SEO یا بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا استفاده از محتوا برای جذب مخاطب و ترجمه آن به فروش است. ویژگی SEO محتوای بهینه سازی شده موتور جستجو را ایجاد می کند تا بتوانید توجه وب سایت های موتورهای جستجو را به خود جلب کنید. نحوه تهیه مطالب شخصی خود یا نوشتن مطالب خود را تعیین می کند که چقدر سریع توجه موتورهای جستجو را به خود جلب می کند و در نتیجه بر موقعیت شما در نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

نکاتی درباره نوشتن محتوای SEO خوب

مانند سایر موارد ، قوانینی برای نوشتن یا بهبود محتوای موتور جستجو وجود دارد. این وظیفه شماست که هنگام نوشتن این قوانین را به خاطر بسپارید. اگر از این نکات استفاده می کنید ، می توانید یک مقاله ساده و عالی برای کمپین بازاریابی محتوا خود بنویسید.

– یک کلمه

کلمه کلیدی چیزی است که توصیف می کند بازاریابی یا تجارت شما چیست. لازم نیست یک کلمه باشد ، حتی می تواند یک عبارت باشد تا زمانی که توضیح دهد تجارت شما درمورد چیست. کلمات یا عباراتی که شما به عنوان کلمات کلیدی انتخاب می کنید باید در طول مقاله به صورت استراتژیک درج شود تا موتورهای جستجو بتوانند به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنند.

– کلمات کلیدی را انتخاب کنید

برای انتخاب کلمات کلیدی ایده آل ، مهمترین کلمات کلیدی مربوط به شغل خود را پیدا کنید که در موتورهای جستجو مانند Google محبوب هستند. کلمات کلیدی مورد نظر خود را شناسایی کرده و بیشتر کارهای خود را شرح دهید ، سپس از آنها به صورت استراتژیک در مقالات استفاده کنید.

پاراگراف ها و زیرنویس ها

سپس باید عنوانهای فرعی و پاراگرافهایی را در مقاله های خود داشته باشید. اینها خواندن مقالات را آسان می کند و همچنین به جایگذاری کلمات کلیدی کمک می کند. مقاله ای که از آغاز تا پایان بدون وقفه جریان دارد از خواننده خسته می شود. توصیه می شود برای خواندن آسان ایده ها را با پاراگراف های بزرگ با ترجمه تقسیم کنید.

– قرار دادن کلمات کلیدی

پس از به دست آوردن این کلمه ، باید جایگذاری را در نظر بگیرید. در حالت ایده آل ، کلمات کلیدی شما باید در عنوان ظاهر شوند. اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی در پاراگراف اول و پاراگراف آخر باشد. شما همچنین باید کلمه یا عبارت منتخب خود را در یک ترجمه یا دو مقاله خود قرار دهید.

از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید

اطمینان حاصل کنید که مقاله خود را پر از کلمات کلیدی نکنید ، زیرا چاشنی کلمات کلیدی مجاز نیست. مقاله شما باید در کل دارای کلمات کلیدی منطقی قرار داشته باشد.

اگر مقالات SEO را با این نکات بنویسید ، مطمئناً در نتایج جستجو رتبه های خوبی کسب خواهید کرد که ممکن است به فروش بالا یا محبوب برای شرکت شما تبدیل شود.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا