طراحی و سئو وب سایت

Upline شما در زمینه بازاریابی شبکه ای مهم است

شاید در اینترنت خوانده باشید که موفقیت شما در بازاریابی شرکت های وابسته هیچ ارتباطی با upline شما ندارد. اگر در کار خود موفق نیستید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خود را مقصر خواسته های خود بدانید. این کار را با اولویت بندی آنچه در قلب شما علاقه مند است انجام ندهید. آنها می خواهند شما در تجارت آنها موفقیت مالی پیدا کنید و از محصولات و خدمات آنها بهره مند شوید. خط اصلی خود را به عنوان یک مربی و دوست مشاهده کنید. به طور مرتب از طرف خود صحبت کنید. با این کار افراد مایل به پیوستن به تجارت شما در کم درآمدترین سازمان هستند. در واقع ، بازاریابی شبکه ای معامله واقعی است. هر کسی که وارد حوزه بازاریابی شبکه ای شود نیز به دنبال ارتباطات واقعی است. قانون کلی این است که برای کسب احترام اعضای بالقوه لیست ، به رتبه های برتر احترام بگذارید. با این کار شبکه در شرکت شما حفظ می شود. شما همچنین از جنبه اجتماعی شرکت لذت خواهید برد. اما ، افراد یکسان نیستند و به همین دلیل به شخصی که شما را به شرکت شما معرفی کرده اعتماد نخواهید کرد. برخی از افراد در استفاده از دهان خود برای جذب مشتری بسیار مهارت دارند. فراموش نکنید که upline های موفقیت آمیز اکنون مسیری طولانی را طی کرده اند. او مجبور بود همه این مخالفت ها و ردها را تجربه کند. همه نمی خواهند با یک شرکت بازاریابی آنلاین و محصولات آن سروکار داشته باشند. مهمترین نکته ای که در اینجا باید در نظر گرفت این است که اعضای برتر نمی توانند تجارت شما را برای شما رشد دهند. بسیاری می گویند برای انجام تمام معاملات تجاری نباید به اولویت های خود اعتماد کنید. همچنین برای یافتن چشم انداز خود نیازی نیست که به اولویت های خود اعتماد کنید. دلیل این امر این است که upline شما نمی تواند شما را در صنعت و رشته خود متخصص کند. فقط شما می توانید آن را انجام دهید. به عنوان یک فرد موفق در سازمان خود ، برای رسیدن به اهداف مالی خود باید مسئولیت زیادی را بپذیرید. شخصی که شما را به شرکت شما معرفی کرده است بدون شک به شما خواهد گفت که در مورد انتقال به یک شبکه جدید با افراد زیادی صحبت کنید. این توصیه خوبی است زیرا شما را به اقدام فوری تشویق می کنند. همانطور که در بالا ذکر شد ، حتی اگر هنوز مشتری یا توزیع کننده ندارید ، باید خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید. چگونه در موقعیت خود کار می کنید؟ با انجام این مراحل ساده می توانید این کار را انجام دهید: قبل از اینکه در مورد فرصت های خود با افراد دیگر صحبت کنید ، استفاده از محصولات و خدمات خود را شروع کنید. از خود بپرسید: آیا من از این محصولات و خدمات لذت می برم؟ آیا پنج تا ده سال از این محصولات و خدمات استفاده می کنم؟ اگر به س yesالات بالا پاسخ مثبت داده اید ، می توانید مزایا یا مزایای استفاده از این محصولات یا خدمات را ارزیابی کنید. شما باید بتوانید ده تا بیست مزیت محصول خود را لیست کنید. نمونه هایی از مزایا و مزایای این محصول عبارتند از: بهبود پوست ، کاهش قبض تلفن و برق ، تعطیلات و بیمه با قیمت مناسب ، تفریح ​​و سلامتی بهتر. این فرایند به تمرین نیاز دارد اما از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.وقتی به مزایای محصول خود فکر می کنید ، درک روشنی از اثربخشی محصول خود دارید. به عبارت دیگر ، این محصولات چه کاری برای شما و دیگران انجام می دهند؟ آنها محصول شما و تأثیرات مفید آن بر دیگران و بازار را درک می کنند. اکنون می توانید به افراد دیگر مراجعه کنید تا در مورد تجارت خود با آنها صحبت کنید. در مورد سو abuse استفاده خود با مردم صحبت کنید. برای اهداف این بحث ، ما در نظر خواهیم گرفت كه بازارهای مناسب عبارتند از: – بازار داغ برای افراد ، خانواده ها ، همكاران و هر كسی كه می شناسید. – فروش قانون خود به “افرادی كه در چند متری شما فاصله دارند ، چند متری شما فاصله دارد ، حتی ممکن است آنها را بلد نباشید. -هر مسیر از منبعی که شما پشتیبانی یا تأیید کرده اید باید س toالات زیر را بپرسد: -اگر واقعاً می توانم به شما نشان دهم که چگونه وزن کم کنید / صورتحساب خود را ذخیره کنید / پوست بهتر / استراحت بهتر / امور مالی بهتر . . می تواند یک ساعت از وقت شما باشد ، امیدوارم پاسخ خوبی به این سوال داشته باشید. شما به بازار خود نشان داده اید که در صنعت و زمینه خود متخصص هستید. شما به آنها نشان داده اید که به علایق آنها اهمیت می دهید. اکنون می توانید نحوه کارکرد محصول و مزایای آن را برای گروهی که از شما کمک خواسته اند توضیح دهید. انتظارات شما متناقض خواهد بود. با دادن هدیه در ازای خرید آنها می توانید در این اعتراضات پیروز شوید. نمونه هایی از تأثیرگذارها می توانند: نمونه های رایگان ، مشاوره رایگان و اطلاعات رایگان باشند. مشتری باید توزیع کننده باشد. پس از چند هفته استفاده از محصول ، می توانید از مشتریان خود بپرسید که آیا آنها از خرید جدید خود راضی هستند یا خیر. برای آنها گواهینامه بخواهید ، اینها برای جذب مشتریان آینده ضروری است. موارد زیر را می توانید به مشتری راضی بگویید: – من می دانم که شما از این محصولات استفاده کرده اید و از این کار بهره مند شده اید. من اکنون به شما توصیه می کنم از این محصولات برای کمک به دیگران در تهیه محصولات شما به صورت رایگان استفاده کنید. چطور پیش میره؟ مشتریانی که این سرویس را جدی می گیرند می توانند آن را به عنوان یک موسس تجارت در یک سازمان با درآمد پایین در نظر بگیرند. این جایی است که مردم از لیست downline شما مطلع می شوند و این زمانی است که سازمان downline شما را به عنوان یک توزیع کننده معرفی می کند. با این کار ، او می تواند با افرادی که امسال بیشترین اهمیت را برای شما دارند ارتباط برقرار کند. این شخص طرفدار شماست.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا