برترین های کسب و کارپزشکی

ژل شستشو لافارر پوست چرب

پوست چرب به دلیل ترشح سبوم بسیار زیاد، با لایه های اضافی بر روی پوست مواجه می شود. لایه های مرده ایجاد شده بر روی سطح پوست، باعث ضخیم شدن لایه پوست شده و می تواند مضرات زیادی را به همراه داشته باشد. کدر شدن پوست صورت نیز در اثر این اتفاق رخ می دهد. ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر یکی از بهترین ژل هایی است که برای کاهش کدری پوست و سلول های مرده پوست مورد استفاده قرار می گیرد.قطعا خرید شستشوی صورت می تواند خواص زیادی برای پوست داشته باشد و جزء بهترین ترکیبات برای پوست شما  باشد.

ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر یک شوینده فوق العاده عالی است که برای پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل در کنار اینکه دارای خاصیت شستشو دهنده می باشد، مانع از خشکی پوست هم می شود و می تواند چربی پوست را در حالت متعادل نگه دارد.

 ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر

پوست چرب همواره با مشکلات و مضرات زیادی مواجه است. تمامی مشکلات ناشی از پوست چرب، پیرامون ترشح سبوم بیش از حد توسط غدد سباسه صورت می گیرد. به همین خاطر، می بایست ترشح غدد سباسه را تا حد زیادی کنترل کرد تا شاهد بهبود سلامت پوست بود.

استفاده از شوینده های مناسب برای کنترل کردن چربی پوست صورت بسیار مهم است. به همین خاطر لازم است که افراد شوینده های مناسب را بر اساس نیاز خودشان تهیه کنند و به صورت روزانه مورد استفاده قرار دهند. افرادی که دارای پوست چرب می باشند، می بایست برای کاهش چربی پوست و عوارض آن، از شوینده های کنترل کننده چربی استفاده کنند.

ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر به عنوان یکی از بهترین شوینده هایی است که می تواند برای پوست چرب مورد استفاده قرار گیرد. این ژل در کنار اینکه شوینده مناسبی می باشد، دارای اسکراب های لایه بردار نیز هست. به همین خاطر، افراد پس از مصرف این ژل شاهد شفاف شدن پوست خودشان می باشند. زیرا سلول های مرده پوست که در اثر ترشح سبوم اضافی به وجود می آیند، با کمک این ژل کاهش پیدا می کنند. همین موضوع ایجاب می کند که افراد از این ژل برای کاهش چربی اضافه پوست خودشان استفاده کنند.

ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر حاوی ترکیبات مختلف و موثر زیادی است. افرادی که پوست چربی دارند، می توانند از این ژل برای کنترل کردن چربی پوست خودشان نیز استفاده کنند. زیرا این ژل حاوی ترکیبات مختلفی است که هر کدام می توانند باعث کنترل ترشح سبوم توسط غدد سباسه شوند. با مصرف این ژل، جوش ها و آکنه های پوستی کاهش پیدا می کنند و کم کم محو می شوند.

ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر می تواند در کنار روش های درمانی موضعی دیگر برای پوست چرب مورد استفاده قرار گیرد. زیرا این محصول هم اثربخشی آن روش های درمانی را بهبود می بخشد و هم می تواند مانع از ترشح چربی بیش از حد شود.

ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر با لایه برداری مناسب، حذف لایه های مرده پوست و حفظ نرمی و لطافت پوست، می تواند خواص زیادی برای پوست چرب داشته باشد. جوش های نهفته پوست با لایه برداری پوست نمایان می شوند و راحت تر درمان خواهند شد. البته این محصول نباید هر روز مورد استفاده قرار گیرد. چون می تواند به پوست آسیب برساند.

آلانتوئین از جمله ترکیباتی است که در ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر به کار رفته است. این ماده مغذی، یک التیام بخش بسیار قوی است و می تواند در درمان زخم موثر باشد. با کاهش التهاب پوست توسط این ماده، جوش های التهابی کاهش پیدا خواهند کرد. همچنین، این محصول دارای خاصیت نرم کنندگی فوق العاده ای بوده و می تواند باعث سرعت بخشیدن به بازسازی پوست شود.

ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر دارای ترکیبات مختلف دیگری نیز می باشد. این ژل ساخت کشور ایران بوده و در شرکت معروف لافارر به تولید رسیده است. هر یک از بسته بندی های این محصول حاوی 150 میلی لیتر ژل می باشند.

ویژگی های ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر

ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر با کنترل چربی اضافه پوست، باعث حفظ نرمی و لطافت پوست می شود. این ژل را می توان با کیفیت بالا مورد استفاده قرار داد و شاهد شفافیت پوست بود. با توجه به اینکه این ژل دارای اسکراب می باشد، می تواند چربی پوست را تا حد زیادی کنترل کند. از طرفی با حذف لایه مرده پوست، جوش های زیر پوستی نمایان می شوند و راحت تر می توان آن ها را درمان نمود.

طبق توضیحات داده شده، ماسک صورت روغن زیتون ویتابلا خواص بسیار زیادی برای پوست دارد. از جمله ویژگی ها و خواصی که می توان برای این ژل مورد توجه قرار داد، شامل موارد زیر می باشند.

  1. کمک به تنظیم ترشح چربی در پوست
  2. موثر در رفع براقی پوست صورت
  3. کمک به مات شدن پوست و حفظ نرمی و لطافت آن
  4. دارای خاصیت لایه برداری مناسب
  5. دارای دانه های اسکراب برای لایه برداری
  6. کمک به حفظ باکتری های مفید روده
  7. کمک به رفع جوش ها و آکنه های پوستی
  8. بدون ایجاد خشکی بر روی پوست

نکاتی درباره استفاده از ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر

در صورتی که قصد مصرف ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر را دارید، حتما به نکات زیر توجه کنید.

  • تداخلات دارویی: ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر تداخل دارویی خاصی ایجاد نمی کند. برای جلوگیری از آسیب نور خورشید به پوست، حتما در طول روز، از کرم های ضد آفتاب مناسب پوست چرب استفاده کنید.
  • بازه سنی مصرف: ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر برای بازه سنی بزرگسال قابل مصرف می باشد.
  • منع مصرف: در صورتی که به هر یک از ترکیبات به کار رفته در ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر حساسیت دارید، از مصرف این محصول خودداری کنید.

این ژل برای پوست چرب مناسب می باشد. افرادی که دارای پوست خشک و معمولی می باشند، می بایست از محصولات دیگر استفاده کنند.

  • مصرف در مادران باردار و شیرده: مادران باردار و شیرده برای مصرف ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر با پزشک مشورت کنند.
  • عوارض جانبی دارو: عارضه جانبی خاصی ناشی از مصرف ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر گزارش نشده است. در صورت بروز حساسیت در اثر مصرف این ژل، از ادامه مصرف آن خودداری کنید.

شیوه مصرف

  • در هفته می توان حداکثر 2 الی 3 بار از ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر استفاده کرد.
  • برای استفاده از این ژل، ابتدا پوست خود را مرطوب کرده و سپس مقداری از ژل را بر روی پوست بزنید و ماساژ دهید. سپس، می توانید کف حاصل شده را با آب ولرم آبکشی نمایید.

ترکیبات

در جدول زیر ترکیبات به کار رفته در ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر را مشاهده می کنید.

نام ترکیب مقدار در 150 میلی لیتر
عصاره آلوئه ورا مشخص نشده است.
عصاره چوب درخت بید سفید مشخص نشده است.
عصاره چوب درخت انانتیا کلورانتا مشخص نشده است.
کوکو آمید و پروپیل بتائین مشخص نشده است.
کوکونات فتی اسیدی در اتانول آمید مشخص نشده است.
سدیم لورت سولفات مشخص نشده است.
کارباپول مشخص نشده است.
بیولین مشخص نشده است.
بوتیل گلیکول مشخص نشده است.
آب دیونیزه مشخص نشده است.
دی سدیم لورت سولفو مشخص نشده است.
دکسپانتنول مشخص نشده است.
زینک پی سی ای مشخص نشده است.
تری اتانول آمین مشخص نشده است.
سوکسینات مشخص نشده است.
آلانتونین مشخص نشده است.
دانه های ریز لایه بردار مشخص نشده است.
اولئانولیک اسید مشخص نشده است.
گلیسرین مشخص نشده است.
ایزوتیازولینون و اسانس مشخص نشده است.

نتیجه گیری

ژل شستشو صورت و لایه بردار پوست چرب لافارر بدون ایجاد خشکی بر روی پوست، پوست را لایه برداری می کند. این ژل حاوی دانه های اسکراب می باشد و می تواند برای از بین بردن سلول های مرده پوست استفاده شود. اسپری ویتابلا در طیف گسترده ای از رایحه های دلپذیر موجود است که می تواند به خوشبو شدن بدن شما کمک کند.

نمایش بیشتر

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا