طراحی و سئو وب سایت

Amway – فرهنگ ، یا یک مدل تجاری اصلی؟

از سوی مجله Forbes به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی در ایالات متحده ذکر شده است ، Amway یکی از اولین سازمانهای MLM بود. امروزه ، آموی بیش از 8 میلیارد دلار فروش جهانی دارد ، 13000 نفر شاغل دارد ، 3 میلیون توزیع كننده (یا اپراتور غیرانتفاعی) دارد ، 450 محصول دارد و در بیش از 90 كشور جهان فعالیت می كند. برای دو پسری که شروع به فروش جعبه های مواد غذایی Nutrilite کردند بد نیست! Amway به طور رسمی در سال 1959 راه اندازی شد. بنیانگذاران ، Rich deVos و Jay Van Andel ، همکلاسی و حتی همکار بودند. در سال 1949 ، آنها توزیع کنندگان کمکی داروهای نوتریلی شدند و حدود یک جعبه فروختند. آنها همچنان با 5000 توزیع کننده در Nutrilite موفق هستند. اما آنها در اینجا متوقف نشدند. ون آندل و deVos به دنبال محصولات جدید برای فروش ، تأسیس مشاغل شخصی خود ، خرید قطعات از تولیدکنندگان محصول بودند ، در سال 1972 کنترل Nutrilite را بدست آوردند و در سال 1994 مالکیت کامل را بدست آوردند. مانند همه سازمان های بزرگ ، Amway فرهنگ ، محیط و ارزش های خود را ارتقا می دهد. این عکس چه مشکلی دارد؟ از طرف دیگر: Amway یک شرکت بزرگ با سابقه IBO ، مشتریان وفادار و یک خرده فروش بسیار معتبر است. قوی ترین مناطق رشد جهانی (اخیراً چین) نتیجه زمان بندی این کشورها است. آنها همچنین به خوبی مورد استفاده قرار می گیرند تا از علاقه فعلی به محصولات سبز و جهانی استفاده کنند. خط تولید: مارک Amway تمرکز زیادی بر سلامتی و زیبایی ، محصولات تمیز کننده ، مکمل ها و سیستم های تغذیه ای دارد. . IBO ها می توانند از طریق محصولی که می فروشند از مارک (سود خرده فروشی) درآمد کسب کنند (همچنین می توانند محصولات را با تخفیف خریداری کنند تا بعداً بفروشند) و در ازای هر نمایش ماهها در سطوح مختلف درآمد کسب می کنند. چه کاری می توان انجام داد؟ وقتی شروع شد ، Amway یک رهبر بازار بود. رویکرد “بازار داغ” آنها IBO را به دوستان و خانواده تبدیل کرده است. تکنیک های بازاریابی مانند مهمانی های خانگی ، به عنوان مثال ، آگهی ها ، و رویدادهای ایجاد تیم های اجتماعی در دهه 1950 و 1960 به خوبی کار می کردند. اما اکنون این استراتژی های بازاریابی به طرز آزار دهنده ای منسوخ شده اند. به اینترنت و دنیای رسانه های اجتماعی امروز متصل شوید. سود کوتاه مدت در “بازار داغ” با نرخ شکست طولانی مدت 97٪ است. فقدان مهارت های مدرن و فعلی مستقیماً منجر به عدم رشد مداوم و سود می شود. بدون بازاریابی ، آموزش و مهارت های مناسب ، بازاریابی Amway برای مشتریان متقاضی امروز دشوار است. اما چه چیزی می تواند این تصویر را تأیید کند؟ اگر در فروش مهارت دارید ، به محصولات خود اعتقاد دارید و در ایجاد تجارت خود جدی هستید ، ممکن است آینده ای با Amway داشته باشید. بگذریم ، 3 میلیون نفر باید صادقانه بگویند! اما اگر می خواهید موفق باشید باید مهارت های مناسب بازاریابی داشته باشید. شما باید مربی پیدا کنید که بتواند شما را در اینترنت و رسانه های اجتماعی راهنمایی کند.شما باید مهارت های بازاریابی خود را تقویت کرده و بهبود ببخشید تا بتوانید رقابت کنید و از این مهارت ها استفاده کنید تا شما و شرکت خود را بیش از دیگران قرار دهید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا