برترین های کسب و کارخانواده

یادگیری زبان فارسی برای کودکان

آموزش الفبای زبان فارسی از طریق بازی آنلاین و تمرین اینترکتیو

ذات انسان‌ها با بازی آمیخته است؛ کودکان از بدو تولد با بازی‌های کلامی آرام می‌گیرند و پس از آن با ادا کردن کلمات و بازی با آنها توجه همه را به خود جلب می‌کنند. آمارها نشان می‌دهند که افراد 3 میلیارد ساعت در هفته زمان خود را صرف بازی آنلاین می‌کنند! این زمان زیادی از روز را شامل می‌شود و میزان علاقه به بازی آنلاین را در کودک و بزرگسال نشان می‌دهد. پس چه خوب است اگر از این میزان علاقه در راستای آموزش استفاده کنیم.

ما در فارسی آموزی، الفبای زبان فارسی را از طریق بازی آنلاین و به صورت اینترکتیو آموزش می‌دهیم تا زبان آموزان با شور و شوق بیشتری به یادگیری ادامه دهند. با وارد کردن بازی آنلاین به چرخه آموزش، اندروفین در بدن انسان ترشح می‌شود و سبب لذت بیشتر و در نتیجه یادگیری بهتر می‌شود. آموزش اینترکتیو محدود به سن نیست و در تمامی دوره‎‌ها حتی مقاطع دانشگاهی می‌تواند تاثیرگذار باشد.کودکان با لباس پرنسس زیبای خفته می توانند حس یک ملکه واقعی را تجربه کنند.

دوره آموزش زبان فارسی برای کودکان و نوجوانان خارج از ایران با زبان واسط انگلیسی

با گسترش ابزارهای نوین آموزشی و در نتیجه تغییر سبک تدریس خصوصاً در حوزه ، حالا شاهد برگزاری کلاس‌های خصوصی و گروهی آنلاین بیشتری هستیم. هم به عنوان یکی از فعالان حوزه ، بستری را فراهم کرده تا از طریق تمرین‌های تعاملی با بازخورد سریع ممکن شود. به همین منظور در درس ،  دروسی شامل تمرین‌های خواندن جملات ساده با کلمات فارسی برای کلاس اول و همینطور تمرین دیکته و آموزش روخوانی کلمات می‌شوند.

شما می‌توانید با ثبت‌نام فرزندان خود در کلاس آموزش الفبا آنلاین (زوم) در گروه‌های کوچک آموزشی فارسی آموزی، شانس یادگیری زبان شیرین فارسی را به آنها بدهید. همچنین امکان ثبت‌نام در کلاس خصوصی تدریس الفبای فارسی نیز وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت .

آموزش الفبای فارسی کلاس اول با جدیدترین متدها

ما در فارسی آموزی، را به صورت درس به درس و همراه با ویدیوهای آموزش صدا و تلفظ حروف الفبای فارسی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. فرزند شما را خسته نمی‌کند و از طریق فعالیت‌های تعاملی، باعث می‌شود فرایند یادگیری آنلاین فارسی اول هرچه سریعتر و ساده‌تر طی شود. از آنجایی که بیشتر دانش آموزان ما، در خارج از کشور ایران ساکن هستند و قصد دارند با کمک فارسی آموزی، خواندن و نوشتن زبان مادری خود را یاد بگیرند، ما تمامی دروس را مناسب ایشان طراحی کرده‌ایم.

به این معنا که آموزش زبان فارسی به انگلیسی‌زبانان از طریق مدرس مسلط به هر دو زبان انجام می‌شود تا هیچگونه مشکلی در فرایند یادگیری زبان فارسی به صورت آنلاین پیش نیاید. ما در درس فارسی 1، که به آموزش حروف الفبای فارسی با تمرین و بازی می‌پردازیم، از ویدیوهای آموزشی و تمرینات اینتراکتیو کمک گرفته‌ایم تا کودکان و نوجوانان در ارتباط برقرار کردن با این پلتفرم آنلاین راحت‌تر باشند. آموزش طرز صحیح نوشتن حروف الفبای فارسی به صورت انیمیشن یا آموزش خواندن کلمات با عکس به فرزند شما کمک می‌کند تا ارتباط بهتری با این زبان جدید برقرار کند و میل به ادامه دادن کلاس آنلاین تدریس الفبای فارسی داشته باشد. برای خرید لباس سفید برفی  می توانید وارد سایت کودکانه 24 شوید

چرا یادگیری خواندن و نوشتن فارسی اهمیت دارد؟

هدف ما از راه اندازی ، آ و همینطور گسترش فرهنگ و سنت‌های ایرانی بوده است. فرزندان نسل دوم و سومی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند، ممکن است به سبب حضور در جامعه جدید، میل به یادگیری زبان مادری خود را از دست داده باشند. اما شروع یادگیری آنها در فارسی آموزی، از طریق آموزش فارسی اول با تمرین و بازی اینترنتی، آنها را ترغیب به ادامه دادن این مسیر می‌کند و ما در کنار شما هستیم، تا این مهم اتفاق بیفتد.

فراموش نکنید که اگر فرزندان مهاجرین از ایران، نتوانند زبان مادری خود را به خوبی حرف بزنند یا کتاب‌های فارسی را بخوانند، به مرور فاصله آنها با والدین و اعضای خانواده بیشتر شده و نمی‌توانند با فرهنگ ایرانی، ارتباط برقرار کنند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرکاری در شرکت کنید تا هم با سبک درسی معلمان فارسی آموزی آشنا شوید، هم سطح درسی فرزندان خود را ارزیابی نمایید.

فارسی ۱، آموزش فارسی مبتدی برای کودکان و نوجوانان

ما در دوره فارسی ۱ یا ، به می‌پردازیم و تمرین‌های خواندن کلمات ساده با حروف الفبای فارسی را خواهیم دید. این درس به صورت رایگان در وب سایت فارسی آموزی باز است و شما می‌توانید از طریق آن به بپردازید. از آنجایی که هدف ما در این دوره آموزشی، است، سعی کرده‌ایم مثال‌هایی که در تمرین دیکته کلمات و جملات با الفبای فارسی بزنیم که برای کودکان و نوجوانان خارج از ایران قابل درک باشد. شما هم اگر می‌خواهید در فرایند خود گام مثبتی بردارید، می‌توانید در منزل با آنها به زبان مادری خود سخن بگویید. یکی از اشتباهاتی که ممکن است والدین مرتکب شوند همین صحبت نکردن با زبان فارسی در منزل است. حتی اگر فرزند شما نتواند فارسی را به خوبی یا درستی صحبت کرد، گوش او به کلمات و آوای آنها عادت می‌کند و راحت‌تر می‌تواند در شرکت کند.

اهمیت آموزش اشکال حروف الفبای فارسی به کودکان

یکی از مزایای شرکت در دوره آموزش رایگان الفبای فارسی اول دبستان در فارسی آموزی، نحوه تدریس اشکال حروف الفبای فارسی است. در فارسی آموزی تمامی حروف با رسم شکل نوشتاری آنها آموزش داده می‌شوند، به این معنا که نوشتار تمامی حروف الفبای فارسی در قالب ویدیو آموزش داده می‌شود؛ از اولین حرکت شروع قلم تا آخرین حرکت آن. این روش جایگزین دستان معلم در کلاس است؛ دستانی که به کمک دستان دانش آموز رفته و همراه با او شروع به نوشتن می‌کند. آموزش اشکال حروف الفبای فارسی به کودکان به صورت تصویری و ویدیویی یکی از مهم‌ترین نکته‌های آموزش آنلاین زبان فارسی است.

ویژگی‌های آموزش الفبای فارسی آموزی چیست؟

ما در این دوره‌ها علاوه بر اینکه دسترسی آسان به محتواهای را ممکن کرده‌ایم، با استفاده از تکنولوژی‌های آنلاین، به می‌پردازیم. دانش آموزان بعد از ثبت نام در ، به محتوای دروس دسترسی پیدا کرده و به راحتی و از هر نقطه از جهان می‌توانند از این منابع آموزشی استفاده کنند.

پس برای شرکت در دوره‌های فارسی آموزی نیازی نیست حتماً در کشور انگلیس یا موقعیت مشخص دیگری ساکن باشید. شما می‌توانید در هرکجا که هستید فقط با اتصال به اینترنت، شرایط دلبند خود را فراهم کنید. همچنین اگر تمایل داشته باشید که در کلاس‌های آنلاین گروهی یا خصوصی فارسی آموزی شرکت کنید، ما جدول زمانی منعطفی فراهم کرده‌ایم که با توجه به روزها و ساعات آزاد فرزند خود می‌توانید مناسب‌ترین زمان را انتخاب نمایید.

این مزایا در کنار ارائه تمرین‌های آنلاین و اینتراکتیو و تدریس الفبای فارسی کلاس اول توسط زبده‌ترین آموزگاران زبان فارسی، می‌تواند خیال شما را از بابت تحصیل کودک یا نوجوان عزیزتان، راحت کند. با اینکه برای شرکت در نیاز به پرداخت هزینه یا طی کردن مراحل خاصی نیست اما در صورت بروز مشکل یا داشتن هرگونه سوالی می‌توانید با همکاران ما در تماس بگیرید. همچنین برای شروع گروهی که با نرم افزار زوم (Zoom) برگزار می‌شوند، می‌توانید هماهنگی‌های لازم را از طریق راه‌های ارتباطی سایت انجام دهید.

آیا آموزش الفبای فارسی در فارسی آموزی تنها برای دو زبانه‌ها مفید است؟

خیر اینطور نیست؛ درست است که مخاطب اختصاصی فارسی آموزی کودکان دو زبانه‌ای هستند که می‌خواهند علاوه بر زبان کشور محل زندگی خود، زبان مادری را هم بخوانند و بنویسند، اما کودکان ایرانی و فارسی زبان نیز می‌توانند از آموزش فارسی کلاس اول این سایت استفاده کنند. از آنجایی که آموزش فارسی اول دبستان در فارسی آموزی توسط اساتید با تجربه و متخصص این حوزه انجام می‌شود، کودکان ایرانی و فارسی زبان نیز می‌توانند برای تقویت خواندن و نوشتن خود و تمرین و تکرار بیشتر از بازی ها و تمرین های این سایت استفاده کنند.

کودکان از چه سنی مجاز هستند تحت آموزش الفبای فارسی قرار بگیرند؟

خواندن و نوشتن حروف الفبای فارسی زیر سن 7 سالگی از نظر بسیاری از روانشناسان حوزه کودک صحیح نیست. بسیاری از والدین علاقه دارند که کودک آنها قبل از ورود به مدرسه و پیش دبستانی، با حروف الفبا آشنایی داشته باشد تا بتواند در زمان تدریس حروف الفبای فارسی در کلاس اول پیشرو باشد. این درست است که آموزش زبان به کودکان در کشورهای اروپایی از سن 3 سالگی شروع می‌شود، اما روانشناسان این آموزش را زیر سن 6 سالگی توصیه نمی‌کنند. این کار دلایل زیادی دارد از جمله:

  1. قبل از سن 6 سالگی زمان تفریح و بازی کودک است، نباید با آموزش الفبای فارسی در این سن کودک را خسته و دلزده از درس کنیم.
  2. با آموزش فارسی اول دبستان زودتر از موعد، تنها به گریز کودکان از مدرسه کمک می‌کنیم؛ چرا که این کودک دیگر انگیزه‌ای برای شرکت در کلاس و یادگیری در کنار همکلاسیان خود ندارد.

دوره‌های خصوصی آموزش زبان فارسی برای کودکان و نوجوانان دو زبانه

پایه‌ترین دوره آموزش زبان فارسی در سایت فارسی آموزی، می‌باشد. در که به صورت کلاسهای آنلاین خصوصی (تک به تک) و یا در گروههای کوچک برگزار می‌شود، دانش‌آموزان با خواندن و نوشتن آشنا می‌شوند.
هر جلسه zoom online meeting، یک ساعت و در گروه‌های کوچک ۱ – ۵ نفره برگزار می شود.
در درس ، آموزش با شروع می‌شود و بعد یک به یک، حروف و نشانه‌ها به کودکان و نوجوانان تدریس خواهد شد.
در فواصل بین کلاسهای آنلاین، دانش آموزان می توانند با استفاده از تمرینهای ارائه شده در دوره، به یادگیری هرچه بیشتر دروس بپردازند.
این تمرین‌ها، شامل فعالیت‌های خوانداری برای گسترش توانایی خواندن کلمات و جملات ساده، فعالیت‌های نوشتاری برای افزایش توانایی دست نویسی حروف و کلمات فارسی و همچنین تمرین‌های دیکته برای یادگیری طرز صحیح املای کلمات و لغات فارسی است. لباس دخترانه السا انا برای کودکان دارای آیتم های مختلف و جذابی می باشد.

 

نمایش بیشتر

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا