Impact Weapons – جذب محتوا یا بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت؟

عناصر اصلی تأثیر و اقناع

به گفته دکتر رابرت سیالدن ، استاد بازاریابی و استاد روانشناسی رجنت ، شش مؤلفه اصلی تأثیر و اقناع وجود دارد.

آنها به شرح زیر است:

  1. مبادله مجدد
  2. تعهد و انسجام
  3. راهنمای اجتماعی
  4. دوست داشتن
  5. قدرت
  6. کمبود

با سوابق علوم اجتماعی و روانشناسی رفتاری ، نگران هستم که وقت زیادی را صرف استراتژی های سئو ، تمرکز بر رتبه بندی ، به عنوان یک سیستم جداگانه ، خارج از یک رویکرد متفکرانه به محتوای وب سایت ، طراحی و اجرای آن بکنم. به نظر می رسد زمان زیادی برای تأمین تعامل وب سایت ها با بازدید کنندگان پس از رسیدن به سایت وقت صرف نشده است.

با نگاهی به 360 درجه در مورد اینکه شرکت می خواهد چه چیزی کسب کند ، چگونه مشتریان بالقوه خود از طریق وب سایت خود با آن ارتباط برقرار می کنند و به این سوال پاسخ می دهند ؛ آیا سایت فعلی در برابر این استراتژی پیشنهاد می کند – می توان پرسید که چه تعداد سایت را می توان واقعاً مؤثر دانست؟ چه تعداد از شش عامل اصلی تأثیر و اقناع در نظر گرفته شده است؟ مراجعه به سایت یک کار مهم است ، اما نتیجه نهایی مطلوب نیست.

نه تنها قوانین تغییر کردند ، بازی تغییر کرد

شاید روزی قوی بوده باشد که اولین شرکتی باشد که تحت اللفظی تحت یک بخش در Yellow Pages قرار گرفت ، به همین دلیل بود که به اسم Acme شناخته می شد ، گرچه این شناخت برند کمی داشت ، اما می تواند اولین کسی باشد که با شما تماس گرفته می شود. . اما وب صفحات زرد در اینترنت نیست.

هدف از برترین گوگل در جستجوی عمومی برای یک محصول یا خدمات ، سرعتی است که شرکت شما را “Acme” در صفحات زرد فراخوانی می کند ، یا مانند اولین فروشگاه در خیابان است. عالی! اول به درهای شما می آیند ، اما بعد چه؟ طبق نتایج تحقیقات آماری ، شما به طور متوسط ​​حدود 6 ثانیه برای درگیر کردن آنها دارید. اگر نه ، آنها از بین رفته اند. در این صورت ، سرمایه گذاری ROI شما نتایج خوبی را نشان نمی دهد.

بیش از رتبه بندی موتورهای جستجو خوب است

رویکرد برنده در واقع در صدر جستجوها قرار دارد ، اما پس از آن جذب ، جذب و اطلاع رسانی بازدید کننده به روشی معنی دار بسیار مهم است. برای توسعه آگاهی و درک آنها مبنی بر اینکه شرکت شما راه حلی برای نیازهای آنها دارد ، احساس همدردی بین شرکت شما و مشتری ایجاد می کند.

زیرا قطعاً بهتر است مخاطبی را که می خواهد بخرد بسازد ، نه مخاطبی که باید بفروشد.

آنچه را که باید بفهمید درک کنید: اندازه گیری – تجزیه و تحلیل – راه حل

بسیاری از شرکت ها در رده بندی گوگل در رده های اول قرار گرفتند اما از عملکرد سایت های خود ناراضی بودند ، دریافتند که تحلیل نتیجه به سادگی باعث افزایش استراتژی های ارتباطی در دسترس برای آنها نمی شود. در بازار آنلاین به طور فزاینده رقابتی ، دقیقاً مانند خیابان عالی ، نمی توان فقط اولین فروشگاه خیابان بود.

وب سایت امروز باید خیلی بیشتر از فروشگاه ثابت برای تجارت شما باشد. به منظور عملیاتی کردن ، باید از استراتژی کلی بازاریابی شرکت شما تهیه شود ، و باید ارتباط بهتری داشته باشد – تا جذاب تر ، فصیح و روشن تر از رقبا باشد تا مؤثر باشد.

اگر به شش عنصر اصلی نفوذ برگردیم ، بسیاری از سایت ها از یک یا دو سایت استفاده می کنند ، با ارائه چیزی با ارزش قابل توجه در ازای اطلاعات تماس ، “تبادل” رایج است. اگرچه بازدید کننده اغلب به این نقطه نمی رسد ، اما آنها شرکت نکردند. به زبان ساده ، “دوست داشتن” ایجاد نشده است. در مورد سایر مؤلفه های اصلی چیست؟

بسیار مهم است که هر شش عنصر تأثیر در طراحی و اجرای وب سایت شرکت شما و نحوه تشکیل بخشی از ارتباطات بازاریابی کلی شرکت شما در نظر گرفته شود.

محتوای خوب SEO مناسب است

بدون توجه به مدت زمانی که در وهله اول در Google حضور داشتید ، یک محصول یا خدمات را نمایش دهید ، ارتباطی ضعیف است که موفق نخواهد بود.

تلاش برای دستکاری در رتبه بندی موتورهای جستجو با ذکر صدها سایت ، بی ربط ، از طریق شرکت های بهینه سازی موتور جستجو تنها بازی در شهر نیست.

رتبه بندی موتور جستجوی شما همچنین از محتوا ، استفاده صحیح و تعداد استفاده از اصطلاحات مرتبط با محتمل ترین اصطلاحات جستجو گرفته شده است. زمان لازم برای بارگذاری سایت شما. میزان گزاف گویی شما (تعداد بازدیدکنندگانی که پس از بازدید فقط از یک صفحه می توانند ترک کنند). مدت زمانی که بازدید کنندگان در سایت شما می گذرانند و تعداد صفحاتی که بازدید می کنند.

چیزهای زیادی تغییر کرده است ، اما برخی از موارد چنین نیست. بهترین تبلیغ برای هر شرکتی یک مشتری راضی است ، او همیشه بوده و همیشه خواهد بود. آنها توانستند به بیست نفر بگویند ، که به نوبه خود می توانند بیست نفر دیگر را بگویند. اکنون از طریق وب ، آنها می توانند هزاران نفر را ، که می توانند هزاران نفر دیگر بگویند ، از طریق انجمن ها ، وبلاگ ها ، توییتر ، سایت های اجتماعی و سایت های پیشنهادی ، بیان کنند.

همه این توصیه ها بازدید کننده های مربوط به شما را به خود جذب می کنند و محتوای شما برای آنها مرتبط است ، بنابراین آنها وقت خود را در سایت شما می گذرانند ، رتبه خود را به بهترین شکل ممکن بالا می برند و یک مدار کارآمد ایجاد می کنند ارتباط ، اصطلاح بزرگ بعدی در سئو خواهد بود.

شش عنصر اصلی تأثیر و اقناع ، محور مقاله بعدی خواهد بود و بر نحوه استفاده از آنها برای تأثیرگذاری چشمگیر بر همه مشاغل متمرکز شده است.

ممنون

جف فروین

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا