Autoresponders – ابزار مخفی برای بازاریابی اینترنتی موفق

پاسخ دهندگان بطور خودکار بر اساس برنامه ای که تعیین کرده اید ، یک سری ایمیل تبلیغاتی یا آموزشی از پیش نوشته شده را ارسال می کنند. پاسخ دهندگان همچنین کلیک ها و فعالیت کاربر در بدن ایمیل را ردیابی می کنند. بازاریاب های آنلاین موفق از پاسخ دهندگان خودکار برای خودکار کردن تجارت آنلاین خود استفاده می کنند.

هنگامی که یک بازاریاب اینترنتی می خواهد فروش محصولات یا خدمات جدید خود را افزایش دهد ، آنها یک ایمیل به لیست مشتریان خود ارسال می کنند و محصول یا خدمات جدید خود را ارائه می دهند. بیشتر مشترکین لیست ایمیل ، اگر با آنها ارتباط برقرار کنند ، اغلب در اولین یا دو ایمیل خریداری می کنند. بقیه مشترکین ایمیل مجموعه متفاوتی از ایمیل دریافت می کنند که به طور خاص برای افزایش دمای خرید ایجاد شده است. این مشترکان برای ایجاد علاقه و اطمینان خود (علاوه بر انگیزه) نیاز به مدتی دارند تا بتوانند پول خود را در آنچه که بازاریابی اینترنتی می خواهد بفروشد ، سرمایه گذاری کنند.

خبرنگاران بازاریاب آنلاین می توانند تعداد زیادی مشتری بالقوه را به لیست ایمیل خود اضافه کنند. همچنین ممکن است در هنگام مشترک شدن مشترکین در لیست ایمیل خود ، یک لیست ایمیل بزرگ ایجاد کنید. پاسخ دهندگان خودکار به بازاریابان اینترنت کمک می کنند تا درک کنند که مشترکان را به چه کاری انگیزه می دهد. هنگامی که بازاریاب آنلاین مشترکان خود را به گروههای مختلفی تقسیم کرد ، ارسال ایمیل های شخصی به گروههای مختلف برای وی آسان تر می شود. مشترکین برخی از گروه ها می توانند هر کالایی را برای شنیدن اعتیاد به مواد مخدره اولیه درباره محصول خریداری کنند. برخی دیگر از مشترکین در حال بررسی این هستند که چطور چیزهایی را بدست آورند که هزینه کمی دارند یا هزینه ندارند.

اگر تازه وارد IVR هستید ، در IVR مانند aweber.com یا GetResponse.com سرمایه گذاری کنید. شما همیشه می توانید به محض اینکه مشتری پولی هستید ، از تکنیکال فنی کمک بگیرید (بیشتر آنها نیز پشتیبانی فنی محدودی را برای پیشنهادات آزمایشی رایگان نیز ارائه می دهند – زیرا آنها می خواهند شما تبدیل به یک مشترک پولی شوید)! نماینده خدمات مشتری به صورت گام به گام نحوه تهیه لیستی از مشترکین و کمپین های اولیه شما را راهنمایی می کند.

این خدمات IVR همچنین حاوی فیلم های زیادی است که در مورد بازاریابی ایمیلی به شما چیزهای زیادی می آموزد. اطمینان حاصل کنید که از مشتری درخواست می کنید برای هر وبینار آینده مربوط به بازاریابی ایمیلی که میزبان آن است ، درخواست کنید. خدمات Autoresponder تقریباً هر ماه تمرینهای وب را انجام می دهند و این یک فرصت عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی دپارتمان و بازاریابی ایمیل است.

بیشتر افراد مانند گذشته آدرس ایمیل خود را نخواهند داد ، بنابراین باید در ازای دریافت ایمیل خود چیزی را با ارزش به مشتریان خود ارائه دهید. اگر فرد به دنبال نکات کاهش وزن است ، آنها را در یک فیلم اطلاعاتی یا کتاب الکترونیکی با عنوان “هر هفته با دو نوشیدن آب خانگی هر دو پوند از دست دهید” یا چیزی مشابه آن را نشان دهید. شما باید کاری را تهیه کنید که با نتایج عالی به راحتی به نظر برسد. توجه: با ادعاهای خود صادق باشید! ادعای ناعادلانه ای برای موفقیت نکنید. چیزی شبیه به این ، “هر بار این قرص را مصرف کنید ، روزانه 18 ساعت بخوابید و 900 پوند را در یک ماه از دست بدهید – تضمین شده!” احمقانه به نظر می رسد به نظر می رسد که دروغ می گویید (و شما) و ممکن است در آینده نزدیک خود را با مقامات دچار مشکل کنید!

اگر راه حلی را ارائه می دهید که اکنون مشتری برای اجرای آن آسان باشد و مشتری (اضافه وزن) پتانسیل موجود در محصول شما را می بیند (زیرا او می خواهد در اسرع وقت با کمتر تلاش وزن کم کند) ، ممکن است آنها را ترغیب کنید تا محصول شما را امتحان کنند.

این بدان معناست که شما به یک صفحه ثبت نام مؤثر برای مشتریان جدید خود نیاز دارید. برای انجام این کار ، شما باید در جای خود تحقیق کنید و دریابید که چه چیزی آنها را هدایت می کند. آنچه برای آنها بیشترین نیاز است؛ انگیزه حتی در جستجوی محصول شما چیست. هنگامی که می دانید چه چیزی آنها را هدایت می کند ، می توانید از دانشی که یاد می گیرید برای فروش محصول خود به آنها کمک کنید. به یاد داشته باشید ، شما باید ارزش خود را به مشتری ارائه دهید. اگر به مشتری خود ارزشی ندهید (یا آنچه مشتری می بیند ارزش است) ، به زودی با بازپرداخت های زیادی روبرو خواهید شد و به اعتبار شما آسیب می رسانند.

اطمینان حاصل کنید که اولین ایمیلی که برای مشتری بالقوه خود ارسال می کنید همیشه مفید است و به حل مشکل پیش روی شما کمک می کند. دو ایمیل اول من را به گونه ای طراحی کنید که خواننده شما متوجه شود که شما صمیمانه در تلاش برای کمک به آنها هستید. در ایمیل سوم خود ، درباره محصولی که می فروشید بنویسید. اگر یک شرکت وابسته به محصول هستید ، همیشه باید صفحه فروش کوچک خود را ایجاد کنید ، زیرا صفحات فروش صاحب محصول اغلب برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در یک زمینه گسترده گردش می شوند. اگر توانستید مشکلات اساسی مشتریان را پیدا کنید ، یک صفحه فروش کوچک ایجاد کنید و نامه فروش خود را فقط روی این موضوع متمرکز کنید. پس از مشترک شدن در لیست ایمیل شما ، آنها را به صفحه فروش محصول وابسته ای که تبلیغ می کنید ارسال کنید.

برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی ، باید منابع ترافیکی خود را به طور مداوم بهبود بخشید و موارد جدیدی را پیدا کنید. شما همچنین باید یاد بگیرید که نامه های خود را بنویسید به گونه ای که اعتماد به نفس و احترام را در نگاه مشتریان ایجاد کند. توجه خود را به محصول خود جلب کنید و مشتری بالقوه خود را برای خرید محصول یا خدمات خود آماده کنید.

این یک قانون را به خاطر بسپار: همیشه به مشتری خود اول ارزش دهید! در این صورت فقط در آخر به شما پاداش مالی داده می شود. اگر ابتدا به سمت مالی متمرکز شوید – بیشتر وقت خود را برای دستیابی به دست می دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا