کشف زیبایی های طبیعی در کلرادو اسپرینگز (colorado Springs)

کشف زیبایی های طبیعی در کلرادو اسپرینگز: سفری به دل کوهستان

زیبایی

زیبایی

همیشه به دنبال مقصدی بوده ام که هم طبیعت بکر و دست نخورده داشته باشد هم امکانات رفاهی و تفریحی خوبی ارائه دهد. کلرادو اسپرینگز با تمام زیبایی های طبیعی اش دقیقا همان جایی بود که دنبالش بودم.

این شهر در قلب کوه های راکی قرار گرفته و از نظر زیبایی های طبیعی تنوع تفریحی و امکانات رفاهی حرف اول را می زند. هر گوشه ای از این شهر پر از جاذبه های دیدنی و فعالیت های متنوع است. از گشت وگذار در پارک های ملی گرفته تا صخره نوردی پیاده روی در مسیرهای کوهستانی و رصد آسمان شب همه و همه در کلرادو اسپرینگز قابل تجربه است.

زیبایی

من تصمیم گرفتم تا یک هفته از این شهر لذت ببرم و از تمام جاذبه هایش دیدن کنم.

سفر به دل کوهستان: گشتی در پارک ملی گاردن آف دی گادز

با طلوع خورشید راهی پارک ملی گاردن آف دی گادز شدم. این پارک ملی با صخره های قرمز و عجیب و غریبش به نوعی نماد کلرادو اسپرینگز به حساب می آید. انگار که یک هنرمند به طور اتفاقی رنگ قرمز را روی بوم طبیعت پاشیده و این صخره های عجیب و غریب را خلق کرده است.

سعی کردم از هر زاویه ممکن این زیبایی را به قاب دوربینم بکشم. نفس کشیدن در هوای پاک کوهستانی و تماشای صخره های قرمز حس طراوت و آرامش عجیبی در من ایجاد کرده بود.

در این پارک مسیرهای پیاده روی متعددی وجود دارد. من مسیر "گاردن آف دی گادز" را انتخاب کردم و با قدم زدن در میان صخره های سرخ رنگ لذت بردم. در طول مسیر مناظر خیره کننده ای را دیدم و از صدای مرغ های کوهستانی و جریان آب در رودخانه ها لذت بردم.

تجربه صخره نوردی در رد راک کنیون

بعد از پارک ملی گاردن آف دی گادز راهی رد راک کنیون شدم. این منطقه محل صخره نوردی و ماجراجویی است. صخره های گرانیت بلند و با نمای زیبا بهترین محل برای تجربه آدرنالین در هوای آزاد است.

برای صخره نوردی در این منطقه میتوان به کلاس های آموزشی در مرکز رد راک کنیون پیوست و با راهنمایی مربیان با تجربه مهارت های صخره نوردی را کسب کرد. حتی اگر به صخره نوردی علاقه ای نداشته باشید می توانید از منظره های زیبا و هوای پاکیزه این منطقه لذت ببرید.

راز آسمان شب در کلرادو اسپرینگز

منطقه کلرادو اسپرینگز به دلیل ارتفاع بلند و هوای پاکیزه مکان مناسبی برای رصد آسمان شب است. به همین دلیل رصدخانه های زیادی در این منطقه وجود دارد .

من یک شب به رصدخانه " شیمر " رفتم و شاهد زیبایی آسمان شب با ستاره های درخشان و کهکشان راه شیری بودم. رصدخانه شیمر با تلسکوپ های قدرتمند به شما امکان مشاهده اجرام آسمانی سیاره ها و کهکشان ها را می دهد.

تجربه رستوران های خوشمزه و خرید در کلرادو اسپرینگز

بعد از گشت وگذار در طبیعت وقت آن رسیده بود که به شهر کلرادو اسپرینگز برگردم و از امکانات رفاهی این شهر لذت ببرم.

کلرادو اسپرینگز شهر زیبایی است که هم مکان های تاریخی و هم محلات شیک و مدرن را در خود جای داده است.

خیابان " پیکس " یکی از مناطق شلوغ و پرانرژی این شهر است که پر از رستوران های خوشمزه و فروشگاه های فشن است. در این خیابان می توانید از طعم غذاهای متنوع لذت ببرید و با خرید خاطرات قشنگی از سفر خود به کلرادو اسپرینگز ایجاد کنید.

بهترین زمان برای سفر به کلرادو اسپرینگز

بهترین زمان برای سفر به کلرادو اسپرینگز به علاقه و هدف سفر شما بستگی دارد. اما به طور کلی هوای این شهر در فصل های بهار و پاییز مناسب تر است.

در تابستان هوا گرم و خشک است و برای انجام فعالیت هایی مثل صخره نوردی پیاده روی و دوچرخه سواری مناسب است. اما در فصل زمستان هوا بسیار سرد است و ممکن است به بارش برف یخ و وزش بادهای شدید منجر شود.

نکات عملی برای سفر به کلرادو اسپرینگز

  • قبل از سفر اطلاعات مناسبی را در مورد آب و هوای شهر جاذبه های توریستی و نکات ایمنی مطالعه کنید.
  • حتما لباس گرم کلاه و دستکش به ویژه در فصل های سرد با خود ببرید.
  • برای صخره نوردی پیاده روی و انجام فعالیت های کوهستانی وسایل مناسب و کفش های محکم را با خود ببرید.
  • برای رصد آسمان شب تلسکوپ یا دوربین دوچشمی را با خود ببرید.
  • برای گشت و گذار در شهر از اتوبوس تاکسی یا خدمات تلفن استفاده کنید.
  • برای سفری بی دغدغه قبل از سفر بیمه مسافرتی را تهیه کنید.

نتیجه گیری

کلرادو اسپرینگز با طبیعت زیبا امکانات رفاهی و تفریحات متنوع مکانی ایده آل برای سفر ماجراجویی آرامش و طبیعت گردی است. من از سفر خود به این شهر بسیار راضی بودم و مطمئنم اگر به دنبال تجربه جدیدی در هوای آزاد و در میان طبیعت زیبا هستید کلرادو اسپرینگز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

پرسش و پاسخ

1. بهترین راه برای رسیدن به کلرادو اسپرینگز چه است؟

بهترین راه پرواز به فرودگاه بین المللی کلرادو اسپرینگز (COS) است. همچنین می توان با اتوبوس یا قطار به این شهر رسید.

2. هزینه سفر به کلرادو اسپرینگز چقدر است؟

هزینه سفر به کلرادو اسپرینگز به نوع سفر مدت اقامت و نحوه انتقال بستگی دارد. اما به طور کلی هزینه سفر به این شهر متوسط است و برای افراد با بودجه های مختلف قابل دسترس است.

3. آیا در کلرادو اسپرینگز امکان اسکی وجود دارد؟

بله کلرادو اسپرینگز به منطقه اسکی " برکنر " نزدیک است. در این منطقه چند پست اسکی وجود دارد که در فصل زمستان برای اسکی اسنوبورد و سایر فعالیت های زمستانی مناسب است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا