طراحی و سئو وب سایت

Buzzguru

Buzzguru

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "Buzzguru" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.

بررسی اجمالی

درست زمانی که فکر می کردیم همه چیزهایی را که نرم افزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ می توانند به سمت ما پرتاب کنند را دیده ایم، اما بدون هیچ شگفتی، صحنه ای را دیدیم که ما را شگفت زده کرد. و نه در آنچه انجام می دهند، بلکه در آنچه انجام نمی دهند. Buzzguru اولین پلتفرمی بود که دیدیم از اینستاگرام پشتیبانی نمی کرد. آنها می گویند که در حال حاضر در حال کار است، اما در اولویت نیست.

البته، تلاش بیهوده ای برای متمایز کردن آن نیست، اما منطقی ترین رویکرد است. تمرکز Buzzguru روی بازی‌ها و برندهای موبایل است و اینستاگرام در کانون توجه مخاطبانش نیست. یوتیوب و تیکتوک؟ بله، و بله. تکان دادن؟ دوه بنابراین اینستاگرام می تواند صبر کند.

پایگاه داده آنها با بیش از 20 میلیون فعال بر روی این بخش از بازار متمرکز شده است و تنها در دنیای بازاریابی تأثیرگذار، 20 میلیون نفر می‌توانند یک طاقچه بخوانند. اما این داده ها نتیجه الگوریتمی نیست که رسانه های اجتماعی را برای آمار حذف کند. Buzzguru در سال 2017 به عنوان یک آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ جهانی ظهور کرد، در این مدت آنها هزاران همکاری ویدیویی ایجاد کردند و لیست خود را از اینفلوئنسرهای مرتبط ایجاد کردند. اگرچه الگوریتم‌ها دخیل هستند، تجربه انسانی برای پشتیبانی از این داده‌ها وجود دارد و برای انواع برندهای مناسب، استخرهای آنها حفره‌های عمیقی را پر می‌کنند.

مانند داده‌های اینفلوئنسرها، پلتفرم Buzzguru نتیجه تجربه آنها به عنوان آژانس است. در حالی که آنها اولین آژانسی نیستند که نسخه ویدیویی را برای یک سیستم پشت صحنه منتشر می کنند، این اولین باری است که می بینیم که هدف آن ارائه ابزارهایی برای مارک ها و آژانس های کوچکتر است. این یک راه حل نهایی کامل برای تمرکز بر هوش تجاری و فروش ارائه می دهد. مدل‌های جستجو به‌طور پیش‌فرض وجود دارد – آنها میلیون‌ها نمایه دارند، همچنین می‌توانید آنها را جستجو کنید – اما تمرکز اصلی در اینجا یادگیری آنچه می‌توانید در مورد دو گروه انجام دهید: اینفلوئنسرها و رقبایتان است.


خلاصه:


قیمت گذاری

قیمت Buzzguru هزینه های مختلفی را پوشش می دهد که برای مشاغل کوچک یا بزرگ مناسب است. علاوه بر این، در پایان برنامه خود، آنها یک راه حل تعیین شده اضافی برای غرفه هایی که در آنها خدمت می کنند ارائه می دهند.

  • رایگان، 0 دلار در ماه – مستقیماً از بخش “دریافت آنچه را که برای آن پرداخت می کنید” طرح رایگان است که Discovery را برای 1 کاربر با اساسی ترین تجزیه و تحلیل برای هر نمایه ارائه می دهد.
  • پایه، 83 دلار در ماه – مشابه طرح رایگان، اما می‌توانید سرنخ‌های خود را در فهرستی قابل پخش، به‌علاوه اطلاعات اولیه درباره برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و بازی‌های رقابتی سازماندهی کنید.
  • حرفه ای، 250 دلار در ماه – همه موارد فوق، به علاوه کتابخانه ای از ویدیوها و جریانی از اطلاعات دقیق، تجزیه و تحلیل اولیه برای برنامه ها، وب سایت ها و بازی ها، 70 برند برای خرید تجزیه و تحلیل پیشرفته تر
  • همه‌این وان، 833 دلار در ماه همه موارد فوق به اضافه تعداد نامحدود فعال در نتایج جستجو که اولین بار است که می شنویم محدودیتی برای تعداد فعالان در نتایج جستجو وجود دارد. علاوه بر این، مشتریان All-in-One به بسته های تحلیل رقابتی که در زیر فهرست شده است دسترسی دارند.

کمک تحقیقات رقابتی

سه گزینه جستجوی مختلف وجود دارد، یکی برای Apps، یکی برای Sites و دیگری برای Games. در هر مورد، ارزش این افزونه است 1899 دلار در سال اگر برای یک طرح حرفه ای ثبت نام کنید. همانطور که اشاره شد، این موارد در رزروهای All-in-One گنجانده شده است. برای این سه گزینه، کاربران موارد زیر را دریافت می کنند:

  • تجزیه و تحلیل کامل برای هر برنامه، وب سایت یا بازی
  • بودجه کمپین رقیب
  • همه ویدیوها به برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها یا بازی‌های رقیب اشاره می‌کنند
  • فهرستی از اینفلوئنسرهایی که اپلیکیشن، وب‌سایت یا بازی را تبلیغ می‌کنند
  • تجزیه و تحلیل و اطلاعات تماس برای هر تأثیرگذار در لیست

جزئیات

وقتی به جزئیات Buzzguru بروید، نرم افزاری را خواهید یافت که به خوبی کار می کند و به راحتی قابل اجرا است. ویژگی‌های پیرامون Discovery انقلابی نیستند: این اولین پلتفرم نیست و مطمئناً آخرین پلتفرمی نیست که می‌توانید در آن سرنخ‌ها را جستجو کنید و نتایج را با فیلتر کردن برای رسیدن به یک عدد قابل کنترل، اصلاح کنید. وعده بزرگ Buzzguru بر روی بازی‌ها و سازندگان/برندهای اپلیکیشن متمرکز است. و تحویل آن وعده در صفحه جستجو است.

دو فیلتر در اینجا برجسته هستند: سبک بازی و خود بازی. این یک مقدمه بسیار واضح بود، اما هیچ کس دیگری فکر نمی کرد که اینها را شامل شود. صدها موتور جستجوی دیگر برای دسته «بازی‌ها» فیلتر شده‌اند، اما بین تبلیغات Minecraft و FIFA Grand Theft Auto تفاوتی قائل نشوید. اینها بازی های بسیار متفاوت با بازیکنان بسیار منحصر به فرد هستند. همه بازیکنان یکسان نیستند، بومر.

دسترسی به اطلاعات هر تأثیرگذار که به جستجوی شما می‌آید، اطلاعات عمیق‌تری را ارائه می‌دهد. صفحه خلاصه یک نمای کلی از کانال انتخابی شما به همراه تعداد مشترکین، میانگین بازدیدها، نرخ تعامل و تخمینی از هزینه کار با آن را به شما ارائه می دهد. همچنین اعدادی در مورد کیفیت مخاطبان او و میزان پسندیدن و دوست نداشتن او وجود دارد که واقعاً می تواند به تعیین ارزش مشارکت او کمک کند. شما یک کاتالوگ از ویدیوهای آنها پیدا خواهید کرد، و یک مکان جداگانه برای بررسی ویدیوهایی که آنها پشتیبانی می کنند، به ویژه وجود دارد.

سپس، یک حفره بزرگ خرگوش برای اطلاعات و تجزیه و تحلیل در مورد ویدیوهای او، مخاطبانش، و مارک ها و بازی هایی که از آنها صحبت می کند. شما می توانید تاریخچه تاریخ و ساعتی که می خواهند پست کنند، دسته بندی محتوا و هشتگی که اغلب استفاده می کنند را مشاهده کنید. وقتی به یادداشت‌های برند نگاه می‌کنید، فقط فهرستی از آنچه گفته‌اند نیست. همه ویدیوها و داده های آنها در Buzzguru ذخیره می شوند، بنابراین برای دسترسی به ویدیو کافی است روی لیست کلیک کنید. خود ویدیو به همراه توضیحاتی که همراه با آن منتشر شده در صفحه قرار داده شده است. در میان آمارهای اطلاعاتی قرار دارد: بازدید، پسندیدن، دوست نداشتن، میزان مشارکت. همین امر در مورد اعلان برنامه ها و بازی ها نیز صدق می کند.

اگر اینفلوئنسر یک کانال توییچ نیز داشته باشد، با آمار یوتیوب ظاهر می شود. اگر به دنبال پخش کننده Twitch هستید، می توانید آن را در طول جستجو مشخص کنید. این در مورد TikTok نیز صادق است و داده‌هایی که از این نمایه‌ها دریافت می‌کنید مانند YouTube نیست. به عنوان مثال، داده‌های TikTok چالش‌هایی را نشان می‌دهد که تأثیرگذاران در آن مشارکت داشته‌اند، در حالی که Twitch شما را به پخش همزمان بیننده (CCV) راهنمایی می‌کند.

از بین همه این کانال ها، تحلیل خیلی عمیق نیست. داده‌های مخاطبی که به دمو و روان‌شناسی می‌رود می‌تواند خوب باشد، اگرچه نمی‌توانیم Buzzguru را به خاطر آن سرزنش کنیم. یوتیوب این اطلاعات را به اشتراک نمی گذارد. از سوی دیگر، TikTok داده‌هایی درباره جنسیت و مکان مخاطب ارائه می‌کند و این اطلاعات را می‌توانید در نمایه TikTok در پلتفرم پیدا کنید. با این حال، تفسیر ویدیویی کمی سبک است. حداقل، Buzzguru باید آماری از مدت زمان تماشای این ویدیوها را نشان دهد، اطلاعات مفیدی برای دانستن درست و نادرستی چیست.

تجزیه و تحلیل رقابت مشابه تحقیقات و مشخصات اینفلوئنسرها عمل می کند. به یاد داشته باشید، این ابزاری برای شما نیست که بفهمید کدام شرکت ها در آنجا هستند. تجزیه و تحلیل رقابت بر روی جایگاه Buzzguru – بازی ها و برنامه های تلفن همراه – تمرکز دارد و در عین حال دیدگاه مشابهی را در جستجوی تأثیرگذار ارائه می دهد. اما در اینجا اطلاعات ارزش بیشتری دارد. یادگیری در مورد یک اینفلوئنسر به شما درک می کند که چقدر آن اینفلوئنسر مهم است، اما همین اطلاعات در مورد یک محصول رقیب به شما می گوید که چگونه می خواهید به اینفلوئنسرهایی که می بینید نزدیک شوید.

به عنوان مثال، اگر شاهد رشد بدون تغییر مخاطب در طول زمان برای یک اینفلوئنسر هستید، به شما می گوید که آنها ممکن است مشتریانی نخرند یا مزاحم بعدی نباشند. اطلاعات خوب است، اما کاملا غیر ممکن نیست. اگر در طول زمان شاهد رشد ثابتی برای مخاطبان رقیب خود هستید، می توانید بیشتر بیاموزید. دوره ای را انتخاب کنید که رشد قوی باشد و می توانید در آن دوره شروع به تماشای ویدیوهای آنها یا کار با آنها کنید. دریابید که اینفلوئنسرها با چه کسانی کار می کردند و از چه استراتژی هایی استفاده می کردند. از چه هشتگ هایی استفاده می کنند؟ آیا آنها TikTok را به چالش می کشند؟ کدام یک از این استراتژی ها بیشترین تأثیر را دارد؟ همچنین رتبه‌بندی و رتبه‌بندی بازی‌ها و برنامه‌ها را می‌بینید تا ببینید چقدر در بازار عملکرد خوبی دارند – نه فقط در فروش. مشتریان Buzzguru احتمالاً بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف نرم‌افزار انجام تجزیه و تحلیل رقابت می‌کنند و دلیل خوبی هم دارد.


نتیجه

یک خط طولانی از پلتفرم‌ها با هدف تجزیه و تحلیل و تحقیق رقابتی وجود دارد، و فقط زمان زیادی بود که آنها شروع به تقسیم‌بندی و ارائه خدمات به بخش‌های مختلف بازار کنند. تمرکز Buzzguru بر برندهای اسباب‌بازی و برنامه‌های تلفن همراه نتیجه کار آنها به عنوان یک آژانس در چهار سال گذشته است، اما این یک جایگاه هوشمندانه برای ارائه خدمات است.

در حالی که مد و زیبایی مترادف با اینفلوئنسر مارکتینگ شده اند، بازی به پایان رسیده است. در حالی که کارداشیان ها و جیمز چارلز در اینستاگرام فالوور و نفوذ ایجاد کرده اند، افرادی مانند Markiplier و Jack Septiceye همین کار را برای بازیکنان خود در YouTube انجام داده اند. با این حال، هیچ کس واقعاً یک پلت فرم بازاریابی تأثیرگذار ایجاد نکرده است که بر یافتن این نوع سازندگان متمرکز باشد. Buzzguru اولین قدم را برداشته است، و حتی اگر کامل نباشد – این یک قدم بزرگ است و آنها به این کار ادامه خواهند داد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا