شما خواهد بود.

نتیجه گیری

شهر پریسکات با تاریخ و معماری ویکتوریایی شگفت انگیز طبیعت بکر و رویدادهای فراوان یک مقصد گردشگری عالی برای تمامی افراد است. در سفر به این شهر می توانید از تاریخ و طبیعت زیبا غذاهای لذیذ و فعالیت های هیجان انگیز لذت ببرید و لحظات فراموش نشدنی را تجربه کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا