SEO – از کجا شروع کنم؟

SEO – فرایند تأثیرگذاری در رتبه بندی وب سایت در نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی خاص برای دید ارگانیک

هر موتور جستجو مجموعاً بیش از 6.5 میلیارد جستجو در روز دریافت می کند و Google با حدود 4/5 میلیارد جستجو در آن مشارکت می کند. مزایای SEO خوب بسیار زیاد است ، از رتبه بندی سایت های شما به عنوان جستجوی کلمات کلیدی تا افزایش قابلیت تبدیل.

در نتیجه ، توسعه سئو خوب موانع بسیاری دارد که بزرگترین آنها این است که موتورهای جستجو چگونه وب سایتهایی را که برای همه مشخص نیست ، رتبه بندی می کنند. به عنوان مثال ، گوگل از الگوریتمی استفاده می کند که شامل بیش از 200 عامل برای تعیین رتبه وب سایت برای یک جستجوی خاص است ، اما گوگل هرگز اطلاعاتی درباره هیچ یک از فاکتورها منتشر نمی کند. اما از طریق آزمایش مداوم ، طراحان وب توانستند برخی از عوامل برای گنجاندن در وب سایت و جستجو را شناسایی کنند.

دانش بازار

شما باید از بازار هدف مطلع شوید ، از جمله درک کلمات کلیدی بازدید کنندگان بالقوه در جستجوی آن هستند. شما می توانید از نرم افزارهای آنلاین استفاده کنید که می تواند حجم ترافیک را برای کلمات کلیدی ایجاد کند و معیار سختی برای ضرب و شتم رقبا برای نتایج جستجوی کلمات کلیدی ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار داده اید.

تجربه کاربری خوب

در هر جنبه ای از فرآیند کاربر ، یک تجربه کاربری خوب ایجاد کنید. این شامل کیفیت سایت شما می شود (محتوا ، پیوندها ، تصاویر ، و سایر فرآیندها) اگر تأیید کنید که هر کاربر تجربه مثبتی دارد و دانش جدیدی را ارائه می دهد ، موتورهای جستجو این موضوع را به عنوان جنبه مثبت وب سایت شما تعریف می کنند و رتبه شما بالاتر است.

سرعت سایت

زمان لازم برای بارگیری سایت و در طول تعامل کاربر. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با سرعت مطلوب در حال اجرا است. از آنجا که سایتهای کند بعد از جستجوی گوگل رتبه کمتری خواهند داشت ، که بین مدت زمانی که سایت بارگیری می کند و کاربرانی که ارتباط مثبت دارند ایجاد شده است. صبر نکنید. تغییر کوچکی در ساختار وب سایت های شما ، اندازه محتوا و بهبود تصاویر تا حد زیادی بر سرعت سایت تأثیر می گذارد.

استفاده از کلمات کلیدی

حجم کلید واژه موضوعی بحث برانگیز است. تحقیقات 1 توسط برخی از متخصصان طراحی وب مشخص شده است که اندازه کلمات کلیدی در متن وب سایت بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. جستجو 1 نشان داد که کلمه کلیدی مورد استفاده در حدود 2.4٪ در یک صفحه وب مؤثر است ، و همچنین برجسته شد که شما همچنین می توانید 1.5٪ کلمات کلیدی مشابه را با افزایش SEO خود ترکیب کنید (که بصورت تصویری در زیر مشاهده می شود). در حالی که سایر طراحان وب معتقدند که حجم کلمات کلیدی هیچ ارتباطی با سئو ندارد ، باید تمرکز روی محتوای با کیفیت باشد. با این حال ، استفاده از هر دو نظر می تواند با هر محتوا ترکیب شود تا هر دو امکان برای ارتقاء سئو را پوشش دهد.

ممکن است این مطلب را بخوانید زیرا در SEO جستجوگر جدید هستید و آن را به عنوان یک محیط پیچیده و با سرعت در حال تغییر کشف می کنید یا دانش شما را هشدار می دهد. اولین قدم برای تعیین اینکه آیا وب سایت شما نماینده شما است یا خیر ، و به محض رده بالا بودن ، آیا نرخ تبدیل بالایی خواهد داشت؟ با استفاده از این مرحله می توانید روی سئو تمرکز کنید.

منابع

1 – https://www.smartinsights.com/search-engine-marketing/search-engine-statistics/

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا