بیکرزفیلد (bakersfield) تجربه موسیقی کانتری و فرهنگ غربی

بیکرزفیلد: جایی که موسیقی کانتری با فرهنگ غربی می رقصند

موسیقی

تصور کنید در حال رانندگی در جاده ای پر پیچ و خم در دل کالیفرنیا هستید خورشید غروب در افق رنگ های گرمی را به آسمان نقاشی می کند. صدای gitаr و آوازهای cowboys از رادیو پیچیده است. هوایی که تنفس می کنید بوی علف تازه و خاک می دهد. بله بیکرزفیلد جایی است که موسیقی کانتری و فرهنگ غربی در آن ریشه دوانده اند. من از آن لحظه که به این شهر قدم گذاشتم با خودم گفتم : اینجا جایی است که می توانم خودم را کاملًا رها کنم .

موسیقی

قلب تپنده ی موسیقی کانتری

موسیقی

بیکرزفیلد را به عنوان پایتخت موسیقی کانتری در کالیفرنیا می توان شناخت . نام های بزرگی مانند بوبی فِی باک اوِنز و مِرل هَگِرد از این شهر برخاسته اند. از جمله دلایل این شهر برای برگزاری کنسرت و فستیوال های موسیقی کانتری مناسب است . سالانه فستیوال های متعددی در این شهر برگزار می شود که علاقمندان را از سراسر کشور به خود جلب می کند.

جذابیت غربی

اما فقط موسیقی نیست که بیکرزفیلد را متمایز می کند . این شهر در کنار جاده ی 65 ایالات متحده واقع شده است که خود نیز همراه با فرهنگ غربی ارتباط تنگاتنگی دارد. در محله های بیکرزفیلد مغازه های منحصر به فردی را می توانید پیدا کنید که انواع وسایل غربی از کلاه و چرم و کبوت تا اسب و گاوبازی را عرضه می کنند. در محله های روستایی بیکرزفیلد می توان مزارع گاو و اسب را مشاهده کرد که بسیار زیبا هستند .

بیکرزفیلد: بیش از موسیقی و فرهنگ

بیکرزفیلد فقط جایی برای علاقمندان به موسیقی کانتری و فرهنگ غربی نیست . این شهر محل قرارگیری موزه بیکرزفیلد با گالری های هنر و موزه باستان شناسی و باغ گیاه شناسی نیز است. علاوه بر این این شهر محل قرارگیری دانشگاه کشاورزی و صنعت کالیفرنیا است .

تجربه شخصی من از بیکرزفیلد

به شخصه من در سفر خود به بیکرزفیلد از فستیوال موسیقی کانتری و غربی که در یکی از محله های روستایی برگزار شد لذت بردم . در این فستیوال من با آواز و موسیقی حرفه ای و همچنین با گروه های کوچک محلی که هوای روستایی را به اجرا در آوردند آشنا شدم . همچنین در غروب یک شب در یکی از مغازه های غربی من از چرم و وسایل کاوبویی خرید کردم .

نکات عملی برای سفر به بیکرزفیلد

  • بهترین زمان سفر به بیکرزفیلد بهار و پاییز است چرا که هوا مطبوع است و از گرما و سردی شدید دوری می کند.
  • برای اجاره اتومبیل در بیکرزفیلد به سایت های اجاره اتومبیل معتبر مراجعه کنید.
  • فراموش نکنید که بیکرزفیلد یک شهر روستایی است و آداب و رسوم خاص خود را دارد . مراقب لباس پوشیدن و نحوه برخورد خود باشید.

نتیجه گیری

بیکرزفیلد جایی است که موسیقی کانتری و فرهنگ غربی در آن به طور طبیعی و با آغوش باز از یکدیگر استقبال می کنند . اگر علاقه مند به موسیقی کانتری فرهنگ غربی و تجربه جذاب و فراموش نشدنی هستید بیکرزفیلد مقصد ایده آل شما است .

پرسش و پاسخ

  • بیکرزفیلد در چه ایالت واقع شده است؟

    بیکرزفیلد در ایالت کالیفرنیا ایالات متحده قرار دارد.

  • بهترین جاذبه های توریستی بیکرزفیلد کدامند؟

    از جمله جاذبه های توریستی بیکرزفیلد موزه بیکرزفیلد گالری های هنر و موزه باستان شناسی باغ گیاه شناسی و دانشگاه کشاورزی و صنعت کالیفرنیا را می توان نام برد .

  • چه مواردی را برای سفر به بیکرزفیلد باید در نظر گرفت؟

    هنگام سفر به بیکرزفیلد با خود لباس مناسب برای هوای روستایی و جشنواره ها همچنین برای غروب در محله های روستایی ببرید .

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا