کتاب و رمان

کتاب بخواهید تا به شما داده شود pdf رایگان

دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس

دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس: در این کتاب، استر هیکس به مفهوم و ارزش “خواستن” در زندگی انسان‌ها پرداخته و نشان می‌دهد که چگونه با تمرکز بر روی مطالبی که می‌خواهیم به دست آوریم، می‌توانیم از طریق تفکر مثبت و فراگیری مفاهیم جدید، به هدف‌هایمان برسیم.

در این کتاب، استر هیکس به شیوه‌ای ساده و روان، تکنیک‌های مختلفی را برای کسب هدف‌های شخصی و مهندسی زندگی به صورت مثبت و با اعتماد به نفس آموزش می‌دهد. با خواندن این کتاب، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه با آگاهی از خواسته‌های خود، روش‌های انتخاب و رسیدن به آن‌ها را بیاموزید و در نهایت زندگی خود را به سمت موفقیت و رضایتمندی سوق دهید.

با توجه به محتوای ارزشمند کتاب “دانلود کتاب بخواهید تا به شما داده شود” و ارائه راهکارهای موثر برای رسیدن به هدف‌های شخصی، خواندن این کتاب به عنوان یک راهکار کارآمد برای افزایش اعتماد به نفس، بهبود زندگی شخصی و شغلی و ارتقای سطح موفقیت در زندگی توصیه می‌شود.

چرا باید افزایش اعتماد به نفس، بهبود زندگی شخصی و شغلی و ارتقای سطح موفقیت در زندگی داشته باشیم ؟

افزایش اعتماد به نفس و بهبود زندگی شخصی و شغلی به شما امکان می‌دهد که به بهترین نسخه خود تبدیل شوید و از زندگی بیشتر لذت ببرید. با داشتن اعتماد به نفس، به راحتی می‌توانید در مواجهه با چالش‌های زندگی و شغلی بهتر عمل کنید و از فرصت‌های بیشتری بهره‌مند شوید. همچنین، بهبود زندگی شخصی و شغلی باعث می‌شود که روابط شما با دیگران بهبود یابد و احتمال موفقیت در کار و زندگی افزایش یابد. به طور کلی، به دنبال افزایش اعتماد به نفس، بهبود زندگی شخصی و شغلی و ارتقای سطح موفقیت در زندگی باید باشید تا به بهترین نتیجه برای خود برسید.

کتاب “بخواهید تا به شما داده شود” نوشته استر هیکس، به طور کلی برای افزایش اعتماد به نفس، بهبود زندگی شخصی و شغلی و ارتقای سطح موفقیت در زندگی مفید است. این کتاب به شما کمک می کند تا بهترین و موثرترین روش های برای ایجاد زندگی مطلوب و به دست آوردن آنچه که واقعاً می خواهید، را کشف کنید. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید به خواسته های خود برسید و به نتیجه دلخواه خود دست یابید. با خواندن این کتاب، می توانید به دانش، تجربه و نکات مفید استر هیکس دست پیدا کنید و بهبود مهارت های خود در زمینه های مختلفی مانند ارتباطات، هدفگذاری، تصمیم گیری و … برای دستیابی به موفقیت در زندگی خود، داشته باشید.

خلاصه کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب “بخواهید تا به شما داده شود” اثر استر هیکس، به توضیح فرایندی برای رسیدن به هدف‌های شخصی و حرفه‌ای کمک می‌کند. در این کتاب، نویسنده راهکارهایی را ارائه می‌دهد تا به خواننده کمک کند تا با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب زمان، به هدف‌های خود برسد. این کتاب شامل تمرین‌هایی برای بهبود خودشناسی و موفقیت شخصی و حرفه‌ای است که در طول خواندن، خواننده را با مفاهیمی مانند مدیریت زمان، ارتقای اعتماد به نفس و ایجاد ارتباطات مؤثر آشنا می‌کند. در کل، کتاب “بخواهید تا به شما داده شود” یک راهنمای کاربردی است که برای کسانی که می‌خواهند به هدف‌های خود برسند و زندگی بهتری داشته باشند، بسیار مفید است.

هدف اصلی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

عنوان کتاب “بخواهید تا به شما داده شود” از استر هیکس، اشاره به سه سؤال مهم دارد که هر فردی در زندگی خود با آنها روبرو می‌شود: “چه کسی بوده‌اید”، “به کجا می‌روید” و “چه کسی می‌خواهید باشید”. این سؤالات در واقع برای تعیین هدف و مسیر زندگی و به دست آوردن رضایت و شادی در زندگی اهمیت دارند. این کتاب با به کار گیری مثال‌ها و تمرین‌هایی، سعی در کمک به خوانندگان برای پاسخ به این سؤالات دارد تا بهترین نسخه از خودشان را در زندگی دنبال کنند و به دست آوردن آرامش و خوشبختی در زندگی کمک کند.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود مناسب چه کسانی است؟

کتاب بخواهید تا به شما داده شود، برای همه کسانی که به دنبال راهکارهایی برای دستیابی به هدف‌ها و رویاهایشان هستند، مفید است. این کتاب به خصوص برای افرادی که احساس می‌کنند توانایی خود را برای رسیدن به هدف‌هایشان ندارند، ناامید هستند یا در مسیر زندگی‌شان با موانع و چالش‌های زیادی روبرو هستند، بسیار مفید است. همچنین این کتاب برای افرادی که می‌خواهند به شیوه‌های بهتری از زندگی خود لذت ببرند و بهبود کیفیت زندگی شخصی و شغلی خود را تجربه کنند، می‌تواند مفید باشد.

استر هیکس چه کسی است ؟

استر هیکس (Esther Hicks) نویسنده و سخنران آمریکایی است که در زمینه هایی مانند روانشناسی، خودشناسی، توسعه شخصی و قانون جذب فعالیت می‌کند. او همراه با همسرش جری هیکس (Jerry Hicks) به عنوان نویسنده‌های کتاب‌های موفق “قانون جذب”، “توانایی به هنگام شدن” و “پول و قانون جذب” شناخته می‌شوند. هیکس به عنوان یک استاد محبوب در حوزه توسعه شخصی و انگیزشی شناخته شده است و برخی از افراد از آثار او برای بهبود زندگی شخصی و حرفه‌ای خود استفاده می‌کنند.

مزایای خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود چیست ؟

خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود از مزایای زیر برخوردار است:

  1. رشد شخصی: این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و بهترین وجه خود را برای دستیابی به اهداف خود ارائه دهید.
  2. بهبود زندگی شخصی: با خواندن این کتاب، می‌توانید با مسائلی مانند خودشناسی، ارتباطات انسانی، عادات بهتر، تغییر رفتارهای نامطلوب و موضوعات دیگر آشنا شوید و از این طریق زندگی بهتری را تجربه کنید.
  3. بهبود روابط شخصی و حرفه‌ای: با یادگیری مهارت‌های ارتباطی موثر، می‌توانید روابط شخصی و حرفه‌ای خود را بهبود بخشید و در کار و زندگی شخصی خود موفقیت بیشتری داشته باشید.
  4. سرگرمی و تفریح: این کتاب علاوه بر اینکه می‌تواند به شما کمک کند که در زندگی بهتری پیشرفت کنید، می‌تواند به عنوان یک منبع سرگرمی و تفریحی نیز برای شما عمل کند.
  5. قیمت مناسب: با توجه به اینکه این کتاب به صورت الکترونیکی در دسترس است، هزینه آن نسبت به نسخه چاپی کمتر است.

چرا باید کتاب بخواهید تا به شما داده شود را بخوانیم؟

خواندن کتاب “بخواهید تا به شما داده شود” نه تنها می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و بهبود زندگی شخصی و شغلی کمک کند، بلکه از طریق آموزش روش‌های جذب و استفاده از انرژی مثبت و تمرکز بر موفقیت، می‌تواند شما را به سوی اهداف بلندمدت هدایت کند و باعث بهبود سطح موفقیت در زندگی شما شود. به طور کلی، این کتاب برای همه کسانی که به دنبال بهبود خود، رشد شخصی، رسیدن به اهداف بلندمدت و بهبود روابط شخصی و حرفه‌ای هستند، مناسب است.

جملات و نکات کلیدی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود
    • تمرکز بر روی هدف خود و جلوگیری از پرت شدن در جزئیات بی‌اهمیت زندگی.
    • تمرین مداوم برای افزایش اعتماد به نفس و ارتقای تصمیم‌گیری‌های قوی‌تر و بهتر.
    • آگاهی از ارزش‌های شخصی و اولویت‌بندی آن‌ها برای ساختن یک زندگی موفق و رضایت‌بخش.
    • پذیرش مسئولیت در زندگی خود و دست یافتن به کنترل بیشتر بر زندگی‌تان.
    • پرورش و نگه‌داری ارتباطات موثر با افرادی که در زندگی‌تان مهم هستند.
    • آگاهی از خود و نیازهای خود و ساختن روابط سالم و موثر با دیگران با توجه به این نیازها.
    • انجام تمرینات عملی و پویا برای تقویت خودشناسی و ارتقای سطح موفقیت در زندگی.
    • استفاده از فرصت‌های جدید برای رسیدن به اهداف و به دست آوردن موفقیت در زندگی.
    • تجربه زندگی را با تمرکز بر روی رضایت بخشی و شادی بیشتر ایجاد کردن
چرا کتاب بخواهید تا به شما داده شود  را باید بصورت pdf دانلود کنیم ؟

دانلود کتاب “کتاب بخواهید تا به شما داده شود” به صورت PDF به شما این امکان را می‌دهد که از آن به عنوان یک منبع قابل حمل و دسترسی سریع استفاده کنید. با داشتن فایل PDF کتاب می‌توانید در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنید و با استفاده از نرم‌افزارهای مختلفی مانند Adobe Reader به راحتی از امکاناتی مانند جستجو در متن کتاب، اشاره گرفتن و نشان دادن بخش‌های مورد علاقه و حتی انجام یادداشت‌برداری و برجسته سازی استفاده کنید. علاوه بر این، دانلود PDF کتاب به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال اینترنت و به صورت آفلاین از کتاب استفاده کنید.

خلاصه پایانی دانلود و خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود

“کتاب بخواهید تا به شما داده شود” اثری ارزشمند و مفید از استر هیکس است که به افزایش اعتماد به نفس، بهبود زندگی شخصی و شغلی و ارتقای سطح موفقیت در زندگی کمک می‌کند. این کتاب برای هر کسی که می‌خواهد زندگی بهتری داشته باشد، مفید است. با خواندن این کتاب، شما با راهکارهایی برای افزایش اعتماد به نفس، شناسایی و رفع موانع روانی، ارتقای عملکرد و افزایش سطح موفقیت آشنا می‌شوید.

برای خرید کتاب، می‌توانید از همین صفحه نسخه الکترونیکی (pdf) خریداری کنید. در هر صورت، خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند تا به اهدافتان نزدیک‌تر شوید و زندگی بهتری داشته باشید.

 

 


کتاب سایکو سایبرنتیک نوشته ماکسول مالتز درباره توسعه فردی است و به شما می گوید تصویری که از خودتان دارید روی جنبه های مختلف زندگی تان چه تاثیر دارد.

این کتاب تا به حال زندگی هزاران نفر را تغییر داده و آموزه های ماکسول مالتز توانسته سبب ارتقا زندگی میلیون ها نفر شود در این کتاب با فرمول های موفقیت داستان های زندگی افراد موفقی برخورد خواهید داشت که با اجرای فرمول هایی توانسته اند موفقیت های زیادی را به دست آورند.

شما با کتاب سایکوسایبرنتیک می توانید در تصمیم هایتان استثنایی عمل کنید و ذهن تان را کنترل کنید و از آن برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

کتاب سایکو سایبرنتیک

فصل های کتاب

فصل 1: تصویر ذهنی شما

فصل 2: مکانیزم های موفقیت را در خود پیدا کنید

فصل 3: نخستین راهنمای مکانیزم موفقیت

فصل 4: بیدار شوید و دست از باورهای کاذب بشویید

فصل 5: قدرت تفکر منطقی و نحوه استفاده از آن

فصل 6: مکانیزم موفقیت را در کمال آرامش به خدمت بگیرید

فصل 7:به خوشبختی عادت کنید

فصل 8: اجزای شخصیت «موفقیت جو»

فصل 9: استفاده از مکانیزم شکست به سود خود

فصل 10: التیام بخشیدن جراحات احساسات

فصل 11: شخصیت حقیقی خود را بروز دهید

فصل 12: آرام بخش های ذهنی

فصل 13: بحران را به فرصت خلاق مبدل کنید

فصل 14: احساس برنده بودن

فصل 15: عمر طولانی و لذت بیشتر

 

شما در کتاب سایکوسایبرنتیک یادمیگیرید که چطور ذهنیت موفق برای خود ایجاد کنید و این را حفظ کنید زیرا مهمترین اصل در موفقیت داشتن و حفظ کردن ذهنیت مثبت و عالی از خود است این کتاب با تمرینات آموزش ذهن به شما کمک می کند تا بتوانید ذهن خود را بپرورانید.

دوره ها و مفاهیم استاد مالتز الهام بخش بیش از سی میلیون نفر بوده است.

او در این کتاب با ورزشکاران و مربیان معروف کارآفرینان و افراد موفق در رشته های مختلف صحبت کرده و مفاهیم و قوانین موفقیت آنها را مطرح کرده است.

هدف شما چیست فروش بیشتر موفقیت در ورزش در حرفه تان این کتاب به شما کمک می کند تا بتوانید قدرت درونی خود را بیدار کنید و در هر زمینه ای که می خواهید بدرخشید، و چگونه باور های خود را عوض کنید و شجاعت خود را افزایش دهید.

 

مشخصات کتاب صوتی سایکو سایبرنتیک

گویندگی این کتاب صوتی از خانم سحر در صفحه Bamboo page یوتیوب هست.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا