بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی: بانوی خلاق و پیشگام دنیای تکنولوژی

ژیلا صادقی یکی از چهره های شناخته شده و تاثیرگذار در دنیای تکنولوژی ایران با همت و اشتیاق بالا موفق شده در زمینه های مختلف تکنولوژی از آموزش تا توسعه و رهبری پیشگام باشد.

شروع مسیر با علاقه به کامپیوتر:

او در زمینه کامپیوتر از همان سن کم علاقه زیادی داشت و این علاقه او را به سمت رشته کامپیوتر در دانشگاه کشاند.
ژیلا صادقی در سال ۱۳۷۵ در دانشگاه آزاد تهران در رشته کامپیوتر فارغ التحصیل شد و سپس در سال ۱۳۷۷ هم در رشته مهندسی نرم افزار از همین دانشگاه مدرک کارشناسی ارشد گرفت.

فعالیت در حوزه آموزش:

بعد از فارغ التحصیلی در زمینه آموزش کامپیوتر فعالیت خود را شروع کرد و به عنوان مدرس در مراکز مختلف آموزش کامپیوتر در تهران مشغول به کار شد.
در این مدت ژیلای صادقی با انرژی و علاقه زیادی به دانش جوها و علاقمندان به کامپیوتر تدریس میکرد و دانش خود را با جدیت به آنها منتقل میکرد.

تاسیس شرکت "نرم افزار پرداخت آسان":

ژیلا صادقی با آگاهی و تجربه در زمینه کامپیوتر و نرم افزار در سال ۱۳۸۰ شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" را تاسیس کرد.
این شرکت با هدف توسعه نرم افزار های مالی و بانکی شروع به فعالیت کرد.
هدف ژیلای صادقی این بود که با استفاده از دانش و تجربه خود نرم افزار هایی با کیفیت بالا و کاربر پسند برای مشتریان خود طراحی و پیاده سازی کند.

توسعه و پیشرفت شرکت "نرم افزار پرداخت آسان":

شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" در طول سال های فعالیت خود با توسعه نرم افزار های مختلف و ارائه خدمات با کیفیت بالا موفق به جلب اعتماد مشتریان خود شد.
این شرکت با همکاری با بانک ها و موسسات مالی مختلف نرم افزار های مورد نیاز آنها را طراحی و پیاده سازی کرده است.

شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" با توجه به نیاز های مشتریان خود توسعه نرم افزار ها را در زمینه های مختلف مانند :

  • پرداخت قبوض و هزینه ها
  • سامانه پرداخت اینترنتی
  • سامانه مالی
  • سامانه بانکی
  • سامانه مدیریت مشتریان
  • سامانه مدیریت فروش
  • سامانه مدیریت منابع انسانی

رویکرد و چشم انداز ژیلا صادقی در توسعه نرم افزار :

ژیلا صادقی در مورد رویکرد خود در توسعه نرم افزار همیشه بر دو موضوع تاکید دارد :

  • کاربر پسند بودن نرم افزار : نرم افزار هایی که توسط شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" توسعه می یابند با توجه به نیاز های مشتریان طراحی و پیاده سازی می شوند و هدف اصلی سادگی و کاربر پسند بودن نرم افزار ها است.

  • امنیت بالا : در زمینه بانکی و مالی امنیت بسیار حیاتی است. شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های امنیت اطلاعات موفق به ایجاد سامانه هایی با امنیت بالا برای مشتریان خود شده است.

نقش فعال در حوزه تکنولوژی:

ژیلا صادقی در کنار فعالیت خود در زمینه توسعه نرم افزار نقش فعال در حوزه تکنولوژی نیز دارد.
او عضو هیئت مدیره انجمن نرم افزار ایران (ISA) است و به عنوان یک شخصیت مهم و پیشگام در برنامه های مختلف تکنولوژی و همایش های مختلف حضور دارد.

اهداف و آرزو های ژیلا صادقی:

ژیلا صادقی با توجه به علاقه و انرژی بالای خود اهداف و آرزو های بزرگی برای خود و شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" دارد.
او می خواهد با توسعه نرم افزار های جدید و خلاقانه در زمینه تکنولوژی مالی و بانکی پیشرفت و نوآوری ایجاد کند و شرکت خود را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه معرفی کند.

جدول مهم ترین فعالیت های ژیلای صادقی:

سال فعالیت توضیحات
۱۳۷۵ فارغ التحصیلی در رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد تهران
۱۳۷۷ فارغ التحصیلی در رشته مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد تهران
۱۳۸۰ تاسیس شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" شرکت توسعه نرم افزار های مالی و بانکی
۱۳۸۵ عضو هیئت مدیره انجمن نرم افزار ایران ISA

نتیجه گیری:

ژیلا صادقی با همت و علاقه زیادی به تکنولوژی و با توجه به تجربه و دانش خود موفق به ایجاد شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" و توسعه نرم افزار های با کیفیت بالا برای بانک ها و موسسات مالی شده است.
او با چشم انداز مناسب در زمینه تکنولوژی مالی و بانکی به دنبال پیشرفت و نوآوری است و مطمئنا در آینده نیز شاهد موفقیت های جدیدی از او خواهیم بود.

سوالات متداول کاربران:

  • ژیلا صادقی چه افتخارات و جوایزی دریافت کرده است؟

    ژیلا صادقی به عنوان یک پیشگام در زمینه تکنولوژی در زمینه های مختلف از جمله توسعه نرم افزار و فعالیت های اجتماعی افتخارات و جوایزی دریافت کرده است.
    در زمینه توسعه نرم افزار شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" با توجه به کیفیت بالا و نوآوری در نرم افزار ها چندین جوایز و افتخار دریافت کرده است که این افتخارات به عنوان افتخار برای ژیلای صادقی نیز محسوب می شود.
    در زمینه فعالیت های اجتماعی ژیلای صادقی به عنوان یک زن موفق و پیشگام به عنوان الگوی مناسب برای زنان و دختران ایران معرفی شده و در چندین همایش و برنامه به عنوان مدرس و سخنران دعوت شده است.

  • شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" برای چه موسساتی نرم افزار توسعه داده است؟

    شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" با توجه به تجربه و دانش خود برای بانک ها و موسسات مالی مختلف نرم افزار های مالی و بانکی توسعه داده است.
    از جمله موسساتی که شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" برای آنها نرم افزار توسعه داده است می توان به بانک ملت بانک صادرات بانک تجارت بانک سرمایه گذاری بانک انصار و … اشاره کرد.

  • آیا شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" نرم افزار های موبایلی نیز توسعه می دهد؟

    شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" با توجه به توسعه و پیشرفت تکنولوژی در زمینه توسعه نرم افزار های موبایلی نیز فعال است.
    این شرکت با توجه به نیاز های مشتریان خود نرم افزار های موبایلی با قابلیت های مختلف مانند پرداخت قبوض انتقال پول و … را توسعه داده است.
    هدف شرکت "نرم افزار پرداخت آسان" ارائه خدمات با کیفیت بالا و کاربر پسند به مشتریان خود است و در این راستا با توجه به توسعه و پیشرفت تکنولوژی نرم افزار های موبایلی نیز توسعه می دهد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا