SEO برای سازمانهای بزرگ

سئو بدون در نظر گرفتن مشتری یک زمینه دشوار و پویا است. با این حال ، کار با شرکت های بزرگ مجموعه جدیدی از سردرد را با خود به ارمغان می آورد. متخصص سئو نه تنها لازم است تا از تحولات جاری در این زمینه پایدار نماند ، بلکه در مورد سازمان ، آنها با یک سازمان بزرگ همکاری می کنند که یک تصمیم گیرنده واحد ندارد. این می تواند روند دستیابی به تغییر را بسیار کند کند. به همین ترتیب ، بسیاری از متخصصان سئو که با یک سازمان بزرگ همکاری می کنند ، احساس می کنند که توصیه های آنها قبل از تدوین آنها به روز نیست. نکات زیر ، به عنوان یک متخصص سئو ، می تواند در غلبه بر چالش های ویژه همکاری با سازمان های بزرگ به شما کمک کند.

تشکیل اتحادها

در طول جلسات اولیه خود با مشتری ، شما باید مدتی را برای شناسایی روسای IT ، بازاریابی و فروش اختصاص دهید. شما می خواهید با این افراد روابط برقرار کنید. نه تنها به شما كمك می كند تا در زمینه مذاكره با یك متحد داخلی مذاكره كنید ، مدیران IT ، بازاریابی و فروش بهتر از آنچه یك متخصص سئو در تلاش است برای انجام مذاكرات داشته باشد ، برخوردار باشند. با مشارکت حداقل 2 نفر از این سه نفر ، متحدین قدرتمندی خواهید داشت که در نهایت نتیجه پروژه شما را کنترل می کنند.

صادق باشید

همیشه می خواهید در مورد هزینه های فرصت صحبت کنید. شما به احتمال زیاد با تیمی از افراد مسئول تصمیم گیری های نهایی کار خواهید کرد و می خواهید اطمینان حاصل کنید که همه افراد مربوطه وضعیت فعلی و اهداف آینده را درک می کنند. بنابراین ، شما همیشه باید برای دستیابی به تجزیه و تحلیل های لازم: بازدید کنندگان ، نرخ تبدیل ، منابع ترافیکی و غیره. در حالت ایده آل ، شما باید به مشتری خود بگویید که چگونه سایت خود را بهبود ببخشد و این امر چگونه بر خط نهایی آنها تأثیر خواهد گذاشت.

منطقی باشید اما محکم

مطالب پربازدید کاربران

وقتی صحبت از سئو می شود ، ابزارهایی وجود دارد که برای موفقیت آنها لازم است. برای مثال ، تجزیه و تحلیل وب سایت برای درک موفقیت یک وب سایت و آنچه باید برای بهبود انجام شود ، ضروری است. اگر سازمانی از منابع مورد نیاز برای انجام کار خود امتناع ورزد ، با آن کار نکنید. این آسان است.

مشتری خود را آگاه نگه دارید

حتی اگر شما نیازی به تهیه گزارش های منظم پیشرفت نداشته باشید ، باید. سئو می تواند یک فرایند گران و وقت گیر باشد ، اما با ارسال مرتب گزارش های پیشرفت ، مشتری شما می تواند متوجه شود که زمان ، تلاش و پولشان در حال پرداخت است.

مطمئن باشید

در طول قرارداد خود با هر شرکت بزرگ ، جلسات بسیاری با مدیرعامل ها خواهید داشت. در طول این جلسات ، شما باید آماده پاسخگویی به سوالات مشتری خود باشید و باید در ارائه پیشنهادات اعتماد به نفس خود را نشان دهید. قضاوت شما به احتمال زیاد داوری خواهد شد ، و حتی فقط ظاهر اعتماد به نفس باعث می شود شما دانش بیشتری پیدا کنید. همچنین در استفاده از زبان هنری در سخنرانی های خود مراقب باشید. شما می خواهید پیام شما کاملاً واضح و واضح باشد و مخاطب شما متخصص نیست.

به یاد داشته باشید که کار با شرکت های بزرگ می تواند دشوار باشد ، اما همچنین بسیار با ارزش است. شما به منابع مالی و منابعی که معمولاً با مشتریهای کوچکتر موجود نیست ، دسترسی خواهید داشت ، به این معنی که چیزهای جدید و مهیج را امتحان خواهید کرد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا