زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان ابراهیموویچ: غول تکنولوژی یا یک اسطوره ورزشی؟

شاید اسم زلاتان ابراهیموویچ بیشتر با دریبل های ماهرانه شوت های قدرتمند و گل های خیره کننده اش در زمین فوتبال به یادتون بیاد. اما این فوتبالیست اسطوره ای یک غول تکنولوژی هم هست؟

بله! این قضیه به این سادگی نیست. زلاتان در دنیای فناوری هم حضور پررنگی داره و به عنوان یک سرمایه گذار موسس و چهره تبلیغاتی در چندین استارتاپ فعالیت می کنه.

ورود زلاتان به دنیای استارتاپ ها

او در سال 2016 شرکت "Zlatan Ibrahimović AB" را تاسیس کرد. این شرکت به عنوان یک شرکت هلدینگ در زمینه های مختلفی از جمله فناوری سرگرمی و مد فعالیت می کنه.

اما Zlatan به این هم اکتفا نکرده و به عنوان یک سرمایه گذار فعال در چندین استارتاپ مختلف در زمینه های مختلف مثل فناوری پزشکی محصولات مصرفی و فناوری هوشمند سرمایه گذاری کرده است.

زلاتان در دنیای NFT ها

سال 2022 زلاتان با استارتاپ NFT به نام "Socios.com" همکاری کرد. این شرکت به هواداران اجازه میده تا با خرید توکن های NFT در انتخابات باشگاه های فوتبالی شرکت کنند و در موضوعات مختلف مثل انتخاب لباس یا طراحی لوگو با باشگاه مورد علاقشون همکاری کنند.

Zlatan به عنوان یک چهره تبلیغاتی

زلاتان به عنوان یک چهره تبلیغاتی مشهور در زمینه فناوری هم فعالیت میکنه. او با برندهای بزرگی مثل "Nike" و "EA Sports" همکاری کرده و در کمپین های تبلیغاتی مختلف برای محصولات و خدمات فناوری حضور داشته.

ZLATO: برند شخصی زلاتان

در سال 2021 زلاتان برند شخصی خودش به نام "ZLATO" را راه اندازی کرد. این برند در زمینه محصولات فناوری مثل هدست و اسپیکر فعالیت میکنه. ZLATO هدف خودش را ارتقا تجربه کاربری و ارائه محصولات با کیفیت بالا اعلام کرده.

زلاتان: یک اسطوره تکنولوژی ؟

زلاتان با همراهی تیم مهندسی و توسعه خودش با تکنولوژی های جدید آشنا و از آنها در فعالیت های تجاری خودش استفاده میکنه. اما آیا این بدین معنی هست که زلاتان یک غول تکنولوژی هست؟

نمی شه به طور قطعی این قضیه را تایید کرد. زلاتان به عنوان یک سرمایه گذار و صاحب برند در زمینه فناوری فعالیت میکنه اما به نظر میرسه که فناوری تنها یک ابزار برای او هست و هدف اصلی او ارتقا برند شخصی خودش و کسب درآمد هست.

بررسی برخی از استارتاپ های زلاتان

در جدول زیر به برخی از استارتاپ های زلاتان و زمینه فعالیت آنها اشاره کرده ایم:

نام استارتاپ زمینه فعالیت
"Zlatan Ibrahimović AB" هلدینگ فناوری سرگرمی مد
"Socios.com" توکن های NFT
"ZLATO" محصولات فناوری

جمع بندی

زلاتان ابراهیموویچ با حضور فعال در زمینه فناوری به عنوان یک سرمایه گذار موسس و چهره تبلیغاتی با تکنولوژی آشنایی کامل دارد. او با سرمایه گذاری در استارتاپ های مختلف و راه اندازی برند شخصی خودش در زمینه فناوری فعالیت میکنه. اما به نظر میرسه که فناوری برای او یک ابزار هست و هدف اصلی او ارتقا برند شخصی خودش و کسب درآمد هست.

پرسش و پاسخ

1. زلاتان در چه زمینه های فناوری سرمایه گذاری کرده است؟

زلاتان در زمینه های مختلفی مثل فناوری پزشکی محصولات مصرفی و فناوری هوشمند سرمایه گذاری کرده است.

2. ZLATO چه محصولاتی را ارائه میکنه؟

ZLATO در زمینه محصولات فناوری مثل هدست و اسپیکر فعالیت میکنه.

3. آیا زلاتان در زمینه فناوری به عنوان یک مهندس یا برنامه نویس فعالیت میکنه؟

خیر. زلاتان به عنوان یک سرمایه گذار موسس و چهره تبلیغاتی در زمینه فناوری فعالیت میکنه و در زمینه مهندسی یا برنامه نویسی فعالیت نداره.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا