اصول اولیه بهینه سازی موتورهای جستجو برای کارآفرینان

چگونه محتوای غنی از کلمات کلیدی با سئو کسب و کار شما مرتبط است

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سئو واقعا چیست اما از پرسیدن می ترسید؟

SEO مخفف عبارت “Search Engine Optimization” است. این کلمه چتر برای تمام روش هایی است که می توانید برای اطمینان از یافتن وب سایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده کنید.

گوگل پر استفاده ترین موتور جستجو است و نه تنها. بینگ، یاهو، AOL و موارد دیگر وجود دارد.

اگر وب سایت شما در رتبه بندی جستجو بالاتر به نظر نمی رسد، زمان زیادی را تلف می کنید.

هدف سئو این است که هنگام جستجوی محصول یا خدماتی که شما در موتورهای جستجو ارائه می دهید، سرنخ های واجد شرایط را برای یافتن کسب و کار شما پیدا کنید.

سئو علم موشک نیست اما می تواند دشوار باشد

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، چند استراتژی کلیدی می تواند حضور شما را در فضای آنلاین رو به رشد بهبود بخشد.

اگر می‌خواهید جستجوی خود را به تنهایی نظارت کنید یا یک متخصص سئو را به روشی هوشمندانه‌تر استخدام کنید، مهم است که قبل از شروع با برخی از اصول سئو آشنا شوید.

موتورهای جستجو سعی می کنند مرتبط ترین نتایج را به درخواست جستجوگر ارائه دهند. یا پاسخ به سوالات ساده ای مانند “یک گالن چند اونس است؟” به سوالات دشوارتری مانند “بهترین رستوران چینی نزدیک من چیست؟”

پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از آنچه که باید قبل از شروع یک کمپین سئو بدانید و نقش خود را در صورت تصمیم به انتشار این استراتژی بازاریابی ارزشمند دریافت خواهید کرد.

مخاطبان خود و محتوایی که به دنبال آن هستند را بشناسید

چرا بازاریابی محتوا نقش مهمی در سئو دارد؟

بیایید ابتدا نگاهی بیندازیم که غذای سئو چیست. و این محتوایی (متن، تصاویر، ویدیوها و غیره) است که در وب سایت شما یافت می شود.

از آنجایی که سئوی عالی به اندازه محتوای شما و همچنین تعامل رسانه های اجتماعی و تعامل محلی بستگی دارد، شما می خواهید محتوای خود را به حداقل برسانید و بر کیفیت تمرکز کنید.

در حالی که این ممکن است وقت گیر به نظر برسد، محتوای با کیفیت مزایای بیشتری نسبت به سئو دارد.

محتوای خوب در همه رسانه ها مفید است و شما را مجبور می کند که از منظر موضوع و کلمه کلیدی به پیام خود فکر کنید.

مهمترین چیز این است که مطمئن شوید به آنچه واقعاً برای مخاطبان مهم است احترام می گذارید.

این مهم است که بدانید چه کسی می خواهد محصول یا خدمات شما را بخرد و از موتورهای جستجو چه می خواهد تا بتواند وب سایت شما را به عنوان راه حلی برای نیازهای خود بیابد.

تصور اول شما ممکن است درست باشد، اما ممکن است معنی دریافت ترافیک وب سایت، فرصت های ارتباطی یا سهم بازار جدید برای کسب و کار خود را ندانید.

بنابراین، کوشش مناسب مهمترین چیز در توصیف مخاطب هدف شما با کلمات کلیدی، موضوعات و عباراتی است که در صنعت شما و اطراف شما استفاده می کنند.

ایجاد محتوای سئو پسند

فقط تایپ کردن برای یک موتور جستجو اغلب محتوا را خسته کننده می کند. اغلب این استراتژی در تبدیل بازدیدکنندگان شما به مشتری کمکی نمی کند.

خیلی بهتر است ابتدا روی افراد تمرکز کنید. تا جایی که ممکن است محتوا تولید کنید و آن را برای ربات های موتور جستجو آماده کنید بدون اینکه کیفیت محتوا را به خطر بیندازید.

کبد اصلی بسیار مهم است. بسیاری از مردم به محتوا اهمیت نمی دهند، اما این یکی از لنگرهای بزرگی است که شما را به الگوریتم وابسته گوگل متصل می کند.

مشکلی که ما با بسیاری از کارآفرینان می بینیم این است که آنها محتوایی را ایجاد می کنند که «آنها» فکر می کنند عالی است و برای آنها سرگرم کننده به نظر می رسد اما سئو عاقلانه می تواند کاملاً بی معنی باشد.

برای شما مهم است که معتبر باشید، اما این کار را زمانی انجام دهید که چرا محتوای خود را در وهله اول با در نظر گرفتن بازاریابی، برندسازی، ایجاد رهبری و البته سئو ایجاد کردید.

محتوای کم با نقص، یا محتوای تکراری و محتوای اسپم یا اسپم می تواند به شما آسیب برساند.

در حالت ایده آل، محتوا نه تنها باید طولانی باشد، بلکه باید به خوبی نوشته شده باشد، حاوی کلمات کلیدی باشد و برای خوانندگانی که زمان زیادی را صرف هضم و مصرف آن محتوا می کنند، بسیار جذاب باشد.

تولید محتوا برای موفقیت در سئو

هنگام ایجاد محتوا، باید مطمئن شوید که هر صفحه برای موارد زیر طراحی شده است:

• سرعت صفحه،

• ربات های خزنده،

• دوستی پاسخگو، و

• دید کلی.

سرمایه گذاری اولیه در نظارت بر وب سایت یا پیشنهادات در مورد راه اندازی بهترین روش ها در دراز مدت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود.

ایده‌هایی برای محتوای جدید را می‌توان از سؤالاتی که توسط مشتریان شما پرسیده می‌شود جمع‌آوری کرد یا از انجمن‌های آنلاین و رسانه‌های اجتماعی بازدید کرد تا سؤالات مربوط به صنعت، محصولات و بازار خود را بیابید تا الهام بیشتری بگیرید.

رقابت را با ایده های محتوا تماشا کنید تا مطمئن شوید که از نظر موضوعات و سؤالات در صنعت در مورد کسب و کار خود مانند رقبای خود هستید.

هشتگ های خود را هوشمندانه مدیریت کنید

نکته کلیدی برای جلب رضایت موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان این است که محتوای خوبی در سایت ما داشته باشید که حاوی کلمات کلیدی برای بازار هدف شما باشد تا هنگام جستجوی راه حلی برای مشکلی که شرکت شما بتواند آن را حل کند در موتورهای جستجو استفاده کنید.

برای انجام این کار، می‌خواهید کلمات کلیدی و کلمات کلیدی خود را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner ایجاد کنید تا مطمئن شوید که موضوعات و کلمات کلیدی انتخابی دارای حجم جستجو و ترافیک هستند که می‌تواند آنها را ارزشمند کند.

فراموش نکنید که اهمیت تحقیق برای مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

هر چه موضوع باریک متمرکزتر باشد، ترافیک بیشتر می شود. این اغلب با عزت و علاقه مخاطب جایگزین می شود.

کلمات کلیدی خود را اسپم نکنید!

همچنین به معنای استفاده مکرر از مفاهیم مختلف در یک کلمه است.

گوگل محتوای جدید را دوست دارد. به خاطر داشته باشید که وب سایت روان است، بنابراین اینجاست که وبلاگ شما نقش مهمی در سئوی موثر دارد.

چیزی که موتورهای جستجو نمی خواهند

عنکبوت های موتورهای جستجو فقط پایگاه داده محدودی از داده ها دارند. اگر استراتژی مبهم داشته باشید یا سعی کنید آنها را فریب دهید، ممکن است به خود و اعتبار شرکتتان آسیب بزنید.

در پایان روز، تمرکز بر محتوای باکیفیت که به راحتی توسط مخاطبان هدف شما پیدا می‌شود، به همه تلاش‌های بازاریابی و فروش شما کمک خواهد کرد. صرف زمان زیاد برای موارد فوق، بقیه را سر جای خود قرار می دهد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا