آیا این 5 اشتباه را در شبکه های اجتماعی مرتکب می شوید؟

برندهای شخصی، برندسازی آنلاین را به عنوان یک استراتژی بازاریابی در نظر می گیرند. نصب آسان و طراحی به گونه ای که استفاده از آن آسان باشد. این سایت بسیار جذاب است اما هنگام استفاده از برند شما در سایت های رسانه های اجتماعی خطراتی وجود دارد. اگر یک سایت رسانه اجتماعی دارید، این پنج اشتباه رایج رسانه های اجتماعی را که شرکت ها هنگام انجام تجارت آنلاین مرتکب می شوند، بررسی کنید.

سیل / ارسال هرزنامه – ارسال پیام های مفید سرگرم کننده است اما زیاد انجام ندهید. مشتریان از آن متنفرند که شما مملو از ایمیل‌های تبلیغاتی می‌شوید یا حساب توییتر یا فیس‌بوک خود را در مورد هر چیزی و همه چیز پر می‌کنید. ما به عبارت کلیدی دیگری نیاز نداریم.

اغلب، اشتباه هدف اسپم کردن نیست، بلکه بیشترین کاری است که ما انجام می دهیم و سپس شبکه اجتماعی را به یاد می آوریم و آنها را با یک سری پست ها پر می کنیم که همه در یک روز یا بدتر از آن در یک ساعت اتفاق می افتد. از قرار دادن همه آنها در یک روز و سپس برای چند روز بیکار خودداری کنید. یک تقویم برای سازماندهی پیام های خود در صورت نیاز ایجاد کنید. این باعث می شود تا سایت رسانه های اجتماعی شما همیشه فعال باشد و روابط شما شما را ثابت و جذاب می یابد.

انتشار محتوای نامناسب – این عقل سلیم است. شما نمی خواهید مشتریان، مشتریان، سرپرستان یا همکاران شما چیزی را ببینند که می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. با این حال، مواردی وجود دارد که ممکن است مانند ارسال ویدیویی از یک کار احمقانه در محل کار توسط یک همکار یا ارسال نظر در توییتر که سایر مخاطبین ممکن است متوجه آن نشوند (مانند شوخی های داخلی با سایر کارمندان) پیش بیاید. هشدار “هشدار گوش دادن obiana” خود را برای همیشه نگه دارید تا بدانید چه پیام هایی با نام شما مرتبط با آنها ظاهر می شود.

بدون رسانه اجتماعی – خوب است که اکنون یک حساب رسانه اجتماعی دارید و در جذب فالوورهای خود به خوبی عمل کرده اید – حالا چطور؟ یک اشتباه رایج این است که وارد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی صرفاً به این دلیل که دیگران آن را انجام می‌دهند. پست کردن گهگاهی در توییتر یا فیس بوک ممکن است به اهداف و استراتژی های شما برای استفاده از شبکه اجتماعی بستگی داشته باشد، اما تنبل بودن و ارسال یک پست در ماه اینطور نیست. قبل از اینکه یک حساب رسانه اجتماعی داشته باشید، نحوه استفاده از آن و آنچه می خواهید از کمپین های برند اضافی به دست آورید را بنویسید.

حذف نظر – سایت های رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای دریافت بازخورد و ایده هایی در مورد چگونگی بهبود نام تجاری شما هستند. اگر شخصی کاری را که انجام می دهید یا با آن ارتباط دارید دوست ندارد یا صادقانه به آن اهمیت می دهد، تا زمانی که حریم خصوصی او را تهدید نمی کند، نظرات او را حذف نکنید.

مدیریت وب سایت – به یاد داشته باشید که سایت های رسانه های اجتماعی بستری برای برند شما هستند. هر چیزی که در آن قرار می گیرد یا مورد بحث قرار می گیرد نشان دهنده برند شما است. اگر به شخصی اجازه می دهید حساب توییتر یا فیس بوک شما را مدیریت کند، مطمئن شوید که او را به خوبی آموزش داده اید. به آنها بیاموزید که چگونه از سایت ها استفاده کنند و به آنها اجازه دهید در مورد روش های خوب خدمات مشتری مطالعه کنند (حتی اگر آنلاین نیستید تا مشتریان را به دست آورید – مقامات خدمات مشتری ارتباطات ارزشمند و مهارت های گوش دادن را ارائه می دهند که یک مزیت خواهد بود). به آنها آموزش دهید که فقط برای فعال نگه داشتن وب سایت شما چیزی پست نکنند. آنها باید بدانند که در هنگام برخورد با روابط چگونه با آنها برخورد کنند.

اولین برداشت آنلاین شما بیشتر از اولین برداشت آنلاین شما طول می کشد. برای اطمینان از مدیریت خوب آن چه می کنید؟

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا