طراحی و سئو وب سایت

Derek Gehl مرکز بازاریابی آنلاین – بررسی بی طرفانه

بررسی اجمالی

کوری ردل بنیانگذار و صاحب اصلی مرکز بازاریابی اینترنتی بود. او شروع به انتشار کتاب خود با نام “اسرار اتومبیل فاش شده” کرد. هنگامی که یکی از دوستان پیشنهاد کرد آن را به صورت آنلاین قرار دهید ، او پاسخ داد: “اینترنت چیست؟”

سرانجام ، از طریق آزمون و خطا ، رودل فروش خود را در سطوح استثنایی افزایش داد ، و تصمیم گرفت که زمان آن فرا رسیده است که دوره های آموزشی را بر اساس فن آوری هایی که در طول سال ها توسعه داده بود ، شروع کند. مرکز بازاریابی اینترنتی متولد می شود.

تا سال 2005 به بیش از 40 میلیون دلار در سال رسیده بود.

طی چند سال گذشته ، رادل دوست پسری به نام درک گیل ساخته است که تجربه بازاریابی خاص خود را داشته است. این دو در کنار هم کار می کنند.

سپس در ژوئن 2005 ، تقریباً در همان زمان ایجاد این وب سایت ، فاجعه ای رخ داد که کوری رودل در یک تصادف رانندگی کشته شد. درک گیل خیلی زود ریاست شرکت را به عهده گرفت و در باقیمانده سال به رشد شرکت تا حدود 57 میلیون دلار ادامه داد.

من خوشبختانه با برخی از کارمندان رابطه نزدیک کاری برقرار کردم ، حتی اگر با خود درک گیل ارتباط برقرار نکردم ، و آنها بسیار مهربان بودند که به من اجازه دادند تقریباً همه محصولات را ببینم تا بتوانم نظرات شما را ارائه دهم.

مثبت

طبق گفته الکسا ، سایت marketingtips.com مرکز بازاریابی اینترنتی پس از Sitesell.com بعد از Ken Evoy در میان سایت های متخصص بازاریابی اینترنتی دوم است. این یک دستاورد شگفت انگیز است.

در فیلم ها ، درک گیل قطعاً به عنوان سخنران درخشان کمتری نسبت به سلف خود کوری رادل ظاهر شد ، که اغلب توسط کوری رودل قطع و اصلاح می شد. او کاملاً هیچ ترجمه کره ای نداشت. با این حال ، با گذشت زمان ، گهل به عنوان یک مجری قوی در نوع خودش تبدیل شده است.

قوی ترین زمینه های تدریس در IMC هستند

بازاریابی ایمیلی

تجارت خود را خودکار کنید

تست قوی

بازاریابی از طریق ایمیل در روش های رودل نقش اساسی دارد. با “بازاریابی از طریق ایمیل” ، او در مورد هرزنامه صحبت نمی کند ، بلکه عمدتا در مورد ایجاد یک لیست ایمیل بزرگ از طریق پیشنهادات الکترونیکی و تبلیغات مبتنی بر مجوز است. با این حال ، نسخه های قبلی دوره “اسرار خودی” مورد انتقاد قرار گرفته است تا خوانندگان از نحوه ارسال هرزنامه مطلع شوند. این مرحله از رده خارج شده است.

تأکید رودل بر اتوماسیون نکته خوبی است. وی اذعان می کند که بازاریابی اینترنتی به سادگی منطقه ای نیست که بتوانید روزی یک یا دو ساعت کار کنید و بقیه اوقات را در ساحل بنشینید. این می داند که وقت شما با قیمت بالاتری خواهد بود و شما را تشویق می کند تا جایی که امکان دارد با پاسخ خودکار ، چرخ دستی های خرید خودکار و تحویل اتوماتیک محصولات الکترونیکی ، تا آنجا که ممکن است خودکار کنید. وی برای این کار حمله نرم افزاری را برای این منظور – که ممکن است بخشی از دلیل تمرکز وی بر اتوماسیون باشد – برای فروش نرم افزار خود ارائه می دهد.

ممیزی های پرخاشگرانه خود قلب موفقیت رودل بود و او اصراری برای گفتن اهمیت انجام همان کار به شما نداشت. در حالی که تقریباً همه اهمیت آزمون را به شما می گویند ، رودل آن را مرکز همه آن قرار داد. بزرگترین مشکل نحوه گفتن بیشتر معلمان به شما برای آزمون این است که آنها شما را ترغیب می کنند برای مدتی یک چیز را امتحان کنید (مانند عنوان) ، سپس چیز دیگری را امتحان کنید و ببینید آیا نتیجه نهایی شما تغییر کرده است یا خیر. اما یک نقص ذاتی در این روش وجود دارد که رودل آن را تشخیص داد. فرض کنید بین هفته اول و هفته دوم مقاله ای در یک مجله وجود دارد که شامل سایت یا محصول من است (خوش شانس خواهم بود). آنها ترافیک از پیش فیلتر شده را به وب سایت من ارسال می کنند و احتمالاً در هفته دوم نرخ تبدیل من بهتر خواهد بود.

پاسخ رودل به این استفاده از نرم افزار آزمایشی بود که به طور همزمان و به طور تصادفی ترافیک را به دو نمای مختلف سایت هدایت می کند و به شما امکان می دهد نرخ تبدیل را در یک بازه زمانی مشابه مقایسه کنید. این بیشتر علمی است.

متأسفانه ، IMC محصولی به طور خاص اختصاص داده شده برای آموزش تکنیک های آزمون یا نرم افزار برای این کار ندارد. این یک شکاف بزرگ در پیشنهادات آنها است.

یکی دیگر از یادداشت های بسیار مثبت ، خبرنامه است – به ویژه روزنامه قبلی. تقریباً تمام آموزش هایی که شرکت انجام داده است در خبرنامه انعکاس یافته است. این روزها بیشتر یک نامه فروش است تا یک دستورالعمل ، اما بایگانی ها هنوز در سایت موجود هستند و آموزش رایگان خوبی است.

منفی:

تاکتیک های کوری رودل و حالا درک گله به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. مهم نیست که از چه چیزی خریداری می کنید و با قیمت متوسط ​​و نه کمتر ، به سرعت می دانید که تقریباً کافی نیست. اگر یک دوره بخرید ، به شما گفته می شود که به بسیاری از بسته های نرم افزاری بسیار گران قیمت احتیاج دارید. اگر نرم افزار خریداری کرده اید ، باید به نسخه حرفه ای ارتقا دهید. اگر فکر می کنید که او هر آنچه را که باید در این دوره بدانید برای شما ارسال می کند ، به زودی خواهید فهمید که شما به دوره او درباره اسرار ابرقهرمانی که خودش از آنها استفاده می کند “نیاز دارید” و ادعا می کند که به شما هیچ بازاریاب دیگری را نمی گوید. قسمت انتهایی روش درست است و باید انتظار داشت ، اما وقتی احساس می کنید نسبت به چیزی که انتظارش را ندارید فریب خورده اید ، احساس فریب می کنید. این به این معنی نیست که محصولات از ارزش برخوردار نیستند – بلکه هستند. اما آماده باش

من زیاد بد قلابی را دوست ندارم و مثالهای زیادی در وب سایت آنها وجود دارد. به عنوان مثال ، هنگامی که به پیوند سفارش یک محصول نزدیک هستید ، ممکن است یک خط جذاب مانند “اگر و فقط اگر تا (زمانی) بخرید) نیز دریافت خواهید کرد (فلان)” را مشاهده کنید. حدس بزن چی شده! تاریخ امروز تاریخ خواهد بود ، مهم نیست که چه ساعتی به آنجا بروید. با اسکریپت درج شد. این ، برای من ، غیر صادقانه است. این به سادگی درست نیست ، زیرا اگر فردا به آنجا بروم ، بازهم همان پیشنهاد را دریافت می کردم.

مواد IMC به خصوص ارزان نیستند. البته ، مطالب بسیاری از بازاریابان دیگر نیست. همانطور که قبلاً گفتم ، من نمی گویم که آنها لیاقت آن را ندارند. اگر کمتر از 200 دلار برای یک دوره مگا هزینه کرده اید و فقط از چند پیشنهاد آنها برای کسب 2000 دلار فروش اضافی استفاده کرده اید ، 10 بار به خودتان پول پرداخت کرده اید. در صورت استفاده صحیح از مواد ، این کار بارها تکرار خواهد شد.

بسیاری از جوایز رایگان همراه محصولات گل وجود دارد – این بخشی از روش مدل وی است ، و یکی از آنها شما را تشویق می کند که از آنها الگوبرداری کنید. اما خیلی زود احساس می کنید که ارزش پیشنهادی بیش از حد ارزش گذاری شده است. البته ارزش واقعی یک محصول همان چیزی است که شما می توانید آن را با آن بفروشید و در صورت وجود قیمت معدودی که ارائه می دهد ، قیمت هایی از این دست را حفظ می کند. باز هم به این معنی نیست که محصولاتش بد هستند. فقط حس تاکتیک.

به طور کلی ، نسخه Gehl احساس قانع کننده ای می کند و به نوعی ضریب اطمینان شما را از برخی احساس نمی کند. این برای پول مفید است و شما قطعاً تأثیر طمع را “احساس” می کنید. این اعتبار او را کمی صدمه می زند. باز هم نمی گویم محصولاتش بی ارزش هستند.

کمی از پشتیبانی ایمیل ضعیف من منصرف شد. لطفاً جزئیات آن را در بخش پشتیبانی زیر بیابید.

نرم افزار فروش عمده IMC توسط شرکت وی تولید شده است. اما بسیاری از محصولات رقابتی بسیار خوب وجود دارند که بهتر یا بهتر ، با هزینه کمتری پشتیبانی می کنند. من بیشتر نرم افزارها را بابت قیمتی که می پردازید توصیه نمی کنم. یک استثنا که ممکن است ایجاد کنم بسته BeBiz است ، که فکر می کنم برای مبتدیان ارزش خاصی دارد.

یک رویکرد مدرن این است که تقریباً هر خرید به گونه ای طراحی شده است که شما را به سمت اشتراک در حال انجام یا بسته های مشاوره ای گران قیمت سوق دهد. به نظر من این روند ناخوشایند در صف IMC است.

به برنامه بپیوندید

نرخ کمیسیون درک گِل عالی است و برخی از آنها هستند که از طریق برنامه وابسته خود درآمد زیادی کسب کرده اند. با این حال ، برخی از نگرانی ها در مورد پرخاشگری خود شرکت در بازاریابی محصولات به مشتریان شرکت تابعه بیشتر از فروش بعدی به شرکت های تابعه وجود دارد. هیچ سیستمی برای مطابقت با مشتریانی که در حال بازگشت هستند با فروشندگان وابسته سابق وجود ندارد.

در مقابل ، به عنوان مثال ، برنامه وابسته Ken Evoy كمیسیون فروش تمام آتی را به شرکتی كه اولین محصول را فروخته است اعطا می كند – بدون در نظر گرفتن محل خرید. با رودل چنین سیستمی وجود ندارد. با این حال ، با توجه به اینکه این دوره ها بسیار مورد احترام و کیفیت IMC بالا هستند ، فرد مفتخر خواهد بود که به دوره های خود ادامه دهد.

من برنامه وابسته را آزمایش کردم و دریافتم از هر پنجاه مشتری که آنها را به سایت خود می فرستد ، یک نفر کالایی را خریداری می کند.

پنجره های بازشونده وب سایت

یک پنجره سازگار در وب سایت شرکت وجود دارد که فرم ثبت نام خبرنامه است. هر وقت از صفحه ای به صفحه دیگر می روم کمی از این چیز افتادم که جلوی من می افتد.

مطالب رایگان

خبرنامه قطعاً ارزش اصلی مجانی است که در marketingtips.com در دسترس است. هیچ مخزنی از کتاب های الکترونیکی رایگان وجود ندارد که من توانسته باشم آنها را پیدا کنم. با این حال ، اگر به وب نگاه کنید ، گاهی اوقات با تجدید چاپ یا کارهای دیگر رودل روبرو می شوید.

همچنین بسیاری از موارد رایگان همراه با خریدها را ارائه می دهد ، اما نه به تنهایی همانطور که پیدا کردم. با این حال – بایگانی خبرنامه را از دست ندهید.

تضمین بازگشت پول

همه اقلام رودل دارای ضمانت بازگشت پول هستند. معمولاً محدودیت زمانی 30 روزه وجود دارد ، به جز دوره اسرار داخلی که یک سال گارانتی دارد. من هنوز نتوانسته ام سابقه شکایت در مورد محصولات جامد را پیدا کنم. به طور کلی ، من فکر می کنم این نام به اندازه کافی ارزشمند است که آنها با رعایت ضمانت سعی در محافظت از آن خواهند داشت.

با این حال ، من برخی از شکایات خوانندگان و منابع دیگر در مورد جلب رضایت بازپرداخت شده از برنامه راهنمایی را شنیده ام. برخی از کسانی که فکر می کردند این مبلغی نیست که انتظار داشتند ، متوجه شدند که مسئولیت آنچه قابل استرداد یا غیر قابل استرداد است ، وجود دارد.

من محصولی ساختم که تصمیم گرفتم آن را نگه ندارم و بلافاصله پس داده شد. آنها در این مورد بسیار مهربان بودند و هیچ سوالی نپرسیدند. در واقع ، من تعامل با آنها را بسیار خوشایند دیدم.

دفتر Better Business Bureau می گوید یک یا چند مشتری هنوز راضی نیستند ، حتی اگر این شرکت تلاش معقولانه ای برای حل مسئله کرده باشد. حداقل خوب است بدانید که آنها تلاش کرده اند.

– – – – – نقل قول BBB – – – – –

“این دفتر در مدت گزارش سه ساله به شکایات مشتری در مورد این شرکت رسیدگی کرده است. برخی از شکایات برطرف شده است. با این وجود ، برای شکایت (های) دیگر ، مصرف کننده با وجود تلاش معقول شرکت برای حل شکایت (ها) ناراضی است. “

– – – – – انتهای نقل قول BBB – – – – –

حمایت

به طور کلی ، من چیزهای خوبی در مورد پشتیبانی ایمیل در marketingtips.com برای گفتن ندارم. به آنها نامه نوشتم تا از آنها در مورد برخی بایگانی های خبرنامه گمشده سال کنم.

شش روز بعد ، پاسخی دریافت کردم که می گفت: “من آن را بررسی می کنم و به زودی به شما برمی گردم.”

5 روز دیگر ، دوباره نوشتم: “این تحقیق در چه وضعیتی است؟”

بعد از یک هفته دیگر سرانجام پاسخی دریافت کردم که آنها در دسترس نبودند.

وقتی به برنامه وابسته پیوستم ، ایمیل مقدماتی دریافت نکردم. چند روز بعد ، من ایمیل پیگیری را دریافت کردم ، اما هیچ اطلاعاتی در مورد شماره عضویت ، پیوندها و موارد مشابه آن ندارم.

برای کمک نوشتم.

اعطا شد که یک شنبه بود. بدون جواب من دوشنبه نوشتم روز سه شنبه فرا می رسد ، هنوز پاسخی داده نشده است.

سه شنبه باهاشون تماس گرفتم آنها پرسیدند: “آدرس ایمیل شما چیست؟” من چهار حرف اول آدرسم را دادم و قبل از این که حرف دیگری بزنم ، با حالت دفاعی گفتم: “اوه ، بله. من شنبه نوشتم.”

“بله ، و هر دو نیز همینطور!” من جواب دادم

“من این پیام را چهار ساعت دیگر برای شما ارسال می کنم.”

در پایان روز – بعد از حدود 6 ساعت ایمیلی دریافت کردم که می گوید: “برای دسترسی به حساب شما ، به آدرس ایمیلی که حساب در آن است احتیاج دارم. مگر اینکه شماره ارجاع خود را بدانید.”

شیش فهمیدم وقتی بهت زنگ زدم !!!!! اما به هر حال پاسخی با آدرس ایمیل و شماره عضویت ارسال کردم.

روز بعد ایمیل دیگری دریافت می کنم که می گوید: “برای پاک کردن حساب خود ، به آدرس ایمیلی که حساب در آن است نیاز دارم. مگر اینکه شماره معرفی خود را بدانید.”

حساب من حذف شود؟ تنها چیزی که می خواهم ایمیل مقدماتی متعفن من است! شما دوباره آدرس ایمیل و شماره حساب را ارسال کرده اید! بالاخره مجبور شدم با آنها تماس بگیرم.

بارهای دیگر در مورد چندین محصول نوشتم تا بتوانم آنها را به درستی مرور کنم. بدون پاسخ روز بعد.

من در این مسئله تنها نیستم. من شکایاتی را در انجمن های آنلاین دیده ام.

مردم – اینجا چیزی یاد بگیرید !! برای چنین منتقدانی که پاسخ خودکار می دهند ، چرا marketingtips.com از یکی برای پشتیبانی ایمیل استفاده نمی کند! چنین شرکت بزرگ بازاریابی آنلاین باید دارای سیستم فروش بلیط پاسخگو باشد. این اتفاق نمی افتد

بیش از دو سال پیش به من گفتند که یک سیستم فروش بلیط وجود دارد که به زودی اجرا خواهد شد. به نظر می رسد هنوز وجود ندارد.

آقای جیل – گرز را بگیرید. خیلی درد داره!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا