میدلتون (middletown) ترکیب فرهنگ دانشگاهی و فعالیت های فضای باز

میدلتون: جایی که دانشگاه و طبیعت با هم می رقصند

دانشگاه | فضا

همیشه به دنبال مقصدی بوده ام که ترکیبی از هیجان دانشگاهی و آرامش طبیعت را در خود جای دهد. جایی که بتوانم هم در کلاس درس غوطه ور شوم و هم در دل کوه ها و جنگل ها قدم بزنم. بالاخره آن مکان را پیدا کردم: میدلتون شهری کوچک در ایالت کنتیکت که به خاطر دانشگاه ییل و طبیعت بکرش مشهور است.

دانشگاه | فضا

میدلتون با فضای سبز پر از درختان سر به فلک کشیده و رودخانه های آرام بهشت علاقه مندان به طبیعت است. پیاده روی در مسیرهای جنگلی دوچرخه سواری در کنار رودخانه قایق سواری در دریاچه و ماهیگیری از جمله تفریحاتی است که در این شهر می توانید از آن ها لذت ببرید.

دانشگاه | فضا

اما میدلتون فقط طبیعت نیست. دانشگاه ییل که یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیا محسوب می شود در این شهر قرار دارد و هاله ای از شور و نشاط علمی را بر فضا حاکم کرده است. موزه های ییل مرکز هنر و مجموعه های کتابخانه همیشه در حال برگزاری رویدادهای جذاب برای علاقه مندان به هنر و فرهنگ هستند.

اکتشافات در میدلتون

من برای اولین بار به میدلتون در فصل پاییز سفر کردم. هوای خنک و رنگ های حیرت آور برگ های پاییزی به طبیعت میدلتون زیبایی دوچندان بخشیده بود. قدم زدن در پارک های شهر و تماشای برگ های رنگارنگ که به آرامی بر روی زمین می افتند تجربه ای فراموش نشدنی بود.

در مرکز شهر فروشگاه های کوچک و رستوران های با فضای صمیمی منتظر شما هستند. من در یک رستوران دنج با نمای باغ ناهار خوردم و از طعم لذیذ غذاها و فضای آرامش بخش آن لذت بردم.

تجربه دانشگاهی

یکی از جذاب ترین بخش های سفر من به میدلتون بازدید از دانشگاه ییل بود. من به کتابخانه معروف ییل ییل اورینتال و موزه هنر ییل سر زدم. کتابخانه ییل با معماری قدیمی و کتاب های ارزشمند خود مرا به دوره ای دیگر منتقل کرد. موزه هنر نیز با مجموعه ای غنی از نقاشی ها مجسمه ها و اثرهای هنری دیگر مرا به خود مسحور کرد.

در حیاط دانشگاه دانشجویان با انرژی و پرشور در حال مطالعه و گفتگو بودند. حضور آن ها فضایی پر از زندگی و شور و نشاط به دانشگاه بخشیده بود. من لحظه ای با یکی از دانشجویان درباره تجربه زندگی در میدلتون و دانشگاه ییل صحبت کردم و از دیدگاه او درباره این شهر مطلع شدم.

نکات عملی

برای سفر به میدلتون بهترین زمان برای سفر فصل پاییز و بهار است. هوای مطلوب و رنگ های زیبا در این فصل ها تجربه سفر شما را فراموش نشدنی می کنند.

برای اقامت در میدلتون گزینه های متنوعی از هتل های لوکس تا مهمانسراهای خانوادگی وجود دارد. همچنین می توانید در Airbnb یا VRBO به دنبال اقامت مناسب بگردید.

غذاهای محلی میدلتون نیز ارزش توجه را دارند. ساندویچ های معروف میدلتون و شیرینی های خانگی از جمله غذاهایی هستند که باید در سفر خود به این شهر از آن ها لذت ببرید.

پرسش و پاسخ

1. آیا میدلتون مناسب برای سفر خانوادگی است؟
بله میدلتون با پارک های زیبا فضای سبز و امکانات تفریحی متنوع برای کودکان و خانواده ها مناسب است.

2. چه نوع لباس برای سفر به میدلتون مناسب است؟
با توجه به آب و هوای میدلتون بهتر است لباس های راحتی برای پیاده روی و تفریح در طبیعت و همچنین لباس های شیک برای بازدید از موزه ها و دانشگاه با خود ببرید.

3. چه گونه می توان به میدلتون سفر کرد؟
می توانید با خودرو یا قطار به میدلتون سفر کنید. فرودگاه بین المللی برادران برادران در نیویورک نیز نزدیک به میدلتون قرار دارد.

نتیجه گیری

میدلتون شهری آرام و زیبا با فضای دانشگاهی و طبیعی است که برای هر سلیقه ای مناسب است. من مطمئن هستم که شما نیز از سفر به این شهر لذت خواهید برد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا