برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

راهنمای خرید ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سیستمی است که از اجسام در برابر عوامل خارجی محافظت می کند و عملی ترین و اقتصادی ترین راه حل را برای یک جسم قوی ارائه می دهد. این ساختارها؛ به عنوان عناصر ساختمانی مدرن، سبک و بادوام برای پوشش سقف و نمای ساختمان ها استفاده می شود.

این عناصر سازه ای که هنگام نصب در دیوارها و سقف ساختمان، با وجود وزن کم، ایمنی مطلوبی را ایجاد می کنند، دارای ظرفیت بارگذاری بالایی هستند و در خطوط بدون توقف آماده مونتاژ تولید می شوند.

از آنجایی که انتخاب عایق های مختلف با توجه به نیاز ساختمان ها ضروری است، ساندویچ پانل در انواع عایق ها از جمله:

  1. PUR
  2. PIR
  3. پشم معدنی
  4. EPS

تولید می شوند به این ترتیب با توجه به نیاز ساختمان از نظر عایق حرارتی، رطوبتی، عایق صوتی و مقاومت در برابر آتش، می توان بهترین نوع سقف و دیوار ساندویچ پانل را انتخاب کرد.

این سازه های پیش ساخته عموما در تاسیسات صنعتی، ساختمان های مسکونی و اداری، سردخانه ها، تاسیسات تجاری، نیروگاه ها و تاسیسات دامپروری مورد استفاده قرار می گیرند.

همه چیز در مورد ساندویچ پانل

طول عمر ساندویچ پانل

نگهداری طولانی مدت این پانل ها با توجه به نیاز ساختمان و همچنین شرایط و موقعیت فضا به طراحی اولیه اجزا بستگی دارد.

افزایش | انواع ساندویچ پانل

سطح بیرونی سازه باید در برابر تغییرات دما، اشعه UV و شرایط محیطی خارجی مقاوم باشد. سطح داخلی نیز باید در برابر تأثیرات شیمیایی و فیزیکی و تراکمی که می تواند از داخل ساختمان وارد شود مقاوم باشد.

همچنین ظرفیت باربری سقف و دیوار ساندویچ پانل باید با توجه به بارهایی که در معرض آن قرار می گیرند به درستی محاسبه شود.

مزایای استفاده از ساندویچ پانل

  1. مونتاژ و نصب سریع و آسان

برخلاف سیستم های سنتی، ساندویچ پانل تولید شده در خطوط پیوسته، قطعات آماده مونتاژی هستند که در ابعاد، نوع عایق و رنگ های مورد نظر شما و با توجه به ساختار ساختمان شما تهیه می شوند.همچنین قرار دادن این سازه ها بر روی سطوح بزرگ به دلیل تعداد کم اتصالات بسیار آسان است. با کمک وسایل حمل و نقل مناسب و تجهیزات مکانیکی بالابر، زمان جابجایی و نصب به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

بنابراین پروژه شما در مدت زمان کوتاهی تحویل داده می شود و در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

  1. عایق حرارتی عالی

این پانل ها مصالح ساختمانی بسیار مناسبی برای عایق حرارتی هستند. زیرا به لطف مواد عایق PUR، PIR، EPS و پشم معدنی عایق حرارتی بالایی دارند.

توجه به این نکته ضروری است که ضخامت مواد عایق در این سازه ها بسته به ظرفیت بار، شرایط منطقه ای، هدف ساختمان و ارزش عایق حرارتی متفاوت است.

  1. ایجاد ظاهری زیبا در ساختمان های خود

امروزه زیبایی ظاهری ساختمان یکی از عوامل مهم عملیات ساختمانی است. به همین دلیل است که ViraPanel هر روز ایده های جدیدی برای زیباسازی ساختمان های شما با ساندویچ پانل خود اضافه می کند. با پانل هایی که در رنگ های مختلف طراحی شده اند و ساختاری که می تواند به صورت افقی، عمودی یا زاویه دار قرار گیرد، می توانید نمای بیرونی ساختمان خود را منحصر به فرد کرده و جلوه زیبایی به آن ببخشید.

همچنین با ساندویچ پانل به دلیل قابلیت استفاده در پارتیشن های داخلی می توانید طرح های مختلفی ایجاد کنید.

افزایش | انواع ساندویچ پانل

  1. مقاومت بالا در برابر آتش

اگر ساندویچ پانل مناسب ساختمان خود را از نظر عایق حریق انتخاب کنید، در صورت بروز آتش سوزی، این پنل گسترش آتش را در داخل و اطراف ساختمان به تاخیر می اندازد و ایمنی جان و مال ساکنان را تضمین می کند.

هنگام انتخاب ساندویچ پانل برای عایق حریق، باید عواملی مانند زمان مقاومت در برابر آتش، درصد مقاومت در برابر آتش، ابعاد و ارتفاع ساختمان خود را در نظر بگیرید و پشم معدنی پر شده با ساندویچ پانل یا PIR با تاییدیه FM را انتخاب کنید.

  1. عایق رطوبتی مناسب

ساندویچ پانل در برابر شرایط طبیعی مانند برف و باران بسیار مقاوم است و از رطوبت و کپک زدن جلوگیری می کند. به این ترتیب محیطی سالم و دلنشین برای ساختمان شما تضمین شده و از خوردگی در سیستم های پشتیبانی جلوگیری می شود. دوام ساختار شما را افزایش می دهد و به آن استحکام می بخشد.

ساندویچ پانل با خواص عایق رطوبتی

  1. عایق صدا

استفاده از سازه های عایق صدا به منظور کاهش اثرات مضر صدا بر روان افراد، حذف صداهای ناخواسته و کاهش انتشار صدا در محیط ضروری است.

ساندویچ پانل که عایق صوتی عالی هستند با ایجاد فضاهای آرام و منحصربفرد، سالم و دلپذیر باعث افزایش راندمان کار و جلوگیری از درگیری و تنش کاری می شوند.

  1. اقتصاد سرمایه گذاری

انتخاب ساندویچ پانل مناسب می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. همچنین با توجه به ویژگی های نصب آسان، می توان آن را بدون تأثیر بر فعالیت های داخل ساختمان، گسترش و بازسازی کرد. علاوه بر این، از آنجایی که پانل ها قابل برداشتن و استفاده مجدد هستند، هم اقتصادی و هم کاربردی هستند. علاوه بر این، هزینه های تعمیر و نگهداری به دلیل ساختار بادوام آنها کمتر است.

به طور خلاصه، ساندویچ پانل نه تنها یک راه حل سریع و زیبایی شناختی است، بلکه یک انتخاب مقرون به صرفه با استفاده طولانی مدت آن است.

از طرفی قیمت ساندویچ پانل در مقایسه با روش های سنتی تر بسیار مقرون به صرفه است. ویرا پنل با هدف جلب رضایت مشتریان خود آماده ارائه با کیفیت ترین پنل های سقفی و دیواری ساندویچ پانل می باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا